1B Challenger Pro League 2024-2025

Zulte verliest tegen Lommel (nr 12). Morgen liggen er kansen. Alleen kan ik niet gaan zien live wegens te laat (match op zondag avond om 19u15, FFS, moet maandag vroeg op)

Na de ninja snipe door Radja nog een half uur met zen 10en toch de winst eruit kunnen slepen, noice, nog 5 wedstrijden te gaan, alle rechtstreekse concurrenten hebben punten laten liggen dit WE, dus haasje over met Zulte gedaan...

Mooie 3-0 thuis tegen Seraing...

Ze speelden vlotte combinaties,

De jupkes lg begint te lonken

En als er gescoord wordt doet Biron altijd mee :love:

Gaan we eindelijk weer eens een wedstrijd kunnen winnen.
Met volgend jaar Waregem/La Louviere - Beveren - Lierse - Lokeren-Temse - Lommel - evt Sporting Hasselt nog weer een zeer aantrekkelijke reeks.
Daarnaast ook nog één of 2 uit STVV/Cercle/KVK.

Hoe zit het qua promotie volgend jaar nu eigenlijk ineen? 2 rechtstreekse stijgers, geen play-offs/play-downs? (1A moet immers naar 18 ploegen in 2026-2027)

Met volgend jaar Waregem/La Louviere - Beveren - Lierse - Lokeren-Temse - Lommel - evt Sporting Hasselt nog weer een zeer aantrekkelijke reeks.
Daarnaast ook nog één of 2 uit STVV/Cercle/KVK.

Hoe zit het qua promotie volgend jaar nu eigenlijk ineen? 2 rechtstreekse stijgers, geen play-offs/play-downs? (1A moet immers naar 18 ploegen in 2026-2027)
Volgend seizoen 2 rechtstreekse stijgers. En de winnaar van de play-offs van 1B speelt dan nog tegen de laatste van 1A. Dus veel kans op promotie volgend seizoen, en als het lukt daarna ook minder kans op degradatie in 1A.

Blijkbaar geen eindronde in eerste amateur dit seizoen, dus de kans is heel groot dat enkel Jong Gent gaat stijgen aan de Vlaamse kant. Dus dan speel je wel 8 van de 32 wedstrijden tegen belofteploegen.

Ik zat in het stadium, pertang een goeie ambiance, ik denk dat iedereen, incl de spelers het te graag wouden, chapeau wel van lommel, om toch de overwinning te pakken...

Ik zat in het stadium, pertang een goeie ambiance, ik denk dat iedereen, incl de spelers het te graag wouden, chapeau wel van lommel, om toch de overwinning te pakken...
Onze nieuwe trainer heeft er terug mentaliteit en organisatie ingebracht. En dan kan je al eens winnen van ploegen met duidelijk meer kwaliteit.

Volgende week een nieuwe poging om ook de 3e titelkandidaat te kloppen. Maar ik vrees voor RWDM en mogelijk Z-W dat een thuismatch tegen La Louvière ons op dit moment minder ligt dan een uitmatch op Waregem of RWDM.

Sfeer van het stadion, al geeft het nooit zo goed op camera als in t echt. We zaten pal voor de harde kern. Vuurwerk bonanza, goed hun werk gedaan bij het fouilleren mijn gedacht :ROFLMAO:

HBwNA0h.jpeg

LJBsWzD.jpeg

We hebben het vorige week laten liggen, nu moeten we gewoon die 3 punten pakken! Wat een spanning! Benieuwd wat het tegen een Lokeren, dat toch wel in vorm is, zal geven. Vorige week hadden we genoeg kansen tegen Seraing maar waren we ook gewoon te tam.

Gek dat ook RWDM het al 2 weken op een rij laat liggen.

Onze nieuwe trainer heeft er terug mentaliteit en organisatie ingebracht. En dan kan je al eens winnen van ploegen met duidelijk meer kwaliteit.

Volgende week een nieuwe poging om ook de 3e titelkandidaat te kloppen. Maar ik vrees voor RWDM en mogelijk Z-W dat een thuismatch tegen La Louvière ons op dit moment minder ligt dan een uitmatch op Waregem of RWDM.
Hoezo?

Als Waregemnaar kan ik enkel maar zeggen dat Essevee het imho NIET verdient om weer naar 1A te gaan... Ze staan gvd tegen Lokeren ook weer 2-0 achter... Gooit het maar weg, ja....

Als Waregemnaar kan ik enkel maar zeggen dat Essevee het imho NIET verdient om weer naar 1A te gaan... Ze staan gvd tegen Lokeren ook weer 2-0 achter... Gooit het maar weg, ja....
Ik zie ook niet veel goeds als ze over gaan, indien wel wordt dat een Beerschotje doen. Eerste dat ik kijk dit seizoen en tis me weeral beu

Thuis hebben we dit seizoen nog maar 2 keer gewonnen, niet toevallig tegen belofteploegen waar je wel ruimte krijgt. Wat we ook op het veld van RWDM en Z-W kregen. Daarnaast kregen we op La Louvière een echt pak rammel. Ik vond het de beste ploeg die we al tegen kwamen.

Had het ZW gegund wel. Maar blijkbaar zijn jullie zelf niet te enthousiast :unsure:
Mijn papa heeft nog altijd een abonnement, en zoals hij en nog andere zeggen er veel: ALS ze over gaan, zal er serieus bijgekocht moeten worden. Het niveau is redelijk laag van sommige spelers oa veel jonge gasten ook, en op Vossen kan je niet blijven rekenen als ervaring.

Geen idee hoeveel € het is dat je krijgt als je over gaat…. Maar ze gaan opnieuw hun huiswerk moeten maken

Terug
Bovenaan