Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WHY NOT HEVolgende keer toch beter een route plannen. Gladde, modderige paadjes zijn geen aanrader voor een tempoduurloop.
Kleine kinderen in huis?Na een week weer keelpijn en oorpijn, ga toch zaterdag lopen.
Eens langer dan een week zonder ziek te zijn zou tof zijn.

Jup, meneer is al een week ant snotteren en kheb het ook weer zitten.Kleine kinderen in huis?![]()
Ik ken dat, je zou denken dat je op den duur wel immuun voor wordt maar helaas.Jup, meneer is al een week ant snotteren en kheb het ook weer zitten.

Niet gevallen maar geschaatst over de modder.WHY NOT HE
Mijn garmin klaagt ook vaak ('unproductive' runs)Vandaag eerste 'belangrijke' run in m'n schema: 4x2km aan 3:55/km. Naar deze trainingen kijk ik het meest uit.
Zou geen probleem mogen zijn voor u. Toch?Vandaag eerste 'belangrijke' run in m'n schema: 4x2km aan 3:55/km. Naar deze trainingen kijk ik het meest uit.

Ik had een goeie dag en ik kon zelfs in de modder langs de netevallei vrij gemakkelijk 11km/u lopen zonder al te véél moeite te doen (waarbij ik constant uitschoof, en soms gewoon stilstond en opnieuw moest optrekken). Sneller lopen ging daar ook gewoon niet, zonder dat het gevaarlijk begon te worden.