Meubilair Andere KOTK: Leg Loser Het Zwijgen Op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
31/01/2022 00:00
Algemene informatie/specificaties
Leg Loser Het Zwijgen Op: 5€/12u, 10€/24u
https://www.de100kmrun.be/team/beyondgaming
https://countingdownto.com/countdown-pages/4bE6IoZe
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Niet van toepassing
EDIT: MAXIMUM BEREIKT

Eenmalige opportuniteit!

Op 20/03/2022 lopen we de 100km-run tvv Kom Op Tegen Kanker. Het inzamelen gaat goed, maar we willen het tweede team ook zeker kunnen laten starten. Dus hebben we dit buitenkansje bedacht voor al wie mij (Loser) eens graag het zwijgen had opgelegd:

Grijpt uwen kans ende biedt: Een spreek- en postverbod voor Loser -exclusief rode tekst- in P&A (hier en op #politiek-en-actualiteit op Discord) en Algemeen (en subfora). Mijn zwijgen kost 5€ voor 12u, 10€ voor 24u. De klok begint te lopen vanaf middernacht na de eerste storting en loopt maximaal tot en met 31 januari. Als de klok op nul staat, en alleen dan, mag ik weer posten in de forumonderdelen.

Hoe doe je mee?
1. Stort HIER je gewenste bedrag.
2. Laat dat ook in dit topic weten, of bij mij in PM.*
3. De klok wordt manueel geüpdatet. Daar kan dus enige vertraging op zitten, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk te doen.

De klok:
klok even down, hier is een tijdelijk alternatief. Ze loopt tot 31/01/2022, het maximum is bereikt!

Storten kan op onze teampagina:

*Om technische redenen doen we het op deze manier. Andere opties zouden te veel transactiekosten met zich meebrengen. We updaten de klok zodra er in dit topic wordt gepost, maar rekenen daarbij wel op jullie eerlijkheid. Als achteraf blijkt dat er geen storting is gekoppeld aan de post, wordt die geschrapt.

Edit: 12u straftijd toegevoegd aan de klok
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel even 2 opmerkingen geven mbt de openingspost:

De klok begint te lopen vanaf middernacht na de eerste storting en loopt maximaal tot en met 31 januari.

1) de klok is dus te vroeg gestart, juist is juist!
en
2) er staat bij 31 januari geen jaartal :evil::evil:
Dat eerste klopt. Ik had eerst middernacht/middag gezet, maar ik vond het dan veel te onduidelijk worden. En als het iets anders werd dan 12u, kreeg ik het niet meer geteld. Dus meelij!

En het jaartal is 2022, voor er mensen ideeën krijgen!!

@Five-seveN Ik volg niet, denk ik. Nee, ik ga niet meer antwoorden op mensen die me 3w geleden hebben gequotet, dus dan is dat vervelender voor mij. Dat ze voor eeuwig onbeantwoord zullen blijven :D Enfin, veel verschil maakt het niet, en mijn lot ligt in jullie handen. Ik geef me eraan over!
 
Als ik 1000 eur stort, mag @Cyberkef u dan bannen?

En nee, geen dubbelaccounts toegelaten
Hoe goedkoop denk je dat ik ben??
Maar voor 1.000 euro doe ik er wel alle Discordkanalen behalve #general bij. Of nog erger: Alle behalve #relaties-en-seksualiteit. *shudders*

En antwoord ik alleen nog op je posts met: Klopt, Polle! Je hebt weer helemaal gelijk. Wat ben je toch een knappe kop, en dat op zo'n prachtig lichaam.
 
Hoe goedkoop denk je dat ik ben??
Maar voor 1.000 euro doe ik er wel alle Discordkanalen behalve #general bij. Of nog erger: Alle behalve #relaties-en-seksualiteit. *shudders*

En antwoord ik alleen nog op je posts met: Klopt, Polle! Je hebt weer helemaal gelijk. Wat ben je toch een knappe kop, en dat op zo'n prachtig lichaam.

Aan het eerste heb ik niets, dat weet je zelf ook Dat tweede is tempting, kunnen we een proefperiode doen van een paar dagen?
 
Grijpt uwen kans ende biedt: Een spreek- en postverbod voor Loser -exclusief rode tekst- in P&A (hier en op #politiek-en-actualiteit op Discord) en Algemeen (en subfora). Mijn zwijgen kost 5€ voor 12u, 10€ voor 24u. De klok begint te lopen vanaf middernacht na de eerste storting en loopt maximaal tot en met 31 januari. Als de klok op nul staat, en alleen dan, mag ik weer posten in de forumonderdelen.
Wat als @Loser zijn eigen regels breekt?
Je post is niet gedeletet omdat die tussen het "tiental" covidtopics niet in het juiste covidtopic stond. Je post is gedeletet omdat het niet in een covidtopic thuishoorde. Zolang de threads opgesplitst zijn, zijn er eigenlijk amper posts moeten verhuisd worden of amper posts die verkeerd staan, dus dat valt zeker nog wel mee.

Over jouw post specifiek wil ik in pm nog wel iets uitleggen, maar ik denk dat alles vakkundig en duidelijk is uitgelegd door coldplayke. En mild, want herplaatsen na delete is niet de bedoeling.
Ik zie hier geen rode tekst en hij post in algemene discussies. Dat lijkt me toch wel een straf waard. Imo zou @Loser zelf nog een extra bijdrage aan de KOTK pot mogen doen :evil:
 
Ik ben van nature uit een altruïst. Een goed doel steunen is mijn tweede natuur.
Ik dacht eerst 40 EUR te storten, maar bedacht me toen... dat zijn vier dagen. Dan start hij nog vóór kerstmis terug met posten op dit forum. Laten we Loser wat meer tijd geven om het kerstdiner voor te bereiden, en pakjes te kopen, zodat hij ten volle van kerstmis kan genieten. Misschien zelfs The Sound Of Music bekijken.

Daarom schrijf ik Loser een week extra forumonthouding voor, zodat hij tot 27 dec tijd heeft voor andere dingen.
En het KOTK-team heeft 70 EUR extra ter beschikking.
 
Ik ben van nature uit een altruïst. Een goed doel steunen is mijn tweede natuur.
Ik dacht eerst 40 EUR te storten, maar bedacht me toen... dat zijn vier dagen. Dan start hij nog vóór kerstmis terug met posten op dit forum. Laten we Loser wat meer tijd geven om het kerstdiner voor te bereiden, en pakjes te kopen, zodat hij ten volle van kerstmis kan genieten. Misschien zelfs The Sound Of Music bekijken.

Daarom schrijf ik Loser een week extra forumonthouding voor, zodat hij tot 27 dec tijd heeft voor andere dingen.
En het KOTK-team heeft 70 EUR extra ter beschikking.
Vandaar uw berekening.
 
Ik ben van nature uit een altruïst. Een goed doel steunen is mijn tweede natuur.
Ik dacht eerst 40 EUR te storten, maar bedacht me toen... dat zijn vier dagen. Dan start hij nog vóór kerstmis terug met posten op dit forum. Laten we Loser wat meer tijd geven om het kerstdiner voor te bereiden, en pakjes te kopen, zodat hij ten volle van kerstmis kan genieten. Misschien zelfs The Sound Of Music bekijken.

Daarom schrijf ik Loser een week extra forumonthouding voor, zodat hij tot 27 dec tijd heeft voor andere dingen.
En het KOTK-team heeft 70 EUR extra ter beschikking.
Ik snap het niet.. Arme @Loser , tot 27 december niets posten.. Dat betekent extra veel inhaalwerk erna en dus geen tijd voor een zelfgekookt diner op oudejaarsavond, geen familietijd,..

Daarom, speciaal voor Loser, gooi ik er € 50 bij. Zo kan je in alle rust & vrede voor dit jaar er de stekker uittrekken en u alleen nog focussen op wat er echt toe doet, de offline wereld :thumb:

Of om het met de onsterfelijke woorden van @PolletPoulet_OG te zeggen: Ge moogt uwe wafel toehouden voor de rest vant jaar, geniet ervan zou ik zeggen! Dat doen wij ook :evil:
 
Mijn God! Ik kom niet meer aan posten toe!! Ik dacht het een stille dood te laten sterven :D

Maar zit er niet een fout in de berekening? Volgens mij was het met Ugar 7d erbij, boven de 17de, dus tem de 24ste. En dan de 5d van Horste erbij (bedankt, zeker? ;) ) = 29ste. Of maak ik een gruwelijke fout? Ik bekijk het morgenochtend op m’n gemakje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan