Aflevering 3: Over calf roping, 4x4 door de desert rijden en motelkamer 237....

Wie is op dit moment jouw mol?

• Totaal aantal stemmers
    80
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik moet toch echt is stoppen met de mol te zoeken legendarisch slecht in gewoon :D .Blijft wel topgroep imo.

Lancelot zijn kapot ei lag dus buiten, en hij was koffers aan het laden. Dan geloof ik graag dat hij het zelf gedaan heeft, enerzijds omdat em de mol is, of anderzijds om zichzelf verdachter te maken.

De preview voor volgende week ziet er veelbevelovend uit! Zeer benieuwd naar die bunker(?) proef.

Iemand met kennis van Morse code die het vacancy logo dat aan het flikkeren was kan ontcijferen?

Dat kwam te vaak opzichtig in beeld en telkens met ander patroon...

Vandaag hebben ze toch serieus Lancelot zitten framen:

Bij de eerste proef:
- Toos zegt dat het blauwe hoefijzer aan de micro ligt, zegt Lancelot "nee, da's iets anders dat omgevallen is". Toos pakt dat blauwe hoefijzer exact op de plaats dat hij gezegd had.
- Als Lancelot gevangen word, probeert hij niet, zoals Thomas en Leila, door dat touw heen te komen, maar hij neemt het gewoon vast
+ maar hij zegt wel één van de minder bekende correcte combinaties, die ze ook vinden
Eierproef:
- hij speelt zijn ei op een heel verdachte manier kwijt. Hij laadt alleen de koffers in de wagens, en zijn ei ligt buiten
- dat ei met die rietjes gooit hij met de verkeerde kant naar beneden.
+ hij brengt wel de meeste eitjes heel binnen
Lockdown:
- ze tonen hem het meeste op die knop drukken

gebaseerd op die framing (en vooral dat gedoe met zijn rode ei) denk ik: die is het dus niet. afleidingsmanoeuvre van Play.

Toos lijkt het mij ook niet, want die smijt zich toch echt op die fysieke proeven?

Thomas ook verdacht gemaakt door dat ei van Leila te laten vallen, en dan meteen voor dat rode ei te gaan
Lieselot legt de druk gewoon bij Toos door sowieso geen vrijstelling te nemen. (zij neemt geen -> er komt sowieso geld in de pot. hij moet dan beslissen hoe veel)

Leila was vrij onzichtbaar vandaag? meestal wel een hint.
Ruben was wel af en toe subtiel aan't stoken, maar voor de rest....

imo: Thomas of Lieselot atm.

Waarom zou je nu géén vrijstelling nemen.

Toos maakt zich wel erg verdacht hier...

Omdat je de mol bent :)

Minder geld in de pot, en je speelt de sympathieke in de groep (herp derp, ik neem geen vrijstelling want ik heb er al ééntje genomen).

Die Lieselot is nog de domste, ik zou er sowieso ééntje in mijn zak steken.

Als Lieselot Toos wou testen als mogelijke mol is het briljant gespeeld net.

Eigenlijk valt de actie van Toos door geen vrijstelling te nemen niet anders te verklaren dan dat hij de mol is (of zo over wil komen natuurlijk… ;)).

Vreemde keuze hier van Toos maar tbh lijkt me dat veel te obvious als mol want iedereen gaat u verdenken.

@marcel: ze framen hem al drie afleveringen op rij imo. 't Is wel vrij duidelijk dat dat absoluut geen mol is.

Als Lieselot Toos wou testen als mogelijke mol is het briljant gespeeld net.

Eigenlijk valt de actie van Toos door geen vrijstelling te nemen niet anders te verklaren dan dat hij de mol is (of zo over wil komen natuurlijk… ;)).
Om dan na 8 afleveringen te zeggen "goh, wat een top mol dit seizoen zeg!!!"...

Ja, niet moeilijk als je met 7 zit te mollen en dan nog een Conny mee hebt dat er per ongeluk ook nog een paar duizend euro uit de pot duwt.

Terug
Bovenaan