Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warm een beetje melk op met honing.Tsubasa zei:Serieuze keelontsteking en apotheek van wacht is 15min fietsen van hier en heb echt geen zin in :doh:
Jup, ik moest meteen aan de Sami denken toen Goedele de reportage aan het inleiden wasDrew zei:Het is verdacht zonnig, something is up.
Sami op tv!![]()

Waar heb je hem deze keer gepikt?Utred zei:Eindelijk een fiets met remmen! Best nieuwe schoenen kopen nu.
Tsubasa zei:Serieuze keelontsteking en apotheek van wacht is 15min fietsen van hier en heb echt geen zin in :doh:, dan maar de 5de van Game of Thrones zien.
Scheelt dat hoeveelheid het moeilijkste is aan een thesis?
.
.Exorikos zei:Welk type reactor?
Wat een onzin nu weer vandaag op het nieuws. Er MOETEN meer allochtone professoren zijn. Zouden ze niet eerst voor kwaliteit gaan voor ze zo'n blinde doelstelling gaan zetten. Het probleem licht daar echt niet bij de universiteiten, maar bij de omgeving van die jongeren.
Nas zei:Waar heb je hem deze keer gepikt?
Alteration zei:Breng ze zeker eens een bezoekje in Brussel.
unsure
en een dvd meegekregen van dianetics 
Fliblit zei:Ik had ze al eens bezocht op een paranormale beurs (niet dat ik daar in geloof, maar ik vind dat wel interessant). Ze hadden daar ook een kraampje met een e-meter en dergelijke. Ik heb me daar laten onderzoeken, gesprekje mee gevoerdunsure
en een dvd meegekregen van dianetics
![]()
Nas zei:148 ongelezen e-mails op UGent Webmail!

glashelder zei:Warm een beetje melk op met honing.
. Was al naar de dokter gefietst. Eerste antibiotica is binnen.edraket zei:Men paperpartner heeft amper iets geschreven, morgen moet die boel binnen. Geniaal.
Em ging het efkes rap schrijven zei em, ik mag sowieso gans zijn tekst herschrijven. Zeker als je zinnen maakt als "... handles over...". :')
Werkt dat ook via Gmail zoals bij ons? Indien ja, ik laat alles automatisch doorsturen naar mijn privé-adres want het is mij nog niet gelukt om de mails rechtstreeks te ontvangenzipke zei:Hoe moet ik m'n iPhone instellen voor de Toledo mail van KUL te ontvangen? Thx boys

Manu zei:Werkt dat ook via Gmail zoals bij ons? Indien ja, ik laat alles automatisch doorsturen naar mijn privé-adres want het is mij nog niet gelukt om de mails rechtstreeks te ontvangen![]()

ad:zipke zei:Staan er ook dingen in als "gonna"? Die heb k ook al eens meegemaakt :applause:
Exorikos zei:Welk type reactor?
Wat een onzin nu weer vandaag op het nieuws. Er MOETEN meer allochtone professoren zijn. Zouden ze niet eerst voor kwaliteit gaan voor ze zo'n blinde doelstelling gaan zetten. Het probleem licht daar echt niet bij de universiteiten, maar bij de omgeving van die jongeren.
. Thesis was dus ook int engels te doen
.