Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
Essay over een tekst over bilingualism afgewerkt :cool: misschien nog een kleine presentatie in elkaar boksen vanavond, al zal ik eerst eens de tekst lezen waarover ik hem moet maken :unsure:

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Essay over een tekst over bilingualism afgewerkt :cool: misschien nog een kleine presentatie in elkaar boksen vanavond, al zal ik eerst eens de tekst lezen waarover ik hem moet maken :unsure:

Welk vak?

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:

ETT, tekstje over "Why Bilinguals Are Smarter" in essayvorm samenvatten en verbeteren op coherence & cohesion / sentence & paragraph structure / general organization. Al bij al niet zo verschrikkelijk veel werk :p

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
ETT, tekstje over "Why Bilinguals Are Smarter" in essayvorm samenvatten en verbeteren op coherence & cohesion / sentence & paragraph structure / general organization. Al bij al niet zo verschrikkelijk veel werk :p

Dat hebben wij precies niet moeten doen? :unsure:

J.F.

Legacy Member
Oké, ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien ofzo. :p Moeten jullie voor Engels ook een final paper schrijven?

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Oké, ik dacht al dat ik iets over het hoofd had gezien ofzo. :p Moeten jullie voor Engels ook een final paper schrijven?

We hebben voor Engelse literatuur twee grote essays (elk ongeveer 3000 woorden) tegen de examens die voor iets meer dan de helft van de punten meetellen, en dan nog een examen ook :p

Jullie hebben een paper?

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
We hebben voor Engelse literatuur twee grote essays (elk ongeveer 3000 woorden) tegen de examens die voor iets meer dan de helft van de punten meetellen, en dan nog een examen ook :p

Jullie hebben een paper?

Amai, heel anders dan :) wij hadden Engelse literatuur in het eerste semester. Van het tweede toch hé? :p en wij hadden een mondeling examen + presentatie.
Wij moeten een paper schrijven voor ETT ;)

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Amai, heel anders dan :) wij hadden Engelse literatuur in het eerste semester. Van het tweede toch hé? :p en wij hadden een mondeling examen + presentatie.
Wij moeten een paper schrijven voor ETT ;)

Ja, van het tweede :p Vakken worden inderdaad vaak in verschillende semesters gegeven, ik dacht dat bv. Engelse Taalkunde op de kulak ook altijd in het eerste semester werd gegeven terwijl het in Leuven in het tweede semester viel. Maarja, ook veel proffen verschillen :p

Voor ETT moeten wij ook een examenpresentatie geven. Ik doe over Scientology :D

Over wat ga je je paper schrijven?

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Ja, van het tweede :p Vakken worden inderdaad vaak in verschillende semesters gegeven, ik dacht dat bv. Engelse Taalkunde op de kulak ook altijd in het eerste semester werd gegeven terwijl het in Leuven in het tweede semester viel. Maarja, ook veel proffen verschillen :p

Voor ETT moeten wij ook een examenpresentatie geven. Ik doe over Scientology :D

Over wat ga je je paper schrijven?

Wij moesten ook een presentatie doen voor ETT, maar dat ging maar op 3 punten ofzo. Ik had SOPA :D Scientology, dat is wel interessant!

Mijn paper, dat weet ik nog niet. :( Ik ga daar dinsdag eens aan beginnen. We moeten in ieder geval een kort verhaal uit de Norton kiezen uit een lijst. Iemand van vorig jaar had bijvoorbeeld een verhaal gekozen en dat dan gelinkt aan satanisme, dus het kan nog interessant zijn ^^ Wel druk, want dat gaat op 10 punten. :(

Fliblit

Legacy Member
J.F. zei:
Wij moesten ook een presentatie doen voor ETT, maar dat ging maar op 3 punten ofzo. Ik had SOPA :D Scientology, dat is wel interessant!

Mijn paper, dat weet ik nog niet. :( Ik ga daar dinsdag eens aan beginnen. We moeten in ieder geval een kort verhaal uit de Norton kiezen uit een lijst. Iemand van vorig jaar had bijvoorbeeld een verhaal gekozen en dat dan gelinkt aan satanisme, dus het kan nog interessant zijn ^^ Wel druk, want dat gaat op 10 punten. :(

Ja, religie is altijd leuk. Kan je ook op zo goed als alles toepassen als je maar lang genoeg zoekt, en is over het algemeen erg leuk (toen ik over Donne aan het studeren was lag ik plat, maar dat kan ook aan de blok gelegen hebben. "I want God to rape me" :rofl:). Maar over tien punten kun je wel eens goed nadenken natuurlijk :p. Satanisme is een erg leuk onderwerp, kan je dan mixen met occulte/Crowley & Golden Dawn en je bent vertrokken :p

Ik ben gaan slapen, morgenochtend Informatiekunde :unsure::unsure:

J.F.

Legacy Member
Fliblit zei:
Ja, religie is altijd leuk. Kan je ook op zo goed als alles toepassen als je maar lang genoeg zoekt, en is over het algemeen erg leuk (toen ik over Donne aan het studeren was lag ik plat, maar dat kan ook aan de blok gelegen hebben. "I want God to rape me" :rofl:). Maar over tien punten kun je wel eens goed nadenken natuurlijk :p. Satanisme is een erg leuk onderwerp, kan je dan mixen met occulte/Crowley & Golden Dawn en je bent vertrokken :p

Ik ben gaan slapen, morgenochtend Informatiekunde :unsure::unsure:

Dat stukje van Donne heb ik precies nog niet gezien :unsure: Maar hij schrijf wel rare dingen ja.

Oeh, slaapwel! Ik woensdag pas :D

Burrid

Legacy Member
Hopelijk voor 5u klaar met die taak.


Edit: Eèèèn de zon is op.. raar gevoel, hopelijk voor 7u klaar.
Edit2: Ahja, toch nog voor 8u klaar.

not2secure4u

Legacy Member
Hier met thesis bezig, ik heb mijn statististische analyse gedaan en literatuurstudie is ongeveer af maar moet nog ingekort worden (13k woorden naar 10k woorden). Ik moet dus nog Resultaten en bespreking/conclusie schrijven. I have got 16 days.

Is dat haalbaar ?

Plutus

Legacy Member
not2secure4u zei:
Hier met thesis bezig, ik heb mijn statististische analyse gedaan en literatuurstudie is ongeveer af maar moet nog ingekort worden (13k woorden naar 10k woorden). Ik moet dus nog Resultaten en bespreking/conclusie schrijven. I have got 16 days.

Is dat haalbaar ?
Haast u toch maar :p in de afwerking kruipt ook nog heel wat tijd, en ik ga er van uit dat uw promotor het ook nog wel eens wil nalezen? Daarnaast heb ik graag ook wat reserve, just in case.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan