Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Jippie, op de ene dag dat ik eens kon uitslapen ben ik al van 6 uur wakker.
Die pilletjes die ik moet nemen werken overdag precies niet, maar 's nachts wel -.-'

Yuut

Legacy Member
Redelijk problematisch aan't worden,

tegen 8/5 2 presentaties, 1 paper en 1 test. Meanwhile nog ver gene zak gedaan voor onderzoeksthesis .. fucking post-graduaat, had beter gaan werken direct -.-

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Het semester moet nog voor echt beginnen hier:unsure:
De vakantie is verre toekomst.
Dat snap ik toch niet. Jij doet geen zak het hele semester en toch maar een buis? :p

Utred

Legacy Member
Ik kan zeer snel en efficiënt studeren. Dat is een godsgeschenk want anders zou ik nooit door de unief raken denk ik:p
Moest ik geneeskunde of burgie ofzo doen zou dat niet lukken natuurlijk. Nuja burgie zou ik sowieso niet kunnen.

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Ik kan zeer snel en efficiënt studeren. Dat is een godsgeschenk want anders zou ik nooit door de unief raken denk ik:p
Moest ik geneeskunde of burgie ofzo doen zou dat niet lukken natuurlijk. Nuja burgie zou ik sowieso niet kunnen.
Wel even geduurd voor je dat leerpotentieel bereikte :p

Efflorescence

Legacy Member
Ik ben mijn toekomstige keuzevakken al aan het bekijken. :p
Iemand enig idee hoe saai/zwaar/wiskundig econometrie is? Beschrijving ziet er op het eerste zicht wel interessant uit maar daar heb ik mij in het verleden al vaak in vergist. :p

Efflorescence

Legacy Member
Wat voor wiskunde is daar vooral belangrijk voor?
De laatste jaren enkel statistiek gehad dus mijn wiskundige kennis verdwijnt stilaan. :p

stinky

Legacy Member
Jep, is vooral statistiek en zeker niet al te makkelijk.

edit: Het lijkt me dus niet zo'n goed idee om dat als keuzevak te pakken. Welke richting doe je mss?

lantaarnpaal

Legacy Member
Efflorescence zei:
Ik ben mijn toekomstige keuzevakken al aan het bekijken. :p
Iemand enig idee hoe saai/zwaar/wiskundig econometrie is? Beschrijving ziet er op het eerste zicht wel interessant uit maar daar heb ik mij in het verleden al vaak in vergist. :p

zeer saai en zeer wiskundig

Efflorescence

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
zeer saai en zeer wiskundig


Oké, toch de andere opties nog eens bekijken dan. Afstudeerrichtingen genoeg gelukkig. :applause:

:offtopic: Wanneer krijg ik nog eens een poesje?

Matt.

Legacy Member
Sommige van die Express dingen die open zijn op zondag zijn normaal ook open op feestdagen?

Utred

Legacy Member
Zaterdag 2 keer pizza, zondag 2 keer pizza, maandag pizza en ravioli met erwten. Goe bezig.

Nas

Legacy Member
Ik ken ene die de 5 dagen dat em in Gent zit enkel lasagne van de Delhaize eet: €1,06 voor een pakske.

Nog 3 posts!

josilirios

Legacy Member
anders kan iedereen voor de last post gaan en dan posts verwijderen zodat ze hem zelf hebben? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan