Obi Wan Kenobi
Well-known member
Je bedoelt dan ineos?
Als je het mij vraagt is dat nu toch geen lelijke kit hoor.
Shirt ok , kan er mee door en idd opvallend.
Maar de grijze broek erop vind ik dan eerder raar, doe die dan ook wit?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dan ineos?
Als je het mij vraagt is dat nu toch geen lelijke kit hoor.
Ze zullen voor die tint grijs gekozen hebben omdat het in slecht weer (vermoedelijk) alles iets beter verhult.Shirt ok , kan er mee door en idd opvallend.
De broek is zeer lichtgrijs, een beetje grauw van het wassen.Shirt ok , kan er mee door en idd opvallend.
De broek is zeer lichtgrijs, een beetje grauw van het wassen.
Amper storend als je het mij vraagt. En volgens mij maakt dat wel een wereld van verschil als hij nat of vuil wordt.

RIP alle hoop die iemand misschien had dat het "dit jaar misschien anders wordt" :')Vroom vroom. Coll de rates
![]()
Het was misschien achter een brommer!
De rest neemt over.
Moet op zijn fiets blijven. Afgelopen jaar was het al vaak kantje boordje. Gezien het moderne wielrennen, de vele blessures en pech, is het gewoon een huzarenstukje hoe MVDP en Pogacar gewoon jarenlang gespaard blijven van pech. Ik hoop voor hun dat ze het nog lang kunnen trekken, maar de kans bestaat dat het na het voorjaar ook gewoon alweeer anders is.RIP alle hoop die iemand misschien had dat het "dit jaar misschien anders wordt" :')

Duimen dat monstertalent een generatie overslaat en onze kinderen kunnen verder zagen op dit forum dat de koers saai is in 2050.Axel Merckx, you dog!
Waar gij nog mee afkomt! Dat was maar van korte duur.Is het uit met gekke Chloé Dygert dan? Niet dat ik dat volg of zo.