Ednolb
Active member
De vraag is wat je "natuurlijk tempo" dan wel is? Het tempo waarbij je na 10 minuten stikkapot bent of het tempo waarbij je in principe uren kan blijven lopen?![]()
Je loopconditie op topniveau tegen de lente? Luister mee met de tips die Tourist LeMC krijgt | sporza
Bent u van plan om in de lente een wedstrijd of een intensievere lange tocht te lopen? Dan kunt u zich best nu al beginnen voorbereiden. Net als Tourist LeMC die zich klaarstoomt voor de 10 Miles. Profiteer mee van de slimme tips die hij krijgt.sporza.be
Misschien vrij basic voor sommigen hier, maar ik vond het toch nuttig.
Sowieso dat ik quasi altijd te hard loopMijn garmin klaagt ook vaak ('unproductive' runs)
Is gewoon vervelend om trager te lopen dan uw natuurlijk tempo, met de rem op dus. Maar ik ga het misschien toch eens terug moeten beginnen doen af en toe...
Veel heeft te maken met hoe je er zelf naar kijkt en je perceptie hierrond veranderen.
Mijn garmin klaagt ook vaak ('unproductive' runs)
Dus toch een waarschuwing: JA je kan ook TE traag lopen.
)

De vorige twee weken wel beetje laten hangen, dus ga het sinds vandaag weer oppikken.
Ik weet wel dat de meesten hier dat wel weten om die met een korrel zout te nemen, maar het blijft toch grappig om dit te zien: