Mulan
Well-known member
Slowchat was voor het geflirt, de steken, "het inner circle gedoe". Zo werd het ook effectief gezegd. Deze posts stonden gewoon in slowchat he, niet in de andere topics waar ik perfect in kan komen dat dat irritant is voor andere gebruikers.![]()
We hebben een reeks van die flirten-voor-de-grap-posts hierheen verhuisd omdat dit topic speciaal gemaakt is voor van die posts waarin geflirt wordt voor de grap. Omdat het echt o-ver-al staat anders. Ergernissen, glimlach, je kunt je kont niet keren of het is daten/flirten/excel/spoiler(tjes)... Dat is prima voor wie dat wil, maar dan liefst op één plek.
Slowchat is gewoon een topic voor wie wil kletsen, een soort Discord op het forum. Over wat je daarnet nog gedaan hebt, maar het was slechts licht wtf, dus niet wtf genoeg voor de wtf-thread. Of je bent aan het praten over je dag met anderen. "Historisch" zijn we daar echter al zowat een jaar dit soort flirtposts aan het verplaatsen, met duiding en rode tekst en pm's en warns. In plaats van het juiste topic te zoeken en alles te verhuizen, met of zonder strafpunten, gaan de moderatoren daar stilletjesaan iets minder tijd in stoppen, dat kan.
Zie, dit snap ik niet... We hebben het je toch echt al 100x uitgelegd? Het is volgens mij geen kwestie dat je niet weet waar het hoort of niet, het is een kwestie van dat je het over het hoofd ziet, er niet om denkt of het eruit is voor je het weet. En dan is het toch niet onze taak om achter je op te kuisen?
Was exact diezelfde conversatie daar 4 maand geleden gepost, zou er niets gezegd geweest zijn daarover. Laat staan strafpunten gegeven voor offtopic.
Ja, ik heb daar idd meer "waarschuwing" voor gekregen dan anderen. Maar wat Lint terecht aanhaalt is dat ongeschreven regels veranderd zijn zonder de spelers in te lichten.
En zo krijg ik straks misschien weer strafpunten omdat ik dit hier post en niet in de feedbackthread waar Coldplayke ook heeft gereageerd..

)