100km-run editie 2022 - Donaties gestart

En dankzij een anonieme weldoener is de teller voor Team 2 gestegen naar 1.465 euro van de 2.500.
Nog iets meer dan 1.000euro en we kunnen 2(!) teams aan de start laten komen!
Dikke, dikke merci allemaal!

En vergeet er niet aan dat jullie nog altijd Loser het zwijgen kunnen opleggen (en ons wat rustigere avonden kunt bezorgen):
 
Het is ongelofelijk. Met geen pen te beschrijven. Na een paar acties, en op Discord enkele wilde weldoeners -zo wild dat ze nu getest worden op hondsdolheid- is ons doel nu bereikt. We hebben 5.000€ ingezameld en kunnen dit jaar twee teams doen starten!!

Iedereen is dus welkom op de meet & greet die we organiseren op 20/03/2022 in Genk, om ons daar aan te moedigen en bananen toe te gooien (voor de magnesium en de suiker, NIET om te doen struikelen!) en om mee te genieten van de sfeer en jullie eigen verwezenlijking.

Het is echt wel formidabel, ik ben erdoor geraakt. Merci, merci, merci!
 
Wauw 😍
Ik dacht na nieuwjaar nog eens te storten om team 2 ook een boost te geven, maar het zal niet meer nodig zijn :)
 
Wat mensen al niet doen om @Loser het zwijgen op te leggen.
Spijtig Gelukkig zat er een limiet op of we mochten wrsl nu al een 3e loopteam tevoorschijn toveren :unsure:

Ik dacht na nieuwjaar nog eens te storten om team 2 ook een boost te geven, maar het zal niet meer nodig zijn
Indien Team #3 niet aan zen doel geraakt wordt dat integraal overgedragen naar volgend jaar *hint hint*
 
Met een beetje aanpassingen mijn veilingen weer online gezet voor als jullie echt nog een extra team willen :D

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan