Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat elke ploeg wel wilt winnen, maar dat het vooral afhangt van welke koersen je start.Paris - Camembert 2022 One day race results
Paris - Camembert 2022 was won by Anthony Delaplace before Valentin Ferron and Thibault Ferasse.www.procyclingstats.com
Arkea blijft maar winnen en dus punten pakken. 9 overwinningen dit seizoen al tov 10 overwinningen in heel 2021. Ik hoop dat het allemaal door de motivatie is om een world tour ticket te pakken.

Lotto moet ook kleine koersen gaan rijden. De enige die nu nog punten pakt is de Lie.Ik denk dat elke ploeg wel wilt winnen, maar dat het vooral afhangt van welke koersen je start.
Ik zie meer en meer een droevig scenario voor Lotto voor me.
Maar wel passen voor de Giro omdat ze liever kleine koersen doen waar ze meer punten kunnen pakken om volgend jaar zeker te zijn van alle grote wedstrijden te rijdenParis - Camembert 2022 One day race results
Paris - Camembert 2022 was won by Anthony Delaplace before Valentin Ferron and Thibault Ferasse.www.procyclingstats.com
Arkea blijft maar winnen en dus punten pakken. 9 overwinningen dit seizoen al tov 10 overwinningen in heel 2021. Ik hoop dat het allemaal door de motivatie is om een world tour ticket te pakken.

Maar wel passen voor de Giro omdat ze liever kleine koersen doen waar ze meer punten kunnen pakken om volgend jaar zeker te zijn van alle grote wedstrijden te rijden
Dat systeem is eigenlijk een grap
Ik zie meer en meer een droevig scenario voor Lotto voor me.
Aan de andere kant in de verste verte niet het lelijkste shirt in het peloton dus het kan altijd erger.![]()
Dit is het shirt waarmee Jumbo-Visma deze zomer de Tour de France zal rijden | sporza
Jumbo-Visma zal in de Tour de France niet in zijn traditionele geel-zwarte outfit te bewonderen zijn. De ploeg koos voor een shirt dat gebaseerd is op de schilderijen van Vincent van Gogh, Rembrandt van Rijn en Johannes Vermeer.sporza.be
De prijs van mooiste shirt gaan ze daar toch ook nooit winnen. Denk daar dan nog WvA zijn Red Bull-helm bij en 't is helemaal een mannekesblad. Hopelijk voor hem rijdt hij terug in de Belgische driekleur of in 't groen.
Zou die 28 niet gewoon een personeelsnummer binnen de ploeg zijn?Aan de andere kant in de verste verte niet het lelijkste shirt in het peloton dus het kan altijd erger.
Ik begrijp het rugnummer wel niet... 28? Wat mis ik? Jumbo gaat met de 1x reeks rijden in de Tour toch na de 2de plaats van Vingegaard vorig jaar?
Handig voor de verkoopJumbo gaat met de 1x reeks rijden in de Tour toch na de 2de plaats van Vingegaard vorig jaar
de fans die het gewone shirt al hebben gaan dat niet nog eens kopen maar dit misschien weer wel.Handig om de was te doen!Zou die 28 niet gewoon een personeelsnummer binnen de ploeg zijn?
: Niet tenzij ze nummers hergebruiken... wat vanuit administratief standpunt niet handig is lijkt mij.Zou die 28 niet gewoon een personeelsnummer binnen de ploeg zijn?
Ik heb in een reportage eens gezien dat bij een grote ronde elke renner een andere wasmachine had. Kwestie van alles zo steriel mogelijk te houden per renner. Ik weet niet meer welke ploeg het was maar ik zou denken dat een topploeg zoals Jumbo ook niks aan het toeval over laat.Handig om de was te doen!
Tja je zou maar eens bij een team rijden dat in witte outfit rijdt en de leiderstrui in de giro hebben en die gaat een beetje afIk heb in een reportage eens gezien dat bij een grote ronde elke renner een andere wasmachine had. Kwestie van alles zo steriel mogelijk te houden per renner. Ik weet niet meer welke ploeg het was maar ik zou denken dat een topploeg zoals Jumbo ook niks aan het toeval over laat.

Een wasmachine per renner om het steriel te houden?Ik heb in een reportage eens gezien dat bij een grote ronde elke renner een andere wasmachine had. Kwestie van alles zo steriel mogelijk te houden per renner. Ik weet niet meer welke ploeg het was maar ik zou denken dat een topploeg zoals Jumbo ook niks aan het toeval over laat.
Logistiek is dat toch een helHet klopt wel wat Airjinx zegt. Sky had zeker een wasmachine bij per renner (+ nog één extra voor personeel waarschijnlijk). Of ze dat nu nog doen weet ik niet, maar ik zou er niet van verschieten.

6 + 2 + 2 blijkbaar hier in de Giro:Logistiek is dat toch een hel
Zet eens een stuk of 8 wasmachines in een camion![]()
Als je zo'n truitje wilt kopen via hun website, kan je ook kiezen om er eentje met de naam en nummer van een renner te bestellen. Het lijkt dat elke renner een nummer heeft gekregen van 1 tot 30. Roglic heeft 1, Van Aert 28. Geen idee of er een logica achter zit. Marketing zeker?Aan de andere kant in de verste verte niet het lelijkste shirt in het peloton dus het kan altijd erger.
Ik begrijp het rugnummer wel niet... 28? Wat mis ik? Jumbo gaat met de 1x reeks rijden in de Tour toch na de 2de plaats van Vingegaard vorig jaar?
Wielerkledij was je slechts op 30 graden hé. Bijlange na niet warm genoeg om alle bacteriën te doden.Een wasmachine per renner om het steriel te houden?
Dient een wasmachine niet net om kledij proper te krijgen en ook bacteriën te doden?
Fair point. Al stel ik mij de vraag of je die kledij ook niet gewoon op pakweg 50-60 graden kan wassen.Wielerkledij was je slechts op 30 graden hé. Bijlange na niet warm genoeg om alle bacteriën te doden.
Bij handdoeken die je op 60 graden wast schijnt dat al niet 100% hygiënisch te zijn.