Ik vind het persoonlijk niet bij Remco zijn persoonlijkheid passen om zo "voorzichtig" te zijn. Het lijkt mij vooral vanuit de ploeg te komen.Te laten starten? Het was toch duidelijk in de Ronde van Zwitserland dat Evenepoel niet klaar was om in de Tour de France mee te spelen voor het podium (kijk maar waar Skjelmose of Gall of ... staan in het klassement). En de Vuelta hangt af van de stage die hij nu aan het doen (waar ik vermoed dat hij wel zal starten in de Vuelta). Dus geen idee waarom dit zo een drukkingsmiddel zijn want dat zou er alleen maar voor zorgen dat Evenepoel zelf weg zou willen
Waar zie jij in dat artikel een ontkenning? Hij zegt enkel dat Ineos het nooit gaat toegeven omdat het eigenlijk niet mag. Als het om leugens ging had Patje daar wel veel explicieter overgeweest, zo is hij wel. Hij is ofwel gefrustreerd of wil de prijs opdrijven.maar daar zegt hij toch net dat er helemaal niks van aan is. Geen enkele ploeg gaat even een miljoenen contract maal paar jaar + eventuele schadevergoedingen betalen natuurlijk. Dus dit maakt net duidelijk dat Evenepoel gewoon blijft waar hij is.
maar daar zegt hij toch net dat er helemaal niks van aan is. Geen enkele ploeg gaat even een miljoenen contract maal paar jaar + eventuele schadevergoedingen betalen natuurlijk. Dus dit maakt net duidelijk dat Evenepoel gewoon blijft waar hij is.
.