Ik had echt een heel andere ervaring. Halve triatlons: bring it on. (Dit jaar 2 gepland.) Een tweede marathon? No thanks. 😂
Ik mix ook hoor :biglaugh:. Heb er ook een halve opstaan in oktober en mogelijks in juni nog een duathlon 10-90-10.
Maar moet nog ontdekken hoe mijn fietsen is na vooral op het lopen gefocuset te hebben, anders zijn het een paar kwarts.

Zal zowiezo niet meer voor dit jaar zijn, mogelijks ten vroegste najaar volgend jaar.

Maar ik wordt er 38, dus als ik nog een paar PR's eruit wil halen moet ik geen jaren meer wachten :)
 
Voor de mensen die met Hoka lopen, grote kortingen bij Zalando Lounge.
Kreeg ook nog eens een 10 euro voucher bij registreren.
Hierdoor mijn Rincon 3 aan 65 euro kunnen kopen :)

Merci om dit te posten! Heb mij ook een paar Rincon 3 aangeschaft.

De "stress" voor de 10 miles begint te komen :) let op, ik ben puur een recreatieve loper dus geen zotte verwachtingen maar wil toch een betere tijd dan vorig jaar.
 
Merci om dit te posten! Heb mij ook een paar Rincon 3 aangeschaft.

De "stress" voor de 10 miles begint te komen :) let op, ik ben puur een recreatieve loper dus geen zotte verwachtingen maar wil toch een betere tijd dan vorig jaar.
Welke tijd tracht je neer te zetten?
 
Merci om dit te posten! Heb mij ook een paar Rincon 3 aangeschaft.

De "stress" voor de 10 miles begint te komen :) let op, ik ben puur een recreatieve loper dus geen zotte verwachtingen maar wil toch een betere tijd dan vorig jaar.
Leuk om horen.
Mijn zijn ondertussen al goed ingelopen 😊
 
Vandaag eindelijk nog eens nieuwe schoenen gaan kopen.

Zelfde merk, andere model.


Schoenen zijn precies wel een stuk in prijs gestegen. Eens lezen hoeveel verschil er zit op het vorig model en deze en misschien ook zo eentje kopen.
 
Geweldig loopje gehad in de jawel regen, wind, modder en het soms hindernissenparcours. Ben echt blij met de aanschaf van een regenjasje, voor geïnteresseerden: Deze.

Echt wel respect voor diegenen die in dit weer lopen in een trui. Kreeg het persoonlijk vrij snel koud in deze herfst omstandigheden terwijl ik een goed isolatielaagje vet heb.
 
Vorige week verplichte rust moeten nemen :cry: . De piekweek is jammer genoeg plat op zijn buik gevallen.
Deze week proberen de benen nog wat te activeren en de pijn is relatief weg. Ik heb er vrede mee proberen te nemen dat mijn tijdsdoel de vuilbak ingekieperd is. Het doel is nu om te proberen te genieten van sfeer ipv de snelheid. It is wat it is.
 
Hier een nieuw doel gevonden. Ga wss de 10 mijl lopen in Gent op 15 september. Tijdsdoel is heel ambitieus, 1u10-1u15. Ga daarop dus trainen, maar als ik hem in 1u20 loop ben ik ook al blij :biglaugh:. Mijn PR nu staat op 1u26 (tijdens KOTK, dus wel niet voluit gegaan want ik moest nog veel kms lopen) dus daar kan zeker nog wat vanaf naar mijn gevoel. Morgen eerste training :coolbrows:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn ticketje voor de 10 miles zonet ontvangen. Ik zit in wave 3. Ik ga de Pacer(s) van 1:30 volgen.
De eerstvolgende Pacer is 1:20 en dat is nog wat te snel. Indien goeie benen dan ga na de kasseien in het dorp (een klote stuk) versnellen en anders probeer ik gewoon te volgen.

Vandaag nog 12km heel de tijd in volzinnen liggen praten aan 5:49. De benen voelen goed. Vrijdag nog een km of 6 en dan ben ik er klaar voor.

Geweldig loopje gehad in de jawel regen, wind, modder en het soms hindernissenparcours. Ben echt blij met de aanschaf van een regenjasje, voor geïnteresseerden: Deze.

Echt wel respect voor diegenen die in dit weer lopen in een trui. Kreeg het persoonlijk vrij snel koud in deze herfst omstandigheden terwijl ik een goed isolatielaagje vet heb.
Ik loop met dit jasje als het regent of hard waait
Running Jacket

Niet het goedkoopste maar het is heel licht en tenzij het echt met bakken uit de lucht valt, is dit jasje ideaal.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig loopje gehad in de jawel regen, wind, modder en het soms hindernissenparcours. Ben echt blij met de aanschaf van een regenjasje, voor geïnteresseerden: Deze.

Echt wel respect voor diegenen die in dit weer lopen in een trui. Kreeg het persoonlijk vrij snel koud in deze herfst omstandigheden terwijl ik een goed isolatielaagje vet heb.
Is die kap daar niet vervelend aan?
Heb ook een jasje van decathlon, maar heb me altijd gestoord aan die wapperende kap.
 
@makila ademt dat jasje wat?

100 euro is wel stevig qua prijs, mai.
Het jasje is vooral goed tegen de koude, de regen en tegen de wind. Het ademt niet echt goed maar je kan het jasje openzetten. Het is met een sluiting.
Vanaf dat het 10-12 graden warm is is dit jasje niet echt goed omdat het bedoelt is tegen gure weersomstandigheden. Onder die temperaturen vind ik het wel heel goed.

Eens opgewarmd blijf je zelfs bij -5 graden gewoon lekker warm. En een stevige ijzige wind? Dan voel je dit niet op je lichaam.

Dus het hangt er vanaf waarvoor je dat jasje nodig hebt.
 
Met welke 'snelle' (carbon) schoenen lopen de meeste hier?
Ben van plan om eens bij runnerslab langs te gaan voor men halve marathontijd eens 'aan te vallen', maar ondervinding van andere is altijd mooi meegenomen.
 
Wat is je gewicht, lengte, doeltijd, welke schoenen gebruik je momenteel, overpronatie, bepaalde blessures, aantal jaren trainingservaring? Budget? Hecht je belang aan duurzaamheid en comfort van de schoen of telt enkel prestaties?

Op basis daarvan kunnen we meer advies geven.
 
Is die kap daar niet vervelend aan?
Heb ook een jasje van decathlon, maar heb me altijd gestoord aan die wapperende kap.

Goh, bij mij blijft die wel degelijk zitten. Het jasje zit vrij strak, en ik heb maat L.
Uiteindelijk gaat ge wel zweten doordat het stof synthetisch is, maar het gaat me vooral om het niet koud te krijgen.
 
Terug
Bovenaan