sneeuwzwart
Well-known member
Misschien wat meer duiding bij de Indiër zijn aircouitspraak. Vanzelfsprekend is dat iemand uit de hogere klasse daar, anders geraak je niet met het vliegtuig buiten India. Woont hier al 4 jaar en heeft hier een deftige, goedbetaalde job. Aangename man die echt wel niet wereldvreemd is. Ik ben er ook niet verder op in gegaan, maar ik vermoed dat in zijn omgeving daar het een vanzelfsprekendheid is dat je een airco in huis hebt. Een groot deel van de bevolking in India heeft geen nagel om aan hun gat te krabben daar, die zijn al blij dat ze uberhaupt iets hebben dat op een huis lijkt. De mentaliteit in bepaalde werelddelen/landen ivm airco is precies gewoon anders. Daar is het precies doodnormaal dat je een airco hebt als je die kunt betalen. In onze straat woont iemand die 3 auto's heeft waaronder een Porsche en Lamborghini, maar die zijn rolluiken zijn al wel heel de week dicht overdag omdat hij geen airco heeft.