Algemeen Wielernieuws

“De Tour? Dat kan wel, denk ik. Er was mij al gezegd dat de Tour niet uitgesloten is, dus door het wegvallen van de Giro vermoed ik daar mijn kans te kunnen krijgen.”

Dat wordt weer leuk bij Alpecin deze Tour :D

Die plaatsjes zijn te duur voor een jongere als Van Wilder hoor.
De trein van Jakobsen zal al mee moeten, dus ik denk niet dat er veel klimmers in Patlef z'n Tourploeg gaan zitten.

Plaatsjes gaan duren worden bij QS voor de Vuelta. Met al die zieken dit voorjaar die de Giro missen (Masnada oa) gaan er een pak de Vuelta willen rijden.

Dirk De Wolf daarjuist in Extra Time Koers.. was nog geen 2 minuten bezig en hij begon alweer over Tenerife 😂😂..

Ruben Van Gucht:"Dirk we hadden iets afgesproken" .... 😂😂

Dirk De Wolf daarjuist in Extra Time Koers.. was nog geen 2 minuten bezig en hij begon alweer over Tenerife 😂😂..

Ruben Van Gucht:"Dirk we hadden iets afgesproken" .... 😂😂

Blij dat jullie kijken zodat ik toch weet wat er gebeurd daar, want dat soort cringe kan ik dus niet bekijken hé. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor dat soort mensen.

Vroeger keek ik nog maar of wel zitten daar renners waar amper een woord uit komt of wel heb je dan een de Wolf waar geen speld tussen te krijgen is. Zonde want een goed koers analyse programma zou ik wel leuk vinden.

Blij dat jullie kijken zodat ik toch weet wat er gebeurd daar, want dat soort cringe kan ik dus niet bekijken hé. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor dat soort mensen.

Vroeger keek ik nog maar of wel zitten daar renners waar amper een woord uit komt of wel heb je dan een de Wolf waar geen speld tussen te krijgen is. Zonde want een goed koers analyse programma zou ik wel leuk vinden.
Dirk DW: "Ik was juist vertrokken uit Tenerife als Remco toekwam.. daarmee heb ik hem daar niet gezien" 😂

Indien je een goede moderator hebt om iedereen aan tafel in toom te houden, kan je zelf Dirk De Wolf mee aan tafel laten zitten maarja er is blijkbaar wat bloedarmoede op de sportredactie?

En ik vermoed dat de VRT zeer goed beseft wat de kijkers van de Wolf vinden anders laat je die toch niet quasi elke week aanschuiven?

Ik ben al blij dat Bert z'n VTM carrière niet door gaat.

Nog maar april en al volop nieuws over het materiaal voor volgend jaar, ook bij Jumbo-Visma. Daar gooien ze het precies wel over een andere boeg na de Cervelo's van dit seizoen, onder invloed van professor Blocken misschien?

e97db3b7-c652-11ec-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Los van het slechte nieuws, een snotaap van 13 jaar met een s-works en dura-ace groep..
Ik was op die leeftijd blij met een Nokia 3310 :D

Los van het slechte nieuws, een snotaap van 13 jaar met een s-works en dura-ace groep..

Maar was je ook een wielertalent? :p

Nog maar april en al volop nieuws over het materiaal voor volgend jaar, ook bij Jumbo-Visma. Daar gooien ze het precies wel over een andere boeg na de Cervelo's van dit seizoen, onder invloed van professor Blocken misschien?

e97db3b7-c652-11ec-b07d-02b7b76bf47f.jpg
Zoek de 7 verschillen in het filmpje waar hij op het vlakke rijdt en waar hij effectief naar beneden rijdt 😂

Dat hij zo geen risico’s moet nemen heb ik alle begrip voor, maar doe dan ook niet alsof.

En de ouders er met de auto achter :crazy:

Ah, eindelijk wat Portugezen tegen de lamp gelopen.

"All ten cyclists of W52-FC Porto are accused of suspected doping. The results of the tests carried out in the 'Operation Prova Limpa' are not yet known, but several prohibited medicines were found. All athletes had these substances in their rooms."
@SnakeGodRovinin hier heb je wat bewijs :p

Terug
Bovenaan