1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
Ik hoop dat Lommel promoveert. Dender lijkt me makkelijker te bekampen. Die hadden wat geluk in hun eerste jaar 1A met hun flow van 1B en wat goeie transfers, maar dit jaar een heel stuk minder en zelfs bij promotie 2 seizoenen terug was er al het idee dat die niet klaar waren voor 1A.

Ik hoop dat Lommel promoveert. Dender lijkt me makkelijker te bekampen. Die hadden wat geluk in hun eerste jaar 1A met hun flow van 1B en wat goeie transfers, maar dit jaar een heel stuk minder en zelfs bij promotie 2 seizoenen terug was er al het idee dat die niet klaar waren voor 1A.
laat ons hopen. Heb wel een beter gevoel nu als 2 jaar geleden.
Precies wel wat sleutelspelers geblesseerd of niet volledig fit?

Laatst bewerkt:
Hij heeft er wel van zijn 13e tot zijn 17e gezeten, dat zijn toch de belangrijkste jaren uit uw opleiding. :)

EDIT: Het gaat mij ook niet alleen om het opleiden trouwens, ook het feit dat ze die altijd vinden en vroeg naar Genk kunnen halen is echt wel straf.
In dit geval wal het vooral veel beloven vanuit Genk en vervolgens de woorden niet nagekomen.

En het snel naar Genk halen is zo moeilijk niet in heel Midden- en Noord-Limburg. Met hun Forza(+) netwerk hebben ze zowat heel het jeugdvoetbal gekaapt momenteel.

In dit geval wal het vooral veel beloven vanuit Genk en vervolgens de woorden niet nagekomen.

En het snel naar Genk halen is zo moeilijk niet in heel Midden- en Noord-Limburg. Met hun Forza(+) netwerk hebben ze zowat heel het jeugdvoetbal gekaapt momenteel.
Allemaal goed en wel, maar dan komen er nog altijd disproportioneel veel goeie keepers uit..

Ticket verkoop in Lommel gaat wel heel snel nu
Uitvak in Dender (900 tickets) op een halve dag uitverkocht. Dat wordt ook een thuismatch dus. 😀

In Lommel richting de 5.000, en Dender zal er wel geen 680 meebrengen zoals Beerschot. Dus minstens minstens een verdubbeling van eigen fans tov Beerschot.

Dat zijn zeker geen zotte aantallen. Maar 3 jaar geleden was het stadion bijna leeg en waren er uitwedstrijden zonder fans. Trouwens exact 3 jaar geleden in mei op Dender protesten tegen het sportief beleid van CFG. Dat kan geen toeval zijn! 😛

Uitvak in Dender (900 tickets) op een halve dag uitverkocht. Dat wordt ook een thuismatch dus. 😀

In Lommel richting de 5.000, en Dender zal er wel geen 680 meebrengen zoals Beerschot. Dus minstens minstens een verdubbeling van eigen fans tov Beerschot.

Dat zijn zeker geen zotte aantallen. Maar 3 jaar geleden was het stadion bijna leeg en waren er uitwedstrijden zonder fans. Trouwens exact 3 jaar geleden in mei op Dender protesten tegen het sportief beleid van CFG. Dat kan geen toeval zijn! 😛
Ik ben alvast 1 van die 900 in Dender 🙂
6000 eigen fans gaan we halen daarna is het uitverkocht. Lang geleden dat dat nog eens gebeurt is hopelijk gaat het nu niet verkeerd en is het eindelijk eens onze beurt na zoveel net niet.

Ik heb mij alleszins terug een ticket gekocht voor nu zondag. Ben dit jaar enkel tegen Patro gaan kijken en dat was de eerste keer sinds jaren dat ik nog is geweest ben.

Ik heb wel’t gevoel dat het erin zit dit jaar. Hopelijk gaan we zondag ni teleurgesteld naar huis 😉 moesten we terug in eerste geraken hoop ik dat de tijd terug komt zoals die van eind jaren 90 met vanveldhoven, waligora, cannaerts enz 😅 volle tribunes tegen genk, anderlecht enz toen ik met men pa ging kijken.

3-2 nog in de allerlaatste minuut, na 2 keer op achterstand te zijn gekomen. The Seun of God doet het weer. Toptransfer gebleken.

Toch al wat gezonde spanning hier. Ik ben een Genkie maar KVSK United draag ik toch ook al decennia een warm hart toe.

Het wordt dan ook eens tijd om een deftig voorbereidingstoernooi in de zomer op poten te zetten. De Spor, Lommel, Patro, Genk, en ook STVV mag meedoen. Een jaarlijkse strijd om de bronsgroene beker. Ik ben van de partij!

Toch al wat gezonde spanning hier. Ik ben een Genkie maar KVSK United draag ik toch ook al decennia een warm hart toe.

Het wordt dan ook eens tijd om een deftig voorbereidingstoernooi in de zomer op poten te zetten. De Spor, Lommel, Patro, Genk, en ook STVV mag meedoen. Een jaarlijkse strijd om de bronsgroene beker. Ik ben van de partij!
Dat was vroeger toch of niet?

Als je niet scoort, kan je niet winnen maar Lommel houdt stand (verliezen ze met 5-1 dan kunnen ze niets zeggen). Toch wel een niveau verschil met 1A

Terug
Bovenaan