Aflevering 4: Over karting, gedoe met pizza en een gesprek met de mol

Wie is de Mol 2024?


  • Totaal aantal stemmers
    105
  • Opiniepeiling gesloten .
Grappig om als hobby karter de kandidaten bezig te zien op een kartbaan, toch wel goe gelachen. Om een of andere reden had ik direct een groot gevoel dat Michael daar gemold had. En dan een beetje geld in de pot krijgen zorgt er voor dat hij onder de radar blijft. Wel héél blij dat Coco er uit is.
 
Na deze aflevering verdenk ik Michael alleen nog veel meer. Die loodgieter proef, wtf lol. Dat lag er zo dik op dat hij het echt onnodig moeilijk maakte. Dat moest echt easy work zijn voor een klusser als hem. Ook bij de karting, hij liet heel snel blijken dat Senne zijn rondes gedaan waren. "Steek uw hand eens op" ja dan steekt hij uiteraard zijn hand op, alsof Senne tijdens het rijden bezig was met rondes tellen. Michael is gewoon super verdacht daar en probeert er rap onderuit te komen. Dat hij daarna als enige de pizza proef haalt is volgens mij om terug minder verdacht over te komen. Het was ook maar 500 euro. Moet toch eens iets binnen halen ook natuurlijk. Voorlopig toch sowieso mijn hoofdverdachte.
 
Maar Michaël is zo chaotisch ... het was er echt zo verschrikkelijk over hoe hard hij dingen fout heeft gedaan deze aflevering dat ik hem ook niet meer vertrouw, maar die kerel lijkt mij meer zichzelf in zijn chaos en enthousiasme voorbij te hollen dan bewust te mollen. Keigoed geacteerd anders wel. Haalde wel ook 2/2 op de quiz, en leek uit de beelden toch ook by far de beste fijnproever. En verder ...

Bernard deze aflevering wat minder opvallend. Laat wel genoeg dozen vallen om 2 mensen weg te houden van de finale. Lynn met haar morele vingertje elke aflevering zou ik schitterend vinden moest die uiteindelijk toch de mol zijn, hoe diabolisch zou dat zijn. Houdt zich verder altijd op de achtergrond, en heeft ook het laatste-ronde-debacle laten passeren. En dan de pizza op de grond. Charlotte die enerzijds haar verdubbelaars vergeet (niet dat ze veel zouden opgebracht hebben), maar anderzijds wel de groep stuurt naar Coco bij de eliminatie. Maar liet ook hopen dozen vallen. Senne die goed racet, maar wel een ronde te weinig rijdt; die perfect pizza's gooit, maar er dan wel ananas op laat vallen. Stéphanie die moet rondes tellen, maar Senne er maar 14 laat rijden. Die geen enkele pizzadoos laat vallen, maar dan ook weer ananas vangt.

Enfin, om maar te zeggen: ik weet het niet :unsure:
 
Moest Michael de Mol zijn is het toch echt wel de meest obvious Mol ooit. Totaal niet subtiel in zijn saboteren
Het zou wel geniaal zijn moest hij effectief de mol zijn, maar nee, ik zie het er niet in.

Ik ben ook niet vergeten hoe hij Stéphanie betrapte op haar leugen in aflevering 1 met die proef om de verdubbelaars/vrijstelling te winnen. Een on-molse actie van de zuiverste soort.
 
Moest Michael de Mol zijn is het toch echt wel de meest obvious Mol ooit. Totaal niet subtiel in zijn saboteren
Hoh ja, dat zou ergens ook wel eens leuk zijn toch? Gewoon zo overdreven mollen dat iedereen denkt dat je een kandidaat bent die zich gewoon verdacht wil maken :p


Ik zou trouwens toch echt eens bij die brainstormsessies van die proeven willen zitten :laugh:
 
Dat met die ananas was wel wat flauw natuurlijk.

Blijven dus over mijn hoofdverdachte Stéphanie en daarnaast Senne, die ik op basis van zijn keuzes nog niet helemaal kan uitsluiten vooralsnog.
Volledig akkoord!

Charlotte lijkt me eerder een potentiële winnares.
Bij Bernard en Michael krijg ik soms de indruk dat ze met opzet dingen doen mislukken om zichzelf verdacht te maken. Het lijkt te opvallend voor een mol.
Lynn vond ik lang verdacht, maar ge ziet ze af en toe spontaan dingen bijsturen in een goede richting (bv. ingrijpen wnr ze de booster willen gebruiken voor iemand die sowieso snel zal ingehaald worden).

Stephanie met voorsprong mijn hoofdverdachte.
 
Toen de mol tegen Michael zei "ga je ze allemaal noemen ja?" bij de vraag over wie zijn hoofdverdachten zijn, dat zie ik een kandidaat als Lynn ook niet zo spontaan zeggen.
 
Het zou wel geniaal zijn moest hij effectief de mol zijn, maar nee, ik zie het er niet in.

Ik ben ook niet vergeten hoe hij Stéphanie betrapte op haar leugen in aflevering 1 met die proef om de verdubbelaars/vrijstelling te winnen. Een on-molse actie van de zuiverste soort.
Welke proef bedoel je juist? Bij de beginproef op de boot zaten zij toch niet in hetzelfde team?
 
Ik vond dat wel raar van Bernard, dat hij zegt dat Stefanie haar dozen niet laten vallen heeft om zeker in de finale van die proef te geraken.

Er was vrije keuze he. Hij en Charlotte konden zélf vrijwilliger geweest zijn, als ze Stefanie niet vertrouwden.

De deeggooiers zitten nu bij mij buiten verdenking. De mol kon ook een paar pizza's te laag gooien, of subtiel gaten maken in het deeg.
Als er geen van de 2 door kan, moeten ze het daar zelfs niet subtiel proberen.
 
Stéphanie met de dozen, die kon dat zo goed dat het lijkt alsof dat geoefend was.

Senne en Michael een schitterende 1-2 gedaan met het karten. Nadat Michael zeer vakkundig zijn oplossing met de buizen heeft opgefokt, terwijl hij kennis heeft om zijn hele thuisloodgieterij zelf aan te leggen...
 
Ik hoop Stephanie want dan blijft ze er tot het einde in. Knappe verschijning!

Maar ik vermoed Senne. Echter heel moeilijk hè. Ook de montage van die karting maakte het totaal onmogelijk om daar iemand aan te duiden imo.
 
Laatst bewerkt:
Welke proef bedoel je juist? Bij de beginproef op de boot zaten zij toch niet in hetzelfde team?
Die waar ze moesten bepalen wie de verantwoordelijke van de verdubbelaars werd, die meteen ook een vrijstelling opleverde.

Stéphanie zei dat ze gestopt was op 37" geloof ik. Toen ze vroegen wat ze als laatste gezien had, zei ze iets dat niet klopte. Michaël was toen in beeld en dat wist hij want hij was zelf gestopt op dat exacte moment.
 
Coco van 'SU PUTA MADRE' en 'JODER' naar een stilzittend nerveus vogeltje.

Ontmaskering was nooit eerder zo makkelijk lol.

Het was inderdaad van het gezicht af te lezen. Ik vond het ook lollig dat ze overmoedig aan het karten begon en zodra Massimiliano ook maar een 30-tal meter achter haar was, was de lach ook van het gezicht verdwenen en zag je enkel :unsure::unsure::unsure:
 
Ofwel is er veel gemold ofwel heeft de mol geen hol moeite moeten doen. Maar die vergeten ronde van Senne en handige harry Michaël die sukkelde met die buizen ... mogelijk ligt dat er te dik op. Je kan je als kandidaat ook verdacht maken om mensen jou te verdenken als mol, waardoor ze foute antwoorden geven in de eliminatie en eruit vliegen.
 
Terug
Bovenaan