Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorvet zei:Die van Utred was veel beter![]()

ongelooflijk hoe ge uit het niets toch afkomt met een topicSnowyflake zei:Niets van, Tommie zijn threads vanop zijn gsm zijn zelfs beter![]()

Utred zei:Wel impressionant hoe snowy 2 keer binnen dezelfde minuut dat de thread is gemaakt al de eerste post heeft.
ad:Bekos zei:Seg ma manne nu er eindelijk een nieuwe thread is en ik wa gekalmeerd ben, ga'k wel ns wa lere.
Slu!



