Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
mla zei:
ffs iedereen heeft precies brugdag :/

:cool:

Komt wel goe uit want kheb in 't weekend niks kunnen doen. Nu ja, khad er rekening mee gehouden dat die kans er in zat, dus tis nie erg. Sebiet begin ik!

joshetei

Legacy Member
not2secure4u zei:
Hier met thesis bezig, ik heb mijn statististische analyse gedaan en literatuurstudie is ongeveer af maar moet nog ingekort worden (13k woorden naar 10k woorden). Ik moet dus nog Resultaten en bespreking/conclusie schrijven. I have got 16 days.

Is dat haalbaar ?

Ik ga 13k woorden voor gans mijnen thesis al veel vinden :p Maarja ik geef ook een programma af dus logisch dat de tekst dan korter is

not2secure4u

Legacy Member
joshetei zei:
Ik ga 13k woorden voor gans mijnen thesis al veel vinden :p Maarja ik geef ook een programma af dus logisch dat de tekst dan korter is

Feit is da het bij ons max 15k woorden mag zijn. Dusja met al wat nog geschreven moet worden is 13k atm vééls te veel. Ja hier is het onderzoek naar borstkanker.

Plutus

Legacy Member
Ik zal ook maar aan zo'n 15k woorden/50blz komen hoor. Vond het persoonlijk enorm weinig maar op zich heb ik alles gedaan wat de omschrijving van het onderzoek bij de start aangaf + promotor is nog steeds laaiend enthousiast, dus ik vermoed dat ik mij geen zorgen moet maken :p

Orchidee

Legacy Member
not2secure4u zei:
Feit is da het bij ons max 15k woorden mag zijn. Dusja met al wat nog geschreven moet worden is 13k atm vééls te veel. Ja hier is het onderzoek naar borstkanker.

Wat studeer je wel?

not2secure4u

Legacy Member
Manu zei:
Ik zal ook maar aan zo'n 15k woorden/50blz komen hoor. Vond het persoonlijk enorm weinig maar op zich heb ik alles gedaan wat de omschrijving van het onderzoek bij de start aangaf + promotor is nog steeds laaiend enthousiast, dus ik vermoed dat ik mij geen zorgen moet maken :p

Ja dat komt dik in orde gok ik ;)

Orchidee_x zei:
Wat studeer je wel?

Ik master in psychologie.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Heb een probleempje in word hier, het lijkt alsof een teskt die ik heb getypt gecopy-paste is doordat het gelijk in't lichtblauw (bijna onzichtbaar) gefluoriceerd is.. komt niet echt professioneel over, zeker wetende dat ik die tekst zelf heb getypt. iemand die dit nog heeft gehad en weet hoe dit te verhelpen?

Plutus

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
Heb een probleempje in word hier, het lijkt alsof een teskt die ik heb getypt gecopy-paste is doordat het gelijk in't lichtblauw (bijna onzichtbaar) gefluoriceerd is.. komt niet echt professioneel over, zeker wetende dat ik die tekst zelf heb getypt. iemand die dit nog heeft gehad en weet hoe dit te verhelpen?
Eens plakken in kladblok en opnieuw kopiëren?

Orchidee

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
Heb een probleempje in word hier, het lijkt alsof een teskt die ik heb getypt gecopy-paste is doordat het gelijk in't lichtblauw (bijna onzichtbaar) gefluoriceerd is.. komt niet echt professioneel over, zeker wetende dat ik die tekst zelf heb getypt. iemand die dit nog heeft gehad en weet hoe dit te verhelpen?

Dat kan je wegdoen bij arcering. ;) Tis nu te zien welke versie je hebt om te zien waar het staat.
not2secure4u zei:
Ik master in psychologie.

Ahzo. Boeiend onderwerp wel.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Manu zei:
Eens plakken in kladblok en opnieuw kopiëren?

probleem is dat we met voetnoten en een hele opmaak enzo zitten en we dat dan verliezen :/
orchidee: bedoel je gewoon die functie die naast het knopje staat om je tekst in kleur te zetten? zo ver was ik ook al :p

Orchidee

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
probleem is dat we met voetnoten en een hele opmaak enzo zitten en we dat dan verliezen :/
orchidee: bedoel je gewoon die functie die naast het knopje staat om je tekst in kleur te zetten? zo ver was ik ook al :p

Nee nie daar. Kdenk dat het vroeger bij opmaak van tabellen te vinden was. En nu nog altijd. Arcering van tabellen dus.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Nee nie daar. Kdenk dat het vroeger bij opmaak van tabellen te vinden was. En nu nog altijd. Arcering van tabellen dus.

kan je iets duidelijker zijn? vind het niet direct!

Orchidee

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
kan je iets duidelijker zijn? vind het niet direct!

Dit bedoel ik. Dat blauw moet af staan.

Welke versie heb je op je pc staan? Kan misschien zeggen hoe je er aan geraakt.
(sorry tis randen ipv tabellen)

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Dit bedoel ik. Dat blauw moet af staan.

Welke versie heb je op je pc staan? Kan misschien zeggen hoe je er aan geraakt.
(sorry tis randen ipv tabellen)

heb het gevonden, maar bij randen en arcering staat er bij opvulling "geen kleur" en bij "stijl" ook doorzichtig..

Orchidee

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
heb het gevonden, maar bij randen en arcering staat er bij opvulling "geen kleur" en bij "stijl" ook doorzichtig..

Dan weet ik het ook niet direct. Dat was toch de methode om wikipediablauw weg te krijgen. ;)

Tsubasa

Legacy Member
Serieuze keelontsteking en apotheek van wacht is 15min fietsen van hier en heb echt geen zin in :doh:, dan maar de 5de van Game of Thrones zien.


truifel zei:
meeh. 13k woorden voor een thesis? Mijn thesis heeft het dubbele :/

Scheelt dat hoeveelheid het moeilijkste is aan een thesis?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan