Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“De Tour? Dat kan wel, denk ik. Er was mij al gezegd dat de Tour niet uitgesloten is, dus door het wegvallen van de Giro vermoed ik daar mijn kans te kunnen krijgen.”
![]()
Geen Tim Merlier in de Giro door gevolgen van val in Parijs-Roubaix: “Misschien kan de Tour nu wel”
Tim Merlier won vorig jaar nog een etappe in de Ronde van Italië, maar dit keer zal hij er niet bij zijn. De sprinter van Alpecin Fenix kwam in Parijs-Roubaix ten val op Carrefour de l’Arbre en had een open wonde aan de elleboog die operatief moest worden gereinigd. De wonde is niet tijdig...www.nieuwsblad.be

Ik hoop dat hij meemag naar de Vuelta samen met Remco! Dat zou ideaal zijn lijkt me.Aangezien Van Wilder ook moet passen voor de Giro zien we die dan ook in de Tour?
Was Vansevenant ook gepland om de Vuelta te rijden dit jaar?Plaatsjes gaan duren worden bij QS voor de Vuelta. Met al die zieken dit voorjaar die de Giro missen (Masnada oa) gaan er een pak de Vuelta willen rijden.
Dirk De Wolf daarjuist in Extra Time Koers.. was nog geen 2 minuten bezig en hij begon alweer over Tenerife..
Ruben Van Gucht:"Dirk we hadden iets afgesproken" ....![]()
Was Vansevenant ook gepland om de Vuelta te rijden dit jaar?
Dirk DW: "Ik was juist vertrokken uit Tenerife als Remco toekwam.. daarmee heb ik hem daar niet gezien"Blij dat jullie kijken zodat ik toch weet wat er gebeurd daar, want dat soort cringe kan ik dus niet bekijken hé. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor dat soort mensen.
Vroeger keek ik nog maar of wel zitten daar renners waar amper een woord uit komt of wel heb je dan een de Wolf waar geen speld tussen te krijgen is. Zonde want een goed koers analyse programma zou ik wel leuk vinden.

Blij dat jullie kijken zodat ik toch weet wat er gebeurd daar, want dat soort cringe kan ik dus niet bekijken hé. Ik voel plaatsvervangende schaamte voor dat soort mensen.
Vroeger keek ik nog maar of wel zitten daar renners waar amper een woord uit komt of wel heb je dan een de Wolf waar geen speld tussen te krijgen is. Zonde want een goed koers analyse programma zou ik wel leuk vinden.

Los van het slechte nieuws, een snotaap van 13 jaar met een s-works en dura-ace groep..
Ik was op die leeftijd blij met een Nokia 3310
![]()
Wielertalent Liam (13) voor ogen van zijn ouders aangereden door vrachtwagen: “De beelden van dat ongeval blijven zich maar herhalen”
Het 13-jarige wielertalent Liam Depoorter uit Houthulst werd woensdagavond aangereden door een vrachtwagen in zijn thuisgemeente. De situatie leek eerst ernstig, maar zijn verwondingen vallen gelukkig mee. De jongen liep onder meer een sleutelbeenbreuk op. “Het ongeval gebeurde voor onze ogen...www.nieuwsblad.be

Zoek de 7 verschillen in het filmpje waar hij op het vlakke rijdt en waar hij effectief naar beneden rijdtNog maar april en al volop nieuws over het materiaal voor volgend jaar, ook bij Jumbo-Visma. Daar gooien ze het precies wel over een andere boeg na de Cervelo's van dit seizoen, onder invloed van professor Blocken misschien?
![]()
En de ouders er met de auto achterLos van het slechte nieuws, een snotaap van 13 jaar met een s-works en dura-ace groep..
Ik was op die leeftijd blij met een Nokia 3310
![]()
Wielertalent Liam (13) voor ogen van zijn ouders aangereden door vrachtwagen: “De beelden van dat ongeval blijven zich maar herhalen”
Het 13-jarige wielertalent Liam Depoorter uit Houthulst werd woensdagavond aangereden door een vrachtwagen in zijn thuisgemeente. De situatie leek eerst ernstig, maar zijn verwondingen vallen gelukkig mee. De jongen liep onder meer een sleutelbeenbreuk op. “Het ongeval gebeurde voor onze ogen...www.nieuwsblad.be