AFCON 2024

Beffer

Well-known member
Momenteel ben ik Marokko-Tanzania aan het bekijken. Tissoudali en El Khannous starten helaas op de bank. Marokko begint zowat met hun sterkst mogelijke team met Hakimi, Ziyech, Amrabat,...
 
Ok. Kan dit niet nemen met mijn abo van tv Vlaanderen.
Of is er ook een livestream op de website?
 
Ok. Kan dit niet nemen met mijn abo van tv Vlaanderen.
Of is er ook een livestream op de website?
Ik heb zelf tv Vlaanderen en daar geven ze het ni uit. Geen idee ivm de livestream. Waar is de tijd wanneer dit werd uitgezonden op eurosport :headshake:
 
Er was een livestream op de website van de rtbf ;)
Wel verplicht om in te loggen met google, fb, ...
 
Wat een triestige bedoening dit eigenlijk. Het zou mij verbazen als Marokko dit niet wint.

Egypte gelijk tegen Mozambique, Nigeria tegen Equatoriaal Guinea, Algerije tegen Angola en Ghana en Tunisië verliezen van godbetert Kaapverdië en Namibië :crazy:
 
Wat een triestige bedoening dit eigenlijk. Het zou mij verbazen als Marokko dit niet wint.

Egypte gelijk tegen Mozambique, Nigeria tegen Equatoriaal Guinea, Algerije tegen Angola en Ghana en Tunisië verliezen van godbetert Kaapverdië en Namibië :crazy:
Idd vooral het verlies van Tunisie verbaasde mij. Ma ok de andere favorieten Ivoorkust en Senegal winnen hun eerste match dus die zijn wel meteen op de afspraak. Marokko normaal gezien de grootste favoriet maar ze gaan toch een paar lastige matchen tegemoet gaan.
 
Wat een triestige bedoening dit eigenlijk. Het zou mij verbazen als Marokko dit niet wint.

Egypte gelijk tegen Mozambique, Nigeria tegen Equatoriaal Guinea, Algerije tegen Angola en Ghana en Tunisië verliezen van godbetert Kaapverdië en Namibië :crazy:
En die kunne zelf ni winnen van Congo...
 
Ivoorkust 4-0 onderuit , nog een kleine kans op beste 3de. Vreemd tornooi toch
Ivoorkust is niet meer wat het geweest is. Toch een verrassend resultaat aangezien ik letterlijk geen enkele speler ken van Equatoriaal-Guinea en ook aangezien het naar Afrikaanse normen een piepklein landje is

 
Elke keer laait ook de discussie op dat dit midden in het seizoen valt en vervelend is voor de clubs, maar wat veel frappanter is: waarom wordt dit in godsnaam nog altijd om de 2 jaar georganiseerd en niet gewoon om de 4 jaar?
Onbegrijpelijk inderdaad zeker aangezien de serieuze impact dat dit heeft op de clubs die vaak goeie spelers een maand moeten missen
 
Elke keer laait ook de discussie op dat dit midden in het seizoen valt en vervelend is voor de clubs, maar wat veel frappanter is: waarom wordt dit in godsnaam nog altijd om de 2 jaar georganiseerd en niet gewoon om de 4 jaar?
Is natuurlijk wel een Afrikaanse organisatie , en in de winter spelen is klimatologisch daar beter dan in de zomer. Dus die moeten niet echt rekening houden met wat de UEFA wenst , waarom het niet om de 4 jaar is , dat is wel een goeie opmerking.
 
Alé Marokko mag zich dinsdag opmaken voor de achtste finale tegen het Zuid-Afrika van den Hugo Broos
 
Senegal uitgeschakeld door Ivoorkust. Marokko blijft dus over als de grote favoriet imo.

Ondertussen aan het rooten voor Kaapverdië. :coolbrows:
 
Terug
Bovenaan