Algemeen Wielernieuws

Is het dan niet goedkoper om gewoon 21 sets per renner te voorzien. Het gaat allesinds minder plaats innemen dan 9 wasmachines. 😃
 
Op 30° wassen dat ruikt toch na een tijdje dan? Ik was mijn werk kledij toch ook op 60 anders begint dat na een tijdje onaangenaam te ruiken en worden mijn t-shirts stijf. Ben wel een redelijke zweter. Mijn T-shirts/traininig die ik gewoon thuis draag bij het languit in de zetel liggen, die was ik ook op gewoon 30°. Ik neem aan dat de meeste renners wel zweten in hun wieleroutfits.
 
Op 30° wassen dat ruikt toch na een tijdje dan? Ik was mijn werk kledij toch ook op 60 anders begint dat na een tijdje onaangenaam te ruiken en worden mijn t-shirts stijf. Ben wel een redelijke zweter. Mijn T-shirts/traininig die ik gewoon thuis draag bij het languit in de zetel liggen, die was ik ook op gewoon 30°. Ik neem aan dat de meeste renners wel zweten in hun wieleroutfits.
Dan heb je reden om iets nieuws te kopen :unsure:

Je moet uw kleren wel eerst laten drogen he
 
Dan heb je reden om iets nieuws te kopen :unsure:

Je moet uw kleren wel eerst laten drogen he

Is kledij van mijn werk dus heb er genoeg maar is beetje zonde om elke paar maanden nieuwe kleren te moeten gebruiken ipv ze gewoon wat warmer te wassen.

Drogen? Na het dragen of het wassen?
 
Van der Poel naar de Giro! Misschien stilaan tijd voor een apart Giro topic? Met Tour of the Alps is de laatste voorbereiding ingezet.
 
Even tussendoor droppen dat Uijtdebroeks op een mooie voorlopige 20e plek staat in de Alps, op amper een minuut van Bilbao.
Als hij dit kan vasthouden, is dat wel een zeer goede prestatie.
Staat nog wel een 18-jarige snotter (Martinez, L) vijf plekken ervoor :crazy:.
 
en zeggen dat Uijtdebroeks gisteren nog een ganse tijd in de aanval is geweest.

Lenny Martinez is trouwens de zoon van ex-mountainbikelegende Miguel Martinez en kleinzoon van Mariano Martínez die meermaals top 10 reed in de Tour, bergklassement won en brons won op een WK in de jaren 70
 
Lenny Martinez is trouwens de zoon van ex-mountainbikelegende Miguel Martinez en kleinzoon van Mariano Martínez die meermaals top 10 reed in de Tour, bergklassement won en brons won op een WK in de jaren 70
Beetje zoals de generatie VDP-Poulidor. Zou fantastisch zijn mocht Lenny het waarmaken. Nog een wielerfamilie om bij te schrijven.
 
Die generatie van 2003 is ook echt zo ontzettend goed. Uijtdebroeks, Gregoire, Martinez, Hagenes, Fredheim, Segaert, Mihkels, ...
 
Die generatie van 2003 is ook echt zo ontzettend goed. Uijtdebroeks, Gregoire, Martinez, Hagenes, Fredheim, Segaert, Mihkels, ...
Misschien nog even afwachten tot ze resultaten gaan neerzetten.
1990 blijft nog steeds een fantastische generatie coureurs:
Aru - Kwiatkowski - Sagan - Quintana - Colbrelli - Pinot - Dumoulin - Dennis - Van der Breggen.
Allemaal winnaars van een GT / monument of WK en op hun top super.
 
Misschien nog even afwachten tot ze resultaten gaan neerzetten.
1990 blijft nog steeds een fantastische generatie coureurs:
Aru - Kwiatkowski - Sagan - Quintana - Colbrelli - Pinot - Dumoulin - Dennis - Van der Breggen.
Allemaal winnaars van een GT / monument of WK en op hun top super.
En dan mis je met die criteria nog Bardet en Matthews 😅

En dan moet je weten dat het grootste aangekondigde talent van dat jaar Taylor Phinney was. Het kan allemaal gek lopen
 
Terug
Bovenaan