Chilliewillie88
Active member
De onze is ook 38m2maar er staat een vrij grote dressing in.
Hier koelen wij tot de panelen niet genoeg meer leveren. Tegen de ochtend is het 24 graden en vooral veel vochtiger (Waarschijnlijk van de vochtige uitgeademende lucht).
We hebben eens de airco snachts laten aanstaan, maar dat wordt onaangenaam fris (ook al staat die op 22 graden).
Als mijn vrouw onder een dons begint te kruipen snachts.... Dan wordt het nut van de airco teniet gedaan.
"ook al staat die op 22 graden"? Bedoel je daarmee dat 22 graden een hoge temperatuur is om uw airco op in te stellen?
Hier staat de airco gewoon op 25 graden. Nooit begrepen waarom je het binnen 20 graden (of minder) zou willen hebben terwijl het buiten bijna 40 graden is.
maar er staat een vrij grote dressing in.