Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Awel bij mij nu net omgekeerd, ik vind het veel simpeler om gevarieerd te schrijven in het Engels.

Bovendien klinken nanotechnologie zaken redelijk dom in het Nederlands. :p

This. Als ik constant van Engels naar Nederlands moet vertalen, schrijf ik echt ongelofelijke kutzinnen. In het Engels blijven laat meer ruimte om "creatieve" zinnen te bouwen omdat ge niet moet nadenken over "hoe in godsnaam moet ik dat hier nu in het NL gaan vertalen". (Bovendien is Engelse spelling makkelijker dan Nederlandse! :unsure:) En ja, van alles vertalingen gaan maken leidt meestal ook tot lachwekkende zinnen, en vaak tot een EN-NL-hybride wat ook maar stom is.

Torche

Legacy Member
Cadiuro zei:
Terug van excursie zeg ik u. Zeer gezellig, veel gelachen, maar het suckte wel dat ik die vorig jaar ook al had gedaan - bij elke stop "ahja dees".

Ben wel blij dat ik nog eens aan de bruinkoolmijn van Hambach kwam. Da is dus echt ziek he.

Om een beeld te geven: Deze kraan is zo'n 250m lang en 100m hoog. Hier zie je de kraan in een groter overzicht van de groeve. Imposant, echt imposant.

Dan staat daar een geel kubuske van 2x2cm, blijkt dat een bulldozer te zijn. Niet te vatten, eigenlijk. Heel die mijn verplaatst zich - wat ze links afgraven, voeren ze rechts terug op. Wanneer ze een dorp tegenkomen, verplaatsen ze dat gewoon van links naar rechts. En dat allemaal voor dat zwarte stuk in het midden.

Edit: Op die tweede foto kan je die bulldozers die ik bedoel zien: in het zwarte stuk heb je een centraal spoor - net rechts daarvan, ter hoogte van de rechterkant van die grote wolk, zie je die twee stipjes, het linkse staat onder een ander wit stipje. Dat zijn dus twee bulldozers.

Elke keer ik daar in de buurt kom MOET ik daar gewoon stoppen. Waanzinnig, echt, keer op keer.

Ironpole

Legacy Member
Heerlijk weer om te studeren! Niet te koud zodat ik met het vliegenraam met de regen op de achtergrond warm op mijn kamerke kan zitten! :love:

Matt.

Legacy Member
Ironpole zei:
Heerlijk weer om te studeren! Niet te koud zodat ik met het vliegenraam met de regen op de achtergrond warm op mijn kamerke kan zitten! :love:

Veel insecten zullen er die stortregen ni overleven. ;) (Veel insecten "weten" trouwens dat het regent/zal gaan regenen en schuilen!) Dus uw vliegenraam is redelijk nutteloos. :p [/fait divers]

Efflorescence zei:
Nog twee maanden te gaan. Can't waaaaaait.

Ja, idem, de zomer staat al zo goed als volledig gepland. 30 juni tot 30 juli et er eens goe van pakken. Vanaf dan wel weer keihard blokken voor herexamens/thesissen. Maar goed, een maand congé, dat heb ik in jaren niet gehad (vakantiejob, dikke tweede zit, ...).

Faun

Legacy Member
Jerre__ zei:
². Genoeg geweest voor mij, tijd om te gaan werken.

dikke ². Voor mij is het wel maar een maandje meer wachten. Ik begin vast te werken tijdens examens. (Ik heb er maar 2 meer en 26 dagen tijd tussen de 2)

Efflorescence

Legacy Member
Jerre__ zei:
². Genoeg geweest voor mij, tijd om te gaan werken.

Helaas, ik heb nog twee jaar te gaan. :(

Matt. zei:
Ja, idem, de zomer staat al zo goed als volledig gepland. 30 juni tot 30 juli et er eens goe van pakken. Vanaf dan wel weer keihard blokken voor herexamens/thesissen. Maar goed, een maand congé, dat heb ik in jaren niet gehad (vakantiejob, dikke tweede zit, ...).

Ik ben heel de maand juli op vakantie, en van 1 augustus tot 16 september werk ik. Soms zelfs in het weekend. Maar fuck, alles is leuker dan school momenteel. :p

glashelder

Legacy Member
Matt. zei:
Veel insecten zullen er die stortregen ni overleven. ;) (Veel insecten "weten" trouwens dat het regent/zal gaan regenen en schuilen!) Dus uw vliegenraam is redelijk nutteloos. :p [/fait divers]

Misschien schuilen ze dan vlug binnen :unsure:

Utred

Legacy Member
Het semester moet nog voor echt beginnen hier:unsure:
De vakantie is verre toekomst.

Matt.

Legacy Member
Dit semester was toch verre van vakantie ze. :p
Net cursus overgeschreven van vak waarvan ik overlap had met keuzevak (altijd naar practicum keuzevak gemoeten). Wordt nog zware klepper want ik weet dus niets uit die lessen en nog geen tijd gehad om cursussen open te doen.
Nu bedtijd, morgen "uitslapen" (9 uur slaap ftw!), 's middags nog wat verderdoen aan verslagen/projecten.

Geniaal trouwens.

Jerre__

Legacy Member
Faun zei:
dikke ². Voor mij is het wel maar een maandje meer wachten. Ik begin vast te werken tijdens examens. (Ik heb er maar 2 meer en 26 dagen tijd tussen de 2)

Mooi, al getekend? Wat ga je precies doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan