Aflevering 4: Over karting, gedoe met pizza en een gesprek met de mol

Wie is de Mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
Deze keer met een vrijblijvende tussentijdse POLL! Op wie zit de BeyondGaming-lezer?


1713114349308.png


Naar goede gewoonte verander ik elke keer van verdachte, Michaël (afl 1 en met de kist), Lynn, Senne. Zo hebben er al meer bovenaan mijn lijst gestaan.

Wat leert ons de aflevering met de karting en de pizza?
 
Wat een geniale aflevering weer :laugh:

Hoe bizar ook met die laatste ronde bij het racen, met 4 uit het oog verliezen (of je laten mollen) dat Senne er nog eentje moest doen.

Het is weer zo'n seizoen waar iedereen de mol kan zijn :')
 
De karting was te chaotisch voor mij om iets uit te beslissen. Michaël die 2x retarded aan de loodgietersproef begint was wel verdacht.
Het te vroeg stoppen was dan ook weer door een dubbele vraag te stellen. "Heb je 14 rondes gedaan. Is dit je laatste ronde." Dat zijn 2 verschillende antwoorden.

Bij de pizza's moest de mol in de finale geraken. Het was daar verdacht dat Stephanie bleef doordoen. Als mol wil je dat de rest zolang mogelijk in de ananas zones blijven. Met een waardeloze pizza rondlopen kan wel tellen als een mollenstreek.

Ik blijf bij Senne.
 
Waar hebben ze deze onhandige kandidaten vandaan gehaald, jeezes 🤔

Maar wel een topaflevering, de eliminatie vond in heel sterk bedacht en spannend.
 
Laatst bewerkt:
Als Senne de mol was waarom zou die dan zo hard karten dat hij zelfs die Italiaan dubbelt en alle kandidaten achter zich laat, met het risico dat 1 van die 4 daarboven wel correct geteld heeft en hem nog 1 rondje laat rijden. De mol zou altijd bij die loodgieters zitten en niet het individueel dat maar 1k kan verliezen.
 
Na deze aflevering kan ik Charlotte ook schrappen. Overal in de foute positie en op het einde de volledig groep naar Coco sturen, nee geen enkele indicatie hier dat zij de mol zou zijn.

Blijven dus over mijn hoofdverdachte Stéphanie en daarnaast Senne, die ik op basis van zijn keuzes nog niet helemaal kan uitsluiten vooralsnog.
 
Als Stephanie de mol is zet ik er geld op dat de dozen aan elkaar plakken op 1 of andere manier.
 
Terug
Bovenaan