Algemeen Wielernieuws

En zouden er velen Remco niet in dank afnemen.
De sponsoren?
Kzou niet weten wie anders.

Uiteindelijk maakt het voor 99% van de mensen niet uit bij welke ploeg hij de Tour zou winnen, denk ik.
Misschien de grote Quickstep-fans, maar dan mag je wel wat nuchter zijn door te beseffen dat Ineos meer klassementsploeg is dan Quickstep en het bij hen iets vlotter zal gaan.

De sponsoren?

Uiteindelijk maakt het voor 99% van de mensen niet uit bij welke ploeg hij de Tour zou winnen, denk ik.
Misschien de grote Quickstep-fans, maar dan mag je wel wat nuchter zijn door te beseffen dat Ineos meer klassementsploeg is dan Quickstep en het bij hen iets vlotter zal gaan.
Belgen hun liefde (en voor velen zuivere idolatrie) voor Quick-Step niet onderschatten. Die 99 is een percentage waarin ik niet geloof.

T zal uiteindelijk wel gaan liggen maar ik voorspel wel degelijk een rel indien hij quick step verlaat. Ineos of Quick Step de keuze is bij 99 procent van de koersvolgende Belgen snel gemaakt denk ik

maar ik voorspel wel degelijk een rel indien hij quick step verlaat.
Op Belgisch niveau dan toch?
De gewone man interviewen op straat en vragen wat ze denken over de transfer van Evenepoel van een Belgisch team naar een Brits :laugh:.
Zolang er geen vastgehecht persoon aan een Belgische vlag of een fan in Quickstep-tenue aan de kant van de weg hem van de weg duwt in de koers, gaat dat Remco niet boeien.

Zelfs mocht hij hier in België er constant over worden aangesproken, tot stalking toe, dan kan hij best naar Monaco trekken in alle rust en op zijn gemak wat GT' winnen in een Ineos-shirt en wat steekjes uitdelen naar zijn haters.
Net daarom zou ik nog meer fan van hem worden.

Ik krijg daarnet een berichtje van iemand die tijdens het voorjaar gaat helpen bij de Ineos ploeg. Bidons aangeven, met wielen staan etc. Een familielid van hem runt de service course van Ineos.

Contract ligt klaar, enkel nog discussie over het materiaal.

Wel vreemd want de hond van een vriend van mijn nonkel zegt net dat Evenepoel naar Lotto zou trekken. Wat moeten we nu geloven? :crazy:

Quick step die verdwijnt of overgenomen zal worden is toch doodzonde voor België. Quick step die zich terug focust op de klassiekers zou ik veel leuker vinden. Zie Evenepoel graag bezig maar voor het echte rondewerk mist quick step het budget en de ervaring. Zijn kans op een tour overwinning ligt bij een Ineos bvb veel hoger.

Op Belgisch niveau dan toch?
De gewone man interviewen op straat en vragen wat ze denken over de transfer van Evenepoel van een Belgisch team naar een Brits :laugh:.
Zolang er geen vastgehecht persoon aan een Belgische vlag of een fan in Quickstep-tenue aan de kant van de weg hem van de weg duwt in de koers, gaat dat Remco niet boeien.
Op Belgisch (of zelfs Vlaams) niveau ja. Dat het Remco niet zou boeien dat geloof en hoop ik idd ook :) .

Quick step die verdwijnt of overgenomen zal worden is toch doodzonde voor België. Quick step die zich terug focust op de klassiekers zou ik veel leuker vinden. Zie Evenepoel graag bezig maar voor het echte rondewerk mist quick step het budget en de ervaring. Zijn kans op een tour overwinning ligt bij een Ineos bvb veel hoger.
Aan alles komt ooit een einde.
Ze hebben een schitterende afdruk voor de wielersport nagelaten.
Mocht Quickstep verdwijnen, hé.
Benieuwd hoe het gaat uitdraaien de komende maanden.

Ik kreeg daarnet een berichtje van iemand die tijdens het voorjaar gaat helpen bij de Ineos ploeg. Bidons aangeven, met wielen staan etc. Een familielid van hem runt de service course van Ineos.

Kan ik daar ook wielen van krijgen? :oi22:

Ineos is ook een groot bedrijf in Vlaanderen he

Jakobsen bevestigt officieel dat hij vertrekt bij QS omdat er meer budget moet vrijgemaakt worden voor de kern rond Remco. Dat klinkt alvast geloofwaardiger als sommige andere verhalen hier :)

Ik krijg daarnet een berichtje van iemand die tijdens het voorjaar gaat helpen bij de Ineos ploeg. Bidons aangeven, met wielen staan etc. Een familielid van hem runt de service course van Ineos.

Pinarello buiten, Specialized binnen? Misschien geen slechte zaak, zo'n Tom Pidcock of Ben Tullet op een Pinarello... belachelijker moet het niet worden :unsure:
De sponsoren?
Je moet nochtans niet verder kijken dan dit forum om voorbeelden te vinden.
Ik breek meteen mijne vloer uit! Wat denkt da voetballerke uit Schepdaal wel!!!
Dus omdat Remco zelf zou vertrekken (allegedly) zou je de vloer van de sponsor van de huidige ploeg uitbreken? :unsure:

Dus omdat Remco zelf zou vertrekken (allegedly) zou je de vloer van de sponsor van de huidige ploeg uitbreken? :unsure:

Nu onderschat je mij wel een beetje hoor het was maar om te lachen ze :unsure:

Het is u vergeven want ik zie het verschil tussen gezever en serieuze discussie ook niet altijd :biglaugh:

Nu onderschat je mij wel een beetje hoor het was maar om te lachen ze :unsure:

Het is u vergeven want ik zie het verschil tussen gezever en serieuze discussie ook niet altijd :biglaugh:
:laugh: Dat je niet serieus u vloer ging uitbreken had ik wel door :tongue:

Maar ik snapte de logica gewoon niet... Remco draait Quick-Step ne kloot af door de ploeg te verlaten (again volgens men zegt) duuuus... ge gaat Quick-Step ook ne kloot afdraaien door hun product buiten te smijten want wat denkt da voetballerke wel niet!!! :confused:
Het kan aan mij liggen, ik zit nog in maandagochtend modus.

:laugh: Dat je niet serieus u vloer ging uitbreken had ik wel door :tongue:

Maar ik snapte de logica gewoon niet... Remco draait Quick-Step ne kloot af door de ploeg te verlaten (again volgens men zegt) duuuus... ge gaat Quick-Step ook ne kloot afdraaien door hun product buiten te smijten want wat denkt da voetballerke wel niet!!! :confused:
Het kan aan mij liggen, ik zit nog in maandagochtend modus.

Daar heb je een punt, het is voor mij ook duidelijk maandag ochtend :unsure:

Bon terug naar de discussie van de dag, Remco op ne Pinarello. :tongue:

Dit interview zegt eigenlijk toch ook al genoeg? https://www.wielerflits.nl/nieuws/l...nadiers-in-evenepoel-het-is-een-unfaire-druk/

Er is serieus iets van aan.
Zou dat de reden zijn dat Patje terughoudend is om hem nog in een grote ronde te laten starten? Een soort drukkingsmiddel?
Te laten starten? Het was toch duidelijk in de Ronde van Zwitserland dat Evenepoel niet klaar was om in de Tour de France mee te spelen voor het podium (kijk maar waar Skjelmose of Gall of ... staan in het klassement). En de Vuelta hangt af van de stage die hij nu aan het doen (waar ik vermoed dat hij wel zal starten in de Vuelta). Dus geen idee waarom dit zo een drukkingsmiddel zijn want dat zou er alleen maar voor zorgen dat Evenepoel zelf weg zou willen

Dit interview zegt eigenlijk toch ook al genoeg? https://www.wielerflits.nl/nieuws/l...nadiers-in-evenepoel-het-is-een-unfaire-druk/

Er is serieus iets van aan.
Zou dat de reden zijn dat Patje terughoudend is om hem nog in een grote ronde te laten starten? Een soort drukkingsmiddel?

:rofl: maar daar zegt hij toch net dat er helemaal niks van aan is. Geen enkele ploeg gaat even een miljoenen contract maal paar jaar + eventuele schadevergoedingen betalen natuurlijk. Dus dit maakt net duidelijk dat Evenepoel gewoon blijft waar hij is.

En drukkingsmiddel aub Lefevere is net een van de weinigen die daar niet aan meedoet zie Jakobsen die gewoon aan de start van de Tour staat ondanks dat het een publiek geheim is dat hij straks weg is. Je houdt er een renner ook niet tevreden mee natuurlijk. Drukkingsmiddel is het dus niet het enige dat je nog wat kan doen is je renner ambeteren in zijn laatste maanden.

Dit verhaaltje doet al de ronde van voor Evenepoel prof werd. Toen nog Sky wou hem en toch is hij naar QS gegaan waarom iedereen dan maar denkt dat hij ontevreden is bij QS en liever naar Sky/INEOS wil is me een raadsel. Hij kon al altijd naar INEOS gaan maar deed het al die jaren niet waarom zou hij het nu wel willen?

Krijg je ook weer telkens die onzin dat INEOS beter geschikt is voor een Tour renner terwijl ze er al jaren niet meer aan te pas komen in de Tour. Denkt er nu echt iemand dat Evenepoel plots meer kans heeft om Vingegaard/Pogacar te volgen in een rood shirt dan in een blauw? Heb je gezien hoeveel ploegmaten Vingegaard en Pogacar op het einde nog hadden? Allebei geen. De rest van de kopmannen kan niet eens volgen maar op een of andere manier wordt hier verwacht dat QS een knecht binnenhaalt die Evenepoel bij die mannen kan houden?

Logisch dat er op het einde niemand meer overschiet buiten Vingegaard en Pogacar aangezien deze twee met kop en schouders boven de rest uitsteken. Knechten komen vooral van pas op de vlakkere stukken en afdalingen of om het tempo hoog te leggen aan het begin van de col. Je wil niet dat uw kopman zelf onnodig krachten versplit door de gaten in de valleien dicht te rijden.

Terug
Bovenaan