1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
Nog steeds niets geweten over de match Seraing-KV Kortrijk. Moet die nog gespeeld worden, wanneer moet die gespeeld worden,... Of gaan ze het klassieke truukje toepassen om zolang mogelijk te wachten om een beslissing te nemen zodat de uitslag geen impact meer heeft op de promotie/degradatie strijd?
Geen idee waarom het de eerste keer is uitgesteld.

Kampioen zeker? Proficiat! Waanzinnig parcours, geen enkele keer verloren...

Ik duim alleszins dat je gans het seizoen ongeslagen afsluit.

De decompressie bij de spelers moet wel enorm zijn. Na het kampioenschap pakken, lijkt het met ongelooflijk lastig om nu die focus nog te behouden om nog 5 matchen niet te verliezen.

Al zou het wel ongezien zijn natuurlijk.

Wat een avond op de Freethiel! :love:
Ik heb het gehoord vanop ons terras.
Stond naast een kennis van me in de colruyt die ook al 3 ziektebriefjes had binnen gekregen van werknemers voor gisteren en vandaag 😅

Anyway proficiat! Waanzinnig parcours. Benieuwd wat Bob gaat doen met de extra tijd die hij heeft om zich voor te bereiden op 1A. En ook wel benieuwd of de Amerikaanse portefeuille open zal gaan want zonder dat extra budget gaat het toch niet zo simpel worden.

Amai wat was me dat een feestje gisteren. Had voor vandaag beter ook een dagje verlof aangevraagd, zal een lange dag worden.

Ongeacht wat er volgend jaar gaat gebeuren, dit seizoen ga ik nooit meer vergeten. Wat een reeks.

Benieuwd wat Bob gaat doen met de extra tijd die hij heeft om zich voor te bereiden op 1A. En ook wel benieuwd of de Amerikaanse portefeuille open zal gaan want zonder dat extra budget gaat het toch niet zo simpel worden.

Als de portefeuille dicht blijft weet je dat het moeilijk wordt, zou Bob zeggen maar goed dat telt voor elke club in 1B met 1A ambitie.

Maar zoals @Yones zegt, genieten van een onvergetelijk seizoen en we zien wel wat de toekomst brengt!

Laatst bewerkt:
Man man man wat een ontlading.

Voor de match een machtige tifo en mooi om zoveel clublegendes te zien.

Tijdens de match maken we aanvallend veel te vaak de verkeerde keuze en keept de keeper van Charleroi ook gewoon heel goed. Dan scoor je eindelijk de 1-0 en stop je met alles dat je het uur ervoor gedaan hebt en breng je Charlerloi in de match en scoren ze de gelijkmaker omdat je gewoon niet scherp genoeg verdedigt. Dan krabbel je uiteindelijk recht om in de blessure-tijd (ofte Jonckheere-time) toch nog de 2-1 en 3-1 te scoren en een zotte ontlading mee te maken. Had Ambrose wat betere keuzes gemaakt dan is de match al gespeeld aan de rust en maak je er een gala partij van. Nu moet je weer knokken tot diep in de blessuretijd. Nog 8 punten pakken ik 5 wedstrijden en we zijn zeker van promotie (jammer genoeg geen 5 want Seraing is in beroep gegaan)

Terug
Bovenaan