Reverz
Well-known member
In navolging van de inside info die we van @MrCipo hier al kregen heb ik een sterk vermoeden dat de zaken omgekeerd ineen steken en dat Lefevere er mee stopt just omdat Evenepoel een overeenkomst met Ineos heeft...Opmerkelijk verhaal in de podcast van Thijs Zonneveld (“in het wiel” van gisterenavond). Lefevere zou zijn ploeg willen verkopen. Zijn aandelen en die van Bakala. Die gesprekken zijn volop bezig en daarom worden er momenteel ook geen nieuwe renners aangetrokken, terwijl dat in deze periode toch volop zou moeten gebeuren. Evenepoel mag zich hier toch ferme zorgen over maken. Of misschien is dat net een goede gelegenheid voor hem om te verkassen naar Ineos? Maar zonder Evenepoel is de ploeg nog weinig waard dus dat zal Patje dan weer niet toelaten. Soap in de maak?
Lefevere gaat echt nooit zomaar zijn ploeg verkopen het jaar voordat Remco uiteindelijk de Tour (misschien) gaat rijden lijkt mij. Remco was één van de grote redenen dat hij al niet gestopt is denk ik. Dat en hij kan wrs niet zonder...