Chelark007
Well-known member
Sinds sept 3x per week lopen voor HM in maart ( gent ).Bij welke ervaren lopers hier merkte na een verloop van tijd verrandering van lichaam,afvallen,gespierder enz
Kuiten worden breder, bovenbenen smaller. Met als gevolg dat mijn spannende loopshorts beginnen af te zakken en maat kleiner brengt geen soelaas. Beloofd voor mijn koersbroeken binnen een paar maand.





Iedereen herkent zich wel in minstens één van de redenen