Obi Wan Kenobi
Well-known member
Kobe Goossens zegt het profpeloton vaarwel
Jammer om op zo een manier te moeten stoppen , was toch wel fan van Kobe.
Jammer om op zo een manier te moeten stoppen , was toch wel fan van Kobe.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren daar geruchten rond dan? Want anders had ik ze gemist.gepakt voor doping?![]()
niet dat ik weet. maar bij een 'plots' en 'onverwacht' afscheid kan je in het wielrennen logischerwijze vraagtekens stellen.Waren daar geruchten rond dan? Want anders had ik ze gemist.
Inderdaad zeer vreemd, maar ik kan het nog wel plaatsen. Was uiteindelijk al >10y prof en wielrenner zijn anno 2026 lijkt me eerlijk gezegd echt niet zo leuk meer. Ik kan me dus wel inbeelden dat ge het met een gevulde bankrekening wel ongeveer gehad hebt.Heel raar.
Dat moet toch 1 van de eerste keren zijn dat een regerend GT-winnaar er de brui aan geeft. En dan nog eens middenin een dik contract vlak voor de start van het nieuwe seizoen.
Dat moet toch 1 van de eerste keren zijn dat een regerend GT-winnaar er de brui aan geeft
Als die echt niet meer content was bij Visma, kon die toch echt nog genoeg bij andere ploegen terecht om de eerste viool te spelen lijkt me![]()
Wat je hier weer allemaal leest de laatste 10 posts...De rest van zijn seizoen was zeer matig, EN zijn laatste 2 koersen zelfs niet eens uitgereden.

tenzij Tirreno & Catalonië in het voorjaar meetelt maar dat was voorbereiding. Zonder explosiviteit (die hij in de Giro duidelijk ook ontbrak) kom je er gewoon niet aan te pas in die korte rittenkoersen.Bij Yates heeft het waarschijnlijk gewoon net iets langer geduurd om te beseffen dat het goed geweest is (of hij wou gewoon nog een half jaartje extra cashen voor het terug écht begonNico Rosberg werd F1 wereldkampioen en gaf er meteen de brui aan.
). Die Finestre was toch wel een beetje het ultieme full circle moment voor hem.
) wanneer komt uwen Beyond Gaming openingspost voor het wielerseizoen 2026 man, of voelen we ons daar ineens te goed voor als commentator bij Eurosport ?