Algemene Loopthread

Vrijdag de 80K van de Trail100Andorra by UTMB meegedaan. 78km met 3900hm en er zitten 2 serieuze bergen in het parcours.
Prachtige omgeving, zeer goede organisatie en publiek en lokale bevolking die zeer hard meeleven.
Maar bij momenten toch zeer pittig. Vooraf hoopte ik op 13-14u te finishen (zelfs iets sneller), maar ik heb toch 16u nodig gehad…

Hopelijk een goede leerschool voor de X-Traversee begin juli in Verbier.

Vrijdag de 80K van de Trail100Andorra by UTMB meegedaan. 78km met 3900hm en er zitten 2 serieuze bergen in het parcours.
Prachtige omgeving, zeer goede organisatie en publiek en lokale bevolking die zeer hard meeleven.
Maar bij momenten toch zeer pittig. Vooraf hoopte ik op 13-14u te finishen (zelfs iets sneller), maar ik heb toch 16u nodig gehad…

Hopelijk een goede leerschool voor de X-Traversee begin juli in Verbier.
Een wandelingske dus 🙄

Straf gelopen!

Een wandelingske dus 🙄

Straf gelopen!
Haha er zaten echt een aantal bizarre momenten in:
- verschillende sneeuwstukken waar je geen grip had en dus moest schuiven of glijden
- bij de laatste stijle en lange afdaling op een single track pad in de bossen stond er ineens een wit paard op het midden van het track - heb zelfs aan iemand moeten vragen of het echt was omdat het toch wel een bizarre hallucinatie was geweest anders 😀

Terug
Bovenaan