Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit seizoen nog niet veel futures gekeken. Anderlecht, Ajax en Bayern die alle 3 dan nog eens Europees spelen. Het wordt allemaal wat veel.@Hans Moleman Jij kijkt Futures he? Hoe doet Dom het eigenlijk?
Je hebt al wedstrijden gehad van Deinze met een belofteploeg. Dus de punten afnemen lijkt me het eerlijkste, voor zover mogelijk.Ik vind het toch vreemd dat de ploegen die tegen Deinze gewonnen hebben, gestraft worden en punten verliezen. Zeker op 1 match van het einde van de heenronde. Laat die punten gewoon staan, en geef iedereen een forfait-zege in de terugronde. Zo deden ze het in Spanje, wat nochtans niet het meest eerlijke land is, en lijkt me veel logischer.
Als een ploeg drie sterkhouders mist wegens blessures of schorsingen, en ze verliezen plots tegen een staartploeg. Dan ga je die drie punten ook niet afpakken van die staartploeg omdat zij het makkelijker gehad hebben om te winnen.Je hebt al wedstrijden gehad van Deinze met een belofteploeg. Dus de punten afnemen lijkt me het eerlijkste, voor zover mogelijk.
Er is wel een verschil tussen enkele afwezigen en een volledige belofteploeg opstellen. En ga je Eupen dit weekend dan 3 punten geven zonder te spelen? Maar een eerlijke oplossing voor iedereen is inderdaad niet mogelijk.Als een ploeg drie sterkhouders mist wegens blessures of schorsingen, en ze verliezen plots tegen een staartploeg. Dan ga je die drie punten ook niet afpakken van die staartploeg omdat zij het makkelijker gehad hebben om te winnen.
Ik ben persoonlijk een andere mening toegedaan, maar goed, kan het andere perspectief ook wel begrijpen. Het is sowieso altijd wel enigszins oneerlijk. Maar ploegen belonen die matchen verloren hebben en ploegen bestraffen die gewonnen hebben, vind ik dan toch nog oneerlijker.
Zulte Waregem liet in het begin van het seizoen 2 punten liggen op Deinze, terwijl La Louvière er ging winnen. Op dat moment speelde Deinze nog op volle sterkte. Stel dat Zulte Waregem het seizoen tweedes eindigt, 1 punt boven La Louvière, en door die puntenaftrek mag promoveren ipv La Louvière... Dan zou ik dat toch schrijnend vinden en pure competitievervalsing. Je straft een ploeg omdat ze beter gepresteerd hebben.Er is wel een verschil tussen enkele afwezigen en een volledige belofteploeg opstellen. En ga je Eupen dit weekend dan 3 punten geven zonder te spelen? Maar een eerlijke oplossing voor iedereen is inderdaad niet mogelijk.
Maar de regels zijn duidelijk bij een faillissement. En toch zou Patro dat willen aanvechten. Want zij hadden gewonnen van Deinze (net na het nieuws dat ze op weg waren naar een faillissement trouwens). Wat een triestige club is dat toch geworden!
En scoort meteen!Radja naar Lokeren.![]()
En al meteen opgepakt door de politieEn scoort meteen!
wat een figuur.