Soekie
Legacy Member
e.House zei:Hey Soekie jij was toch de enige die niet meer in Leuven durfde rond te wandelen omdat het zo een gevaarlijke getto was hé?![]()
Ja dat is absoluut zo.
Ik doe niet anders dan in Leuven wandelen, maar laten we dat even negeren voor de leukheid. Dan kan jij misschien een punt maken.
Kom je geregeld in Sint-Maartensdal, 's avonds? Recent nog op het groezelige stukje van de Diestsestraat geweest wat iedere Leuvenaar mijdt? De Brusselse nog bezocht 's avonds? Buurt rond 't gasthuis misschien?
Zin om nu even een stapje met me te zetten door Leuven?
We kunnen de nacht in gaan, nog beter! En meteen wat lekkere drankjes gaan drinken in enkele leuke bars.Als je doet alsof we niet samen zijn gekomen, en me alleen laat, begrijp je me nog wat beter denk ik ...
Heb dan aub nadien wel het lef om me te komen redden ipv me voor vijf kamelen te verkopen hé? :-S
Precies nog niet goed wakker... Maar nu dus aangepast.
) zijn derde generatie. En zelfs degenen die vrij vlot de taal leren gaan nog steeds een beperktere woordenschat hebben dan de gemiddelde mens die hier werd geboren. Dus ookal kan je goed je plan trekken in het dagdagelijks leven, dan nog kan je een taalachterstand hebben, waardoor academisch onderwijs bijvoorbeeld veel moeilijker wordt.

Heb je op één van deze plaatsen dan al eens werkelijk een incicent meegemaakt?


