Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Het is verdacht zonnig, something is up. :unsure:

Sami op tv! :cool:
Jup, ik moest meteen aan de Sami denken toen Goedele de reportage aan het inleiden was :p

Utred zei:
Eindelijk een fiets met remmen! Best nieuwe schoenen kopen nu.
Waar heb je hem deze keer gepikt?

truifel

Legacy Member
Tsubasa zei:
Serieuze keelontsteking en apotheek van wacht is 15min fietsen van hier en heb echt geen zin in :doh:, dan maar de 5de van Game of Thrones zien.




Scheelt dat hoeveelheid het moeilijkste is aan een thesis?

Tuurlijk nie, maar kvind 13 000 precies wa weinig. Kweet natuurlijk ook het onderwerp nie en wa het precies is :).
Maar ik doe ingenieur en tging over een nieuwe reactor da ik gans moest karakteriseren. 16 gekregen :).

Exorikos

Legacy Member
Welk type reactor?

Wat een onzin nu weer vandaag op het nieuws. Er MOETEN meer allochtone professoren zijn. Zouden ze niet eerst voor kwaliteit gaan voor ze zo'n blinde doelstelling gaan zetten. Het probleem licht daar echt niet bij de universiteiten, maar bij de omgeving van die jongeren.

Bananarama

Legacy Member
Exorikos zei:
Welk type reactor?

Wat een onzin nu weer vandaag op het nieuws. Er MOETEN meer allochtone professoren zijn. Zouden ze niet eerst voor kwaliteit gaan voor ze zo'n blinde doelstelling gaan zetten. Het probleem licht daar echt niet bij de universiteiten, maar bij de omgeving van die jongeren.

Idd. Universiteiten zijn wel de laatste plaats waar er gediscrimineerd wordt op basis van huidskleur en buitenlands klinkende namen. Ik zeg niet dat het totààl niet voorkomt, maar op zich is een universiteit (in ons land alvast) toch wel smeltkroes bij uitstek in deze tijden.

Doet mij eigl ook denken aan quota voor vrouwelijke politici. Dat voorkomt aan de ene kant een zekere mate van discriminatie, maar aan de andere kant lokt dat redeneringen uit als "zij zit daar omdat ze als vrouw geboren is en niet per se omdat ze een betere aanwinst voor de partij is dan politicus A of B". Als ze écht iets aan discriminatie willen doen, dan moeten ze maar eens eindelijk werk beginnen maken van gelijke lonen voor mannen en vrouwen.

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Waar heb je hem deze keer gepikt?

Meh, te vroeg gejuicht. Fiets met kapot stuur gevonden die ergens gesmeten lag, had het kunnen maken dacht ik maar bij de testrit viel het weer uiteen, en er is ook iets vreemds met de de pedalen. Die fiets is met voorbedachte rade kapot gemaakt, en er was nochtans voor de rest niets mis mee.
Kging vandaag wat blokken, maar het is echt lastig om te beginnen.

Fliblit

Legacy Member
Alteration zei:
Breng ze zeker eens een bezoekje in Brussel.

Ik had ze al eens bezocht op een paranormale beurs (niet dat ik daar in geloof, maar ik vind dat wel interessant). Ze hadden daar ook een kraampje met een e-meter en dergelijke. Ik heb me daar laten onderzoeken, gesprekje mee gevoerd (:unsure:) en een dvd meegekregen van dianetics :p

Alteration

Legacy Member
Fliblit zei:
Ik had ze al eens bezocht op een paranormale beurs (niet dat ik daar in geloof, maar ik vind dat wel interessant). Ze hadden daar ook een kraampje met een e-meter en dergelijke. Ik heb me daar laten onderzoeken, gesprekje mee gevoerd (:unsure:) en een dvd meegekregen van dianetics :p

Daar valt nog gemakkelijk terug buiten te stappen. In Brussel is 't al wat moeilijker

zipke

Legacy Member
Hoe moet ik m'n iPhone instellen voor de Toledo mail van KUL te ontvangen? Thx boys

edraket

Legacy Member
Men paperpartner heeft amper iets geschreven, morgen moet die boel binnen. Geniaal.
Em ging het efkes rap schrijven zei em, ik mag sowieso gans zijn tekst herschrijven. Zeker als je zinnen maakt als "... handles over...". :')

zipke

Legacy Member
edraket zei:
Men paperpartner heeft amper iets geschreven, morgen moet die boel binnen. Geniaal.
Em ging het efkes rap schrijven zei em, ik mag sowieso gans zijn tekst herschrijven. Zeker als je zinnen maakt als "... handles over...". :')

Staan er ook dingen in als "gonna"? Die heb k ook al eens meegemaakt :applause:

Plutus

Legacy Member
zipke zei:
Hoe moet ik m'n iPhone instellen voor de Toledo mail van KUL te ontvangen? Thx boys
Werkt dat ook via Gmail zoals bij ons? Indien ja, ik laat alles automatisch doorsturen naar mijn privé-adres want het is mij nog niet gelukt om de mails rechtstreeks te ontvangen :p

zipke

Legacy Member
Manu zei:
Werkt dat ook via Gmail zoals bij ons? Indien ja, ik laat alles automatisch doorsturen naar mijn privé-adres want het is mij nog niet gelukt om de mails rechtstreeks te ontvangen :p

Ik heb geen idee via wat dat werkt.. K heb het nog maar pas ontdekt :p
Doorsturen is idd een optie maar ik zou het liefst apart hebben als dat gaat. Ik weet dat dat bij mijn VUB niet ging, dat was via Webmail 3. :sad:

edraket

Legacy Member
zipke zei:
Staan er ook dingen in als "gonna"? Die heb k ook al eens meegemaakt :applause:

Geen idee, want ik heb nog geen woord tekst van hem gekregen. Ik heb 8 blz geschreven en er moeten er dus nog 7 door hem geschreven worden. Em heeft wel mijnen tekst al in ne fugly layout gestoken, joepie!

aXl_

Legacy Member
Al een heel (uitgebreid) weekend aan het werken aan een taak voor analyse van de jaarrekening. Fluitende vogeltjes op de achtergrond zijn not helpfull :(

truifel

Legacy Member
Exorikos zei:
Welk type reactor?

Wat een onzin nu weer vandaag op het nieuws. Er MOETEN meer allochtone professoren zijn. Zouden ze niet eerst voor kwaliteit gaan voor ze zo'n blinde doelstelling gaan zetten. Het probleem licht daar echt niet bij de universiteiten, maar bij de omgeving van die jongeren.

Microbioreactor. Heb mijn thesis op erasmus gedaan in Denemarken :). Thesis was dus ook int engels te doen :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan