Aflevering 4: Over karting, gedoe met pizza en een gesprek met de mol

Wie is de Mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat ik ook niet goed snap bij Senne als mol is waarom hij zich zou laten opsluiten die ochtend van de proef met de helmen met kaars. Uiteindelijk hebben de kandidaten daar ook wel veel zelf verknoeid. Bij het begin van de opdracht leek het me duidelijk dat het niet makkelijk ging zijn om geld te verdienen, Bernard zet daar een verdubbelaar in en dan "oh, jammer, net 7 minuten buiten tijd". Maar Michaël of Lynn riepen daar zelf om de telefoon links te laten liggen en zo snel mogelijk kaarsen te doen branden (2de verdieping). Door daar vanboven opgesloten te zitten kan je toch niet veel mollen tijdens die proef.

Misschien verander ik volgende week wel naar Stéphanie. Lynn en Michaël lijken me voorlopig oprecht.
Degene in de hoogste kamer kon als enige met zekerheid invloed uitoefenen op wie 0% kans had om de doos van Pandora te openen. In de uitgezonden beelden zien we niet wie heeft bepaald dat Lynn daar kwam te staan. Voor mij is het feit dat Lynn daar stond eerder een mollenstreek. De mol zou willen dat de meest eerlijke kandidaat op die 0 komt te staan, om zo de kans te verhogen dat toch een van de duo's de doos zou openen. Ik geloof niet dat andere kandidaten echt dachten dat Lynn de mol was en ze haar daarom op die 0 zetten...

En ook bij stil staan: by default stond degene in de hoogste kamer - Senne dus - op die 0. Perfecte onderhandelingsmanouvre voor een mol om te zeggen dat hij pas de deur opendoet als hij niet meer op de 0 staat. En zo dus zeker druk kan uitoefenen om de doos van Pandora toch te openen.
 
'' Mijn nummer 1 Mol blijft nog altijd Michaël maar Charlotte vind ik ook steed meer verdacht worden. Aangezien u ons vandaag vertelde dat u nog niet echt omver bent geblazen door een wilde theorie heb ik mij eens laten gaan en wat meer naar de details gekeken. Er wordt HEEEEEL veel naar scheikunde verwezen. Er worden bvb dingen gezegd als "zij kunnen van goudwaarde zijn" en "Een ijzersterke mol" ebben ze ook al gezegd. Er werd ook LETTERLIJK gevraagd naar het scheikundig symbool voor lood. De tattoo die Stéphanie moest zetten in afl 3 (SI) kan voor silicium staan en de code die in het haar van Philiipe stond 71-41 kunnen misschien atoomnummers zijn. Ook
realiseerde ik kort geleden dat in het logo er een twee staat waarin ik het logo van een farmaceut kan zien (ik zal deze doorsturen zodat u mijn visie een beetje snapt) Charlotte is ook bang van katten en fun fact over mollen, ze zijn ook bang van katten. Weer in afl 3 waren er 2 belangrijke getallen 1741 en 1m66 --> 166 als je die optelt kom je op 1907 misschien een jaartal. In 1907 maakte de Nederlandse voetbalploeg hun debuut en in het begin speelden zij in zwart wit. Er is nog een ploeg die in zwart wit speelt Juventus. Pietro, Alessandro, Giorgio, Adamo, Lorenzo zijn allemaal ex Juventus spelers. PAGAL-> hun initialen en pagal omgekeerd is LAGAP en dat is een farmaceutisch bedrijf. Dus Charlotte is de mol en vindt het Nederlandse elftal leuk. Michaël blijf ik gewoon verdacht vinden en elke keer als hij in beeld komt begint mijn tien maanden oud broertje te roepen naar tv.''

😂🤔
 
Terug
Bovenaan