Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:Fak é, kheb nog veel te doen tegen morgen. echt geen zin meer.
EN IEDEREEN OP MIJN KOT IS GEDAAN
Bekos zei:Daar schommel ik vandaag zowa tussen![]()
Utred zei:Da zou ik ook wel kunnen gebruiken. Hier ist echt nihil.
TheRedDevils zei:Fak é, kheb nog veel te doen tegen morgen. echt geen zin meer.
EN IEDEREEN OP MIJN KOT IS GEDAAN
heeft
tommie314 zei:en wa voor dutsen hebben op de poll gestemd nog voor er foto's waren![]()
![]()

josilirios zei:Ik heb gestemd volgens de pol afbeeldingen maar in de startpost staan andere afbeeldingen, ik ben volledig in de war![]()





josilirios zei:Ik heb gestemd volgens de pol afbeeldingen maar in de startpost staan andere afbeeldingen, ik ben volledig in de war![]()
Ik heb ook gestemd volgens polBekos zei:En ik kan het 'tommie is nen baas' label precies nie verwijderen![]()
Utred zei:Sorry, hij heeft deze thread vanop zijn gsm gemaakt speciaal voor ons omdat wij allemaal aan het flippen waren. Hij verdient het.





