Algemeen Wielernieuws

Ah merci voor de tip. 'k ga het ook opzetten.

Kleine update hier: Cortisone in de knie. Verder geduld blijven oefenen.
Ik doe al elke dag een regendans voor hondenweer, maar de goden willen er niets van weten.
Bijzonder frustrerend om niet te kunnen fietsen wanneer het zulk prachtig en droog weer is.
Replay van de shorttrack is online.
Wel gene Iserbyt te zien?

EDIT : blijkbaar normaal. Doet, net als Daan Soete, enkel mee aan de XCO zondag. Geen idee of er op de XCC minder mogen starten dan XCO eigenlijk?


En een spoedig herstel gewenst!
 
Laatst bewerkt:
Replay van de shorttrack is online.
Wel gene Iserbyt te zien?

EDIT : blijkbaar normaal. Doet, net als Daan Soete, enkel mee aan de XCO zondag. Geen idee of er op de XCC minder mogen starten dan XCO eigenlijk?
Heeft toch niet veel te maken met dit topic?
 
Heeft toch niet veel absoluut niks te maken met dit topic?
Fixed that for you.
Ik heb de post gerapporteerd voor verhuis naar een ander topic (die eerste vanmorgen al) maar ze hebben blijkbaar nog geen tijd gehad om opkuis te houden :)
 
Ik zou begon niet weten welk topic wel.... Aangezien ik in het wereldbeker mtb topic niks mag posten...
 
Ik zou begon niet weten welk topic wel.... Aangezien ik in het wereldbeker mtb topic niks mag posten...
Je kan altijd een nieuwe topic aanmaken, leden mogen dat ook (en niet alleen mods)
:p
 
Luxeproblemen dan toch, ferme ploeg voor het voorjaar
 
Luxeproblemen dan toch, ferme ploeg voor het voorjaar
Mag daar in het rijtje gaan staan.
Nee hij had beter een ploeg gekozen waar hij kopman was en een team rond hem kreeg. Niet de superknecht die af en toe eens zijn eigen gang mag gaan.
 
Dat vind ik toch maar een vreemde overstap van Dylan, zeker nu hij net een monument heeft gewonnen.
Vind ik ook. Hij gaat van kopman bij de rijkste ploeg van het wereldje naar knecht voor WvA?
Vanwaar haalt Jumbo dat geld? Of het moest zijn dat Dumoulin op pensioen gaat ;)

Sowieso wel een serieus ploegske. Van Aert, Van Baarle, Laporte, Benoot,...
 
De vraag is natuurlijk wie hem kan (en wil) betalen? Dan kom je uit bij een klein kransje ploegen. Bij Ineos zitten ze ook met oa Pidock, Bernal, Carapaz, Ganna. (Laurens De Plus :unsure:). En wat ze ook graag verkondigen, ze willen toch het liefst grote rondes winnen. Daar heb je ook gewoon minder variabelen als in de klassiekers, en nu eenmaal véél meer exposure voor een Tour vs RVV of PR.
Zijn resultaten in de RVV en PR waren uiteraard geweldig maar je moet ook naar de rest van het seizoen kijken. Van Baarle is echt zo'n type klassiek coureur waarvoor half april de beste kansen voorbij zijn. Je kan nog mikken op een Eneco Tour en een WK, maar het is geen kopman die heel het jaar door in de prijzen rijdt hé.
 
Vind ik ook. Hij gaat van kopman bij de rijkste ploeg van het wereldje naar knecht voor WvA?
Vanwaar haalt Jumbo dat geld? Of het moest zijn dat Dumoulin op pensioen gaat ;)

Sowieso wel een serieus ploegske. Van Aert, Van Baarle, Laporte, Benoot,...
Dumoulin zijn contract loopt af. En het lijkt mij wel duidelijk dat ze met hem niets meer zijn.

Arensman waarschijnlijk naar Ineos. Daar gaan we nog wat van zien in de nabije toekomst.
 
Dumoulin zal wel nog een goedkoper contract krijgen als hij zelf nog wilt (Dumoulin blijft nog altijd een uithangbord).

Ik denk dat Van Baarle nog beter zit bij Jumbo als hij mag rijden als hij normaal rijdt ,Hij zal daar nog meer de Devolder rol kunnen uitspelen als hij mag ! Want ik zou minder snel dat gat toerijden met WVA in men wiel dan met sheffield, turner zelf Pidcock.

Van Baarle anticipeert zo goed als altijd , zelf zijn Roubaix dit jaar was eigenlijk met het oog om te anticiperen.

@Airjinx Van Baarle heeft ook wel een belangrijke rol in de tour als knecht hij wint dan misschien zelf niet maar is wel van goud waarde.
Gaudu: 'Als we in het peloton pijn hebben en ons afvragen wie er op kop rijdt, zie je dat het Van Baarle is'
 
Terug
Bovenaan