El Imbatido
Member
Mas naar Giro en Vuelta, Blobloblo mag al direct als kopman naar de Tour!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mas naar Giro en Vuelta, Blobloblo mag al direct als kopman naar de Tour!

Volgens La Gazzetta zou Gee op weg zijn naar Lidl.Mocht Gee ook effectief naar daar gaan hebben ze wel enkele dikke transfers, met Haig en Vauquelin bij.
Ja inderdaad, ik las die geruchten ook daarstraks.Volgens La Gazzetta zou Gee op weg zijn naar Lidl.

Ik zie Pogacar de Amstel alleen toevoegen als hij niet tevreden is over zijn prestaties in MSR, RVV en P-R.
Tenslotte heeft hij de Amstel al gewonnen. Daar moet hij het ook al niet meer voor doen.

Of het nu op techniek, vermogen of beide is, het is de eerste aan de meet die telt heOverigens Pogacar bombarderen tot 2de beste kasseirenner vind ik toch heel sterk.
Zoals ik al zei kan je met puur vermogen een heel stuk gebrek aan techniek goedmaken. En dat is bij hem wel het geval.

Dan nog 5 WT-rondes voor de jaren nadien.Pogacar die ronde van Romandië en Zwitserland gaat rijden om die ook toe te voegen aan zijn palmares, never change Pogi.
Hij had vorig jaar ook de Amstel al gewonnen en hij heeft hem toen ook gereden...Ik zie Pogacar de Amstel alleen toevoegen als hij niet tevreden is over zijn prestaties in MSR, RVV en P-R.
Tenslotte heeft hij de Amstel al gewonnen. Daar moet hij het ook al niet meer voor doen.
Ja ja, maar stond die toen ook al niet van bij het begin op de planning?Hij had vorig jaar ook de Amstel al gewonnen en hij heeft hem toen ook gereden...
Je bedoelt dan ineos?Hij had vorig jaar ook de Amstel al gewonnen en hij heeft hem toen ook gereden...
![]()
Zij zullen opvallen in het peloton: Ineos heel het jaar in witte broek en gedaan met "wereldkampioenenverwarring" | sporza
Het nieuwe wielerseizoen staat voor de deur en dus worden de nieuwe truitjes ook mondjesmaat voorgesteld. Ineos en AG Insurance Soudal deden dat vandaag en hun nieuwe tenues zijn opvallend. Zo kiest Ineos voor een combinatie van oranje en wit, met een witte broek. Bij AG Insurance Soudal krijgt...sporza.be
Sokken die 1cm te hoog zijn... how maar, nee dat kan niet voor de UCI. Maar dit??? Schaamtelijk. Of hoe ga je van één van de meer geslaagde kits naar het lelijkste van het peloton T_T