Aflevering 4: Over karting, gedoe met pizza en een gesprek met de mol

Wie is de Mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vond dat wel raar van Bernard, dat hij zegt dat Stefanie haar dozen niet laten vallen heeft om zeker in de finale van die proef te geraken.

Er was vrije keuze he. Hij en Charlotte konden zélf vrijwilliger geweest zijn, als ze Stefanie niet vertrouwden.

De deeggooiers zitten nu bij mij buiten verdenking. De mol kon ook een paar pizza's te laag gooien, of subtiel gaten maken in het deeg.
Als er geen van de 2 door kan, moeten ze het daar zelfs niet subtiel proberen.

Ja Senne heeft wel vaker dingen té goed gedaan om de mol te zijn.

Ik vrees dat ik in een Stefanie tunnel beland ben :)
 
Ik vond die opdracht van de pizza's eigenlijk met de te veel subopdrachten. Zelfs zonder 'mollen' weet je hier toch al dat het bijna onmogelijk is om in deze opdracht veel geld op te halen? Pak dat er gemiddeld 1 persoon per team doorgaat naar de finale. Dat maakt 1500 euro MAX te verdienen. En dan nog die complete randomness van die vliegende ananas stukken. Je weet totaal niet waar die gaan komen en hoe kan je dat überhaupt ontwijken als je ziet met hoeveel stuks die vanuit de hemel komen vallen.
Moest Charlotte de mol zijn, dan had ze dus zeker hier haar verdubbelaar moeten inzetten om haar onverdacht te maken.

Ik vond dat persoonlijk een stomme opdracht. Het karten was wel heel cool!

Mijn mol blijft Senne.
 
Heb er twee afleveringen doorgejaagd. Allebei weer heel leuk en spannend.

Ik denk dat de mol bij de bomauto in de BMW zat en bij het karten in de toren (of Senne zelf) door het "rondje te weinig" debacle. Dus Stéphanie, Senne of Lynn. Ik zou daar tussen spreiden. ;)

De rest schrijf ik wel af als mol. Michael smijt zich gewoon vaak wat te onbesuisd en maakt daardoor fouten (als hij wel de mol is chapeau geacteerd). Charlotte hakt zo hard in op Coco bij het afvallingsspel (dit zou de mol daar toch echt nooit doen). Bernard deed het oriëntatiespel niet zo goed en deed wel heel vreemd tijdens de bomauto-proef, maar denk ook wel wat montage. Het verweer van Bernard/Michael was ook wel heel mager daar. Het verweer van Michael tijdens het afvallingsspel was trouwens ook best vreemd. Haha, verdenk ik hem toch wel wat... :p

Eigenlijk doet iedereen wel goede/slechte dingen dus toch zeer moeilijk. Kijken naar de strategische posities lijkt me dan het beste.
 
Geweldig leuke en creatieve opdrachten alweer imo. Thema's Mario & pizza toch echt leuk uitgewerkt, en dan de afvaller die zich nog kon 'vrijkopen'. Toffe TV! Maar wie de mol is, geen flauw idee. Montage, montage, montage.
 
Ik vond die opdracht van de pizza's eigenlijk met de te veel subopdrachten. Zelfs zonder 'mollen' weet je hier toch al dat het bijna onmogelijk is om in deze opdracht veel geld op te halen? Pak dat er gemiddeld 1 persoon per team doorgaat naar de finale. Dat maakt 1500 euro MAX te verdienen. En dan nog die complete randomness van die vliegende ananas stukken. Je weet totaal niet waar die gaan komen en hoe kan je dat überhaupt ontwijken als je ziet met hoeveel stuks die vanuit de hemel komen vallen.
Moest Charlotte de mol zijn, dan had ze dus zeker hier haar verdubbelaar moeten inzetten om haar onverdacht te maken.

Ik vond dat persoonlijk een stomme opdracht. Het karten was wel heel cool!

Mijn mol blijft Senne.

Das een beetje het punt dat ik al elk jaar aanhaal inderdaad, de opdrachten zijn zo gemaakt dat je zelfs zonder veel gemol altijd weinig geld in de pot hebt. Geef mij maar de psychologische opdrachten, die leveren veel leukere tv op.

Maar vette aflevering alweer, dit seizoen is er wel boenk op voor mij tot nu toe.
 
De pizzadozen snel naar boven dragen als geoefende (?) mol zodat Bernard/Charlotte falen en dan zelf ook niks opbrengen door ananas (maar toch goed gedaan!) zou echt wel een typische molstreek zijn. Stéphanie kon dat echt wel heel goed (zo makkelijk leek dat helemaal niet).

Doet me denken aan de wijnglazen-proef enkele jaren geleden toen de mol ook zo snel wandelde in de bergen dat de rest faalde (dacht ik toch)...

Ben je de mol, Stéphanie? "Si".

Mijn spreiding: Stéphanie 50%, Senne 30%, Lynn 20%.
 
Of we zitten allemaal op een verkeerd spoor en is de mol gewoon Lynn :sarcastic:
Tuurlijk is het Lynn
Als Stephanie de mol is zet ik er geld op dat de dozen aan elkaar plakken op 1 of andere manier.
Waarom moest de mol in de finale geraken? Heb precies een detail gemist

Moest Michael de Mol zijn is het toch echt wel de meest obvious Mol ooit. Totaal niet subtiel in zijn saboteren
Had Coco niet gezegd dat ze alles op 1 iemand had gezet? En Michael zei ook dat hij bijna alle proeven met haar heeft gedaan, dus ik veronderstel dat Coco helemaal op Michael is gegaan
 
Michael was veel te enthousiast als lynn haar liedje haalde, dat was te spontaan.
Klungelen bij loodgieter klopt maar dat is onverdacht.
Senne toch wel koploper, pizzas goed smijten maakt uiteindelijk weinig uit, maak je uzelf niet verdacht en je kan er op het einde van de proef toch nog uitliggen, als lynn het wel gelukt was was het ook maar een klein bedrag.
Hij zit vaak op cruciale plaatsen, stuurt de groep al paar keer fout of gaat zonder probleem mee in een foute keuze,…
 
Ben trouwens ooit ook in Castelmola geweest en dat is daar dus echt wel zo mooi als op de beelden. In het hoogseizoen wel te vermijden vermoed ik.
 
Senne toch wel koploper, pizzas goed smijten maakt uiteindelijk weinig uit, maak je uzelf niet verdacht en je kan er op het einde van de proef toch nog uitliggen, als lynn het wel gelukt was was het ook maar een klein bedrag.
Hij zit vaak op cruciale plaatsen, stuurt de groep al paar keer fout of gaat zonder probleem mee in een foute keuze,…
Dit kan je perfect ook zeggen over Lynn. Vorige afleveringen ook oa meester manipulator Bernard
 
En zoals ik al zei, zo snel wandelen en de rest aanmoedigen om sneller te gaan, zodat Bernard/Charlotte veel dozen lieten vallen.

Typische molstreek van de geoefende mol, mannekes. ;)
 
Ja, de mol zit voor mij toch ook wellicht in de groep van de pizzafinale. Als je er niet bij zit als mol, is er één pizza minder. Zit je er wel bij, is er ook één pizza minder (want je laat hem vallen of vangt een ananas) + je kan nog een paar andere pizza's trachten uit te schakelen. Altijd beter dus om er bij te zitten als mol.
 
Michaël is toch veel te chaotisch en impulsief om de Mol te zijn. Zou voor de programmamakers toch veel te veel risico's inhouden. Als dat allemaal gestructureerd uitgevoerd is en geacteerd is.. Chapeau.
Ik heb toch dikwijls het gevoel dat hij echt zit te acteren. Doet dat dan heel goed idd. Maja, we zullen zien, kwam laatste aflevering enorm veel in beeld met zijn streken. En normaal laten ze de mol niet zo duidelijk zien, dus ja, we shall see ...
 
Ben trouwens ooit ook in Castelmola geweest en dat is daar dus echt wel zo mooi als op de beelden. In het hoogseizoen wel te vermijden vermoed ik.
Heel Italië is bezaaid met die prachtige dorpjes. De befaamde Amalfikust ziet er ongelofelijk mooi uit, maar als je op tripadvisor leest hoe extreem toeristisch dat is geworden vrees ik dat een bezoek aan die dorpjes in het hoogseizoen wel eens kan tegenslagen.
 
Ik vond het ergens wel verdacht toen ze de verdubbellaar ingezet had bij een vrij laag bedrag.

De kans dat de verdubbelaars uit het spel verdwijnen stijgt ook wel naarmate er minder kandidaten nog in het spel zitten.
Idealiter hou je die tot de laatste 2 afleveringen bij, want doorgaans valt er dan een pak meer geld te verdienen, maar de kans bestaat dan dat ze al uit het spel liggen omdat de afvaller ze had.

Los daarvan is het concept van de verdubbelaars ook niet zo'n grote meerwaarde vind ik.
 
De kans dat de verdubbelaars uit het spel verdwijnen stijgt ook wel naarmate er minder kandidaten nog in het spel zitten.
Idealiter hou je die tot de laatste 2 afleveringen bij, want doorgaans valt er dan een pak meer geld te verdienen, maar de kans bestaat dan dat ze al uit het spel liggen omdat de afvaller ze had.

Los daarvan is het concept van de verdubbelaars ook niet zo'n grote meerwaarde vind ik.
Tgoh ja, maar toen was er nog maar 1 afvaller (dacht ik). Vond het toch een beetje verdacht.
 
Terug
Bovenaan