Général Zantas
Well-known member
Forfait winst voor Seraing lijkt me beste optie voor iedereen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen idee waarom het de eerste keer is uitgesteld.Nog steeds niets geweten over de match Seraing-KV Kortrijk. Moet die nog gespeeld worden, wanneer moet die gespeeld worden,... Of gaan ze het klassieke truukje toepassen om zolang mogelijk te wachten om een beslissing te nemen zodat de uitslag geen impact meer heeft op de promotie/degradatie strijd?

En terechte penalties of willen ze de spanning terugbrengen in 1B?Hahaha, nog een penaltieke![]()
En terechte penalties of willen ze de spanning terugbrengen in 1B?
Wat een avond op de Freethiel!![]()
Kampioen zeker? Proficiat! Waanzinnig parcours, geen enkele keer verloren...
Ik duim alleszins dat je gans het seizoen ongeslagen afsluit.
Ik heb het gehoord vanop ons terras.Wat een avond op de Freethiel!![]()
Benieuwd wat Bob gaat doen met de extra tijd die hij heeft om zich voor te bereiden op 1A. En ook wel benieuwd of de Amerikaanse portefeuille open zal gaan want zonder dat extra budget gaat het toch niet zo simpel worden.
Het is dus blijkbaar een forfaitzege voor KV Kortrijk geworden:Forfait winst voor Seraing lijkt me beste optie voor iedereen.
als Seraing niet in beroep gaat de komende week... zaterdag winnen en we zijn terug stap dichter!Het is dus blijkbaar een forfaitzege voor KV Kortrijk geworden:
![]()
Disciplinaire Raad geeft KV Kortrijk gelijk in dossier Seraing – KV Kortrijk - KV Kortrijk
De Disciplinaire Raad van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft beslist dat de wedstrijd RFC Seraing – KV Kortrijk wordt toegekend aan KV Kortrijk met een forfaitscore (0-3).www.kvk.be