Meubilair Andere KOTK: Leg Loser Het Zwijgen Op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/01/2022 00:00
Algemene informatie/specificaties
Leg Loser Het Zwijgen Op: 5€/12u, 10€/24u
https://www.de100kmrun.be/team/beyondgaming
https://countingdownto.com/countdown-pages/4bE6IoZe
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
EDIT: MAXIMUM BEREIKT

Eenmalige opportuniteit!

Op 20/03/2022 lopen we de 100km-run tvv Kom Op Tegen Kanker. Het inzamelen gaat goed, maar we willen het tweede team ook zeker kunnen laten starten. Dus hebben we dit buitenkansje bedacht voor al wie mij (Loser) eens graag het zwijgen had opgelegd:

Grijpt uwen kans ende biedt: Een spreek- en postverbod voor Loser -exclusief rode tekst- in P&A (hier en op #politiek-en-actualiteit op Discord) en Algemeen (en subfora). Mijn zwijgen kost 5€ voor 12u, 10€ voor 24u. De klok begint te lopen vanaf middernacht na de eerste storting en loopt maximaal tot en met 31 januari. Als de klok op nul staat, en alleen dan, mag ik weer posten in de forumonderdelen.

Hoe doe je mee?
1. Stort HIER je gewenste bedrag.
2. Laat dat ook in dit topic weten, of bij mij in PM.*
3. De klok wordt manueel geüpdatet. Daar kan dus enige vertraging op zitten, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk te doen.

De klok:
klok even down, hier is een tijdelijk alternatief. Ze loopt tot 31/01/2022, het maximum is bereikt!

Storten kan op onze teampagina:

*Om technische redenen doen we het op deze manier. Andere opties zouden te veel transactiekosten met zich meebrengen. We updaten de klok zodra er in dit topic wordt gepost, maar rekenen daarbij wel op jullie eerlijkheid. Als achteraf blijkt dat er geen storting is gekoppeld aan de post, wordt die geschrapt.

Edit: 12u straftijd toegevoegd aan de klok
 
Laatst bewerkt:
futurama-yes.gif
 
Noooooooooooooo! 😱😱😱😱


Wel een niceke @Loser
Ga je je gsm dan in een kluis leggen om de postdrang te bedwingen? Persoonlijk zou ik duim amputaties nodig hebben.
Stap 1 – Erken je verslaving en de gevolgen, en zoek een manier om daar geld uit te slaan.
Stap 2 – Geef toe dat je hulp nodig hebt en start een veiling zodat je niet terug kunt.
Stap 3 – Aanvaard de hulp schreeuwend en gillend, en alleen maar voor het goede doel.
Stap 4 – Maak de balans op van je leven, kijk of de strijd tegen kanker meer doorweegt dan een antwoord kunnen typen. Het is nipt.
Stap 5 – Ga aan de slag. Allereerst door je uit te spreken naar een vertrouwenspersoon of een ombudsman.
Stap 6 – Onderzoek je zwakheden en tekortkomingen en geef je logingegevens af.
Stap 7 – Uit je bereidheid om te werken aan je gedrag en start een thread om daaraan te beginnen.
Stap 8 – Ga na wie je schade hebt berokkend, en kijk of zij niet willen storten.
Stap 9 – Maak het goed met deze mensen door te zwijgen.
Stap 10 – Hou door zelfonderzoek voortdurend een vinger aan de pols en ga niet stiekem inloggen.
Stap 11 – Creëer stilte in je leven door gebed of meditatie
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan top 5-posters om hen ook die kans te geven 😈
 
Stap 12 – Geef je ervaringen door aan top 5-posters om hen ook die kans te geven 😈
Alleen als er ook terug strafminuten kunnen afgekocht worden!
En 1 euro per uur ipv 1 iemand die mij 24u mag laten muten. 🤪😈
Als compensatie mogen ze wél zelf kiezen welke uur ik moet zwijgen! 😇
 
K dus als de teller loopt tot 300€ dan zwijgt gij voor een heel maand? Inclusief op de discord?
Mja dat het alleen in pol-act is is wel zwak.
Klopt! 300€ voor een hele maand. En in Algemene Discussies + Pol&Actua.

Maar zoals ik op Discord ook al zei: Voor een goed genoeg bod kan ik het aantal kanalen wel uitbreiden, hoor :D
 
Klopt! 300€ voor een hele maand. En in Algemene Discussies + Pol&Actua.

Maar zoals ik op Discord ook al zei: Voor een goed genoeg bod kan ik het aantal kanalen wel uitbreiden, hoor :D
Algemene discussies ook? Ola dat worden nog plezante avonden. De klok staat al voor 3 dagen!

Eens benieuwd hoelang ge dat kunt volhouden :biglaugh:

Ik ga wel even wachten met storten tot je binnen 3 dagen weer wat reacties gezet hebt zodat we u beter uit uw kot kunnen lokken.

Maar ik vrees dat je misschien dit jaar niks meer gaat kunnen zeggen :LOL:
 
Laatst bewerkt:
Algemene discussies ook? Ola dat worden nog plezante avonden. De klok staat al voor 3 dagen!

Eens benieuwd hoelang ge dat kunt volhouden :biglaugh:

Ik ga wel even wachten met storten tot je binnen 3 dagen weer wat reacties gezet hebt zodat we u beter uit uw kot kunnen lokken.
Is dat me beter op de proef stellen? Nu kan ik nog een paar dagen bijwerken aan posts. Als dat een paar weken wordt, is het einde zelfs niet meer in zicht.
 
Is dat me beter op de proef stellen? Nu kan ik nog een paar dagen bijwerken aan posts. Als dat een paar weken wordt, is het einde zelfs niet meer in zicht.
Mensen gaan u niet uit uw kot proberen lokken door uw berichten van 3 weken geleden te quoten, dat zijn geen actuele discussies meer. En ik denk ook niet dat gij gaat reageren op iedereen dat u gequote heeft zelfs al is dat weken geleden?? :D
 
Ik wil wel even 2 opmerkingen geven mbt de openingspost:

De klok begint te lopen vanaf middernacht na de eerste storting en loopt maximaal tot en met 31 januari.

1) de klok is dus te vroeg gestart, juist is juist!
en
2) er staat bij 31 januari geen jaartal :evil::evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan