Dat moet toch echt wel de zieligste club van het land zijn.Patro gaat dus klacht neerleggen tegen Pierre na zijn (weliswaar inderdaad zeer stevige) fout die een kuitbeenbreuk opleverde. Wat een farce van een club toch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet toch echt wel de zieligste club van het land zijn.Patro gaat dus klacht neerleggen tegen Pierre na zijn (weliswaar inderdaad zeer stevige) fout die een kuitbeenbreuk opleverde. Wat een farce van een club toch.
Ja maar Luik krijgt geld van de belofte ploegen...Wat Genk doet deze speeldag tegen Luik vind ik toch wat competitievervalsing. Erabi, Sattlberger, Bangoura, ... Luik zijnde speelt ge voor de promotie, moet ge eigenlijk tegen een laagvlieger en dan krijgt ge een halve 1A ploeg tegenover u opeens.
Ik snap wel waarom Genk het doet, die spelers in kwestie hebben minuten nodig, maar op deze manier is het toch maar lelijk. En ik neem aan dat het volledig conform de regels is, maar dan moet je die toch eens gaan herzien imo.
Dit keer in ons voordeel omdat we onze job deden in een zout- en sfeerloze wedstrijd tegen een zwak RSCA Futures.Kortrijk moet nog wel naar Lommel en thuis tegen Luik de volgende weken. Dus de spanning kan snel terugkeren. Want het niveau van Kortrijk is alles behalve indrukwekkend. Maar dan gaat er toch nog iemand van de 3 achtervolgers een serieuze reeks moeten neerzetten. En dat zie ik nu ook niet zo snel gebeuren.Zo lijkt het toch bijna gespeeld in 1B?
Zijn die wedstrijden tegen die belofte ploegen niet altijd zout en sfeerloos. Ik vind daar persoonlijk maar niks aan. Heb zo eens 1 keer naar een match gaan zien, die hebben geen fans bij. Voelt voor mij altijd aan als een veredelde oefenmatch voor het seizoen begintJa maar Luik krijgt geld van de belofte ploegen...Dit keer in ons voordeel omdat we onze job deden in een zout- en sfeerloze wedstrijd tegen een zwak RSCA Futures.
Inderdaad dit. Maar dat onze coach het woord promotie nog steeds in de mond durft nemen.. Pff. Als je dit nog laat schieten..Kortrijk moet nog wel naar Lommel en thuis tegen Luik de volgende weken. Dus de spanning kan snel terugkeren. Want het niveau van Kortrijk is alles behalve indrukwekkend. Maar dan gaat er toch nog iemand van de 3 achtervolgers een serieuze reeks moeten neerzetten. En dat zie ik nu ook niet zo snel gebeuren.
Zeer sterk wel dit ja, zelfs on a Snowy Winter Sunday, memorabel.Beveren… the gift that keeps on giving. Wat een seizoen is me dit seg. Ongeacht de uitkomst, dit maken we volgens mij nooit meer mee.![]()
Zeer sterk wel dit ja, zelfs on a Snowy Winter Sunday, memorabel.
Maar hoe ga je het redden in 1A met al een vrij 'oude' selectie, maar dat is wel de sleutel om uit 1B te geraken.
Hij zal ook uit een ander vaatje moeten tappen dan al wat bruikbaar was van Deinze te gaan halen.Er zal sowieso gebouwd moeten worden aan een bijna volledige nieuwe ploeg. Bob zal daar wel al op de achtergrond mee bezig zijn. Heb ook mijn twijfels of we überhaupt gaan standhouden in 1A. Maar soit, we zien wel.
Wat Genk doet deze speeldag tegen Luik vind ik toch wat competitievervalsing. Erabi, Sattlberger, Bangoura, ... Luik zijnde speelt ge voor de promotie, moet ge eigenlijk tegen een laagvlieger en dan krijgt ge een halve 1A ploeg tegenover u opeens.
Ik snap wel waarom Genk het doet, die spelers in kwestie hebben minuten nodig, maar op deze manier is het toch maar lelijk. En ik neem aan dat het volledig conform de regels is, maar dan moet je die toch eens gaan herzien imo.