Exorikos
Legacy Member
tommie314 zei:Jij deed een experiment foutief en daardoor kom je een onmogelijke waarde uit?
Neem nog een koekje.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:Jij deed een experiment foutief en daardoor kom je een onmogelijke waarde uit?
Fliblit zei:Essay over een tekst over bilingualism afgewerktmisschien nog een kleine presentatie in elkaar boksen vanavond, al zal ik eerst eens de tekst lezen waarover ik hem moet maken
![]()
J.F. zei:Welk vak?

Fliblit zei:ETT, tekstje over "Why Bilinguals Are Smarter" in essayvorm samenvatten en verbeteren op coherence & cohesion / sentence & paragraph structure / general organization. Al bij al niet zo verschrikkelijk veel werk![]()

J.F. zei:Dat hebben wij precies niet moeten doen?![]()
J.F. zei:Oké, ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien ofzo.Moeten jullie voor Engels ook een final paper schrijven?

Fliblit zei:We hebben voor Engelse literatuur twee grote essays (elk ongeveer 3000 woorden) tegen de examens die voor iets meer dan de helft van de punten meetellen, en dan nog een examen ook
Jullie hebben een paper?
wij hadden Engelse literatuur in het eerste semester. Van het tweede toch hé?
en wij hadden een mondeling examen + presentatie. 
J.F. zei:Amai, heel anders danwij hadden Engelse literatuur in het eerste semester. Van het tweede toch hé?
en wij hadden een mondeling examen + presentatie.
Wij moeten een paper schrijven voor ETT![]()
Vakken worden inderdaad vaak in verschillende semesters gegeven, ik dacht dat bv. Engelse Taalkunde op de kulak ook altijd in het eerste semester werd gegeven terwijl het in Leuven in het tweede semester viel. Maarja, ook veel proffen verschillen 

Fliblit zei:Ja, van het tweedeVakken worden inderdaad vaak in verschillende semesters gegeven, ik dacht dat bv. Engelse Taalkunde op de kulak ook altijd in het eerste semester werd gegeven terwijl het in Leuven in het tweede semester viel. Maarja, ook veel proffen verschillen
Voor ETT moeten wij ook een examenpresentatie geven. Ik doe over Scientology
Over wat ga je je paper schrijven?
Scientology, dat is wel interessant!
Ik ga daar dinsdag eens aan beginnen. We moeten in ieder geval een kort verhaal uit de Norton kiezen uit een lijst. Iemand van vorig jaar had bijvoorbeeld een verhaal gekozen en dat dan gelinkt aan satanisme, dus het kan nog interessant zijn ^^ Wel druk, want dat gaat op 10 punten. 
J.F. zei:Wij moesten ook een presentatie doen voor ETT, maar dat ging maar op 3 punten ofzo. Ik had SOPAScientology, dat is wel interessant!
Mijn paper, dat weet ik nog niet.Ik ga daar dinsdag eens aan beginnen. We moeten in ieder geval een kort verhaal uit de Norton kiezen uit een lijst. Iemand van vorig jaar had bijvoorbeeld een verhaal gekozen en dat dan gelinkt aan satanisme, dus het kan nog interessant zijn ^^ Wel druk, want dat gaat op 10 punten.
![]()
). Maar over tien punten kun je wel eens goed nadenken natuurlijk
. Satanisme is een erg leuk onderwerp, kan je dan mixen met occulte/Crowley & Golden Dawn en je bent vertrokken 


Fliblit zei:Voor ETT moeten wij ook een examenpresentatie geven. Ik doe over Scientology![]()
Fliblit zei:Ja, religie is altijd leuk. Kan je ook op zo goed als alles toepassen als je maar lang genoeg zoekt, en is over het algemeen erg leuk (toen ik over Donne aan het studeren was lag ik plat, maar dat kan ook aan de blok gelegen hebben. "I want God to rape me"). Maar over tien punten kun je wel eens goed nadenken natuurlijk
. Satanisme is een erg leuk onderwerp, kan je dan mixen met occulte/Crowley & Golden Dawn en je bent vertrokken
Ik ben gaan slapen, morgenochtend Informatiekunde![]()
Maar hij schrijf wel rare dingen ja.
Haast u toch maarnot2secure4u zei:Hier met thesis bezig, ik heb mijn statististische analyse gedaan en literatuurstudie is ongeveer af maar moet nog ingekort worden (13k woorden naar 10k woorden). Ik moet dus nog Resultaten en bespreking/conclusie schrijven. I have got 16 days.
Is dat haalbaar ?
in de afwerking kruipt ook nog heel wat tijd, en ik ga er van uit dat uw promotor het ook nog wel eens wil nalezen? Daarnaast heb ik graag ook wat reserve, just in case.mla zei:ffs iedereen heeft precies brugdag :/
