Algemeen Wielernieuws

Shirt ok , kan er mee door en idd opvallend.
Maar de grijze broek erop vind ik dan eerder raar, doe die dan ook wit?
Ze zullen voor die tint grijs gekozen hebben omdat het in slecht weer (vermoedelijk) alles iets beter verhult.

Ik vind het eigenlijk wel een mooie trui en bijpassende fiets. Als ze in het peloton rondrijden betwijfel ik ten zeerste dat het kleurverschil hard gaat opvallen.

Shirt ok , kan er mee door en idd opvallend.
Maar de grijze broek erop vind ik dan eerder raar, doe die dan ook wit?
De broek is zeer lichtgrijs, een beetje grauw van het wassen.
Amper storend als je het mij vraagt. En volgens mij maakt dat wel een wereld van verschil als hij nat of vuil wordt.

UAE of NSN is pas echt niet mooi.
Ik denk dat Pogacar heel blij is dat hij een jaar lang in de WK trui mag rondrijden.

Vroom vroom. Coll de rates

20251219-191002.jpg

RIP alle hoop die iemand misschien had dat het "dit jaar misschien anders wordt" :')
Moet op zijn fiets blijven. Afgelopen jaar was het al vaak kantje boordje. Gezien het moderne wielrennen, de vele blessures en pech, is het gewoon een huzarenstukje hoe MVDP en Pogacar gewoon jarenlang gespaard blijven van pech. Ik hoop voor hun dat ze het nog lang kunnen trekken, maar de kans bestaat dat het na het voorjaar ook gewoon alweeer anders is.

Is het uit met gekke Chloé Dygert dan? Niet dat ik dat volg of zo.
Waar gij nog mee afkomt! Dat was maar van korte duur.
Als er daar maar geen kinderen van komen. We weten wat er potentieel uit kan komen als je 2 bloedlijnen waar koers door de aderen stroomt kruist.

Terug
Bovenaan