mla
Legacy Member
NotoriousP zei:Wij niet maar ik zal hem toch moeten pakken, ziek.![]()
Ja kheb hem ook maar gepakt, echt geen zin om met dit weer in de les te zitten

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Wij niet maar ik zal hem toch moeten pakken, ziek.![]()

mla zei:ffs iedereen heeft precies brugdag :/

not2secure4u zei:Hier met thesis bezig, ik heb mijn statististische analyse gedaan en literatuurstudie is ongeveer af maar moet nog ingekort worden (13k woorden naar 10k woorden). Ik moet dus nog Resultaten en bespreking/conclusie schrijven. I have got 16 days.
Is dat haalbaar ?
Maarja ik geef ook een programma af dus logisch dat de tekst dan korter isjoshetei zei:Ik ga 13k woorden voor gans mijnen thesis al veel vindenMaarja ik geef ook een programma af dus logisch dat de tekst dan korter is

not2secure4u zei:Feit is da het bij ons max 15k woorden mag zijn. Dusja met al wat nog geschreven moet worden is 13k atm vééls te veel. Ja hier is het onderzoek naar borstkanker.
Manu zei:Ik zal ook maar aan zo'n 15k woorden/50blz komen hoor. Vond het persoonlijk enorm weinig maar op zich heb ik alles gedaan wat de omschrijving van het onderzoek bij de start aangaf + promotor is nog steeds laaiend enthousiast, dus ik vermoed dat ik mij geen zorgen moet maken![]()

Orchidee_x zei:Wat studeer je wel?
Eens plakken in kladblok en opnieuw kopiëren?*FiReStOnE^-* zei:Heb een probleempje in word hier, het lijkt alsof een teskt die ik heb getypt gecopy-paste is doordat het gelijk in't lichtblauw (bijna onzichtbaar) gefluoriceerd is.. komt niet echt professioneel over, zeker wetende dat ik die tekst zelf heb getypt. iemand die dit nog heeft gehad en weet hoe dit te verhelpen?
*FiReStOnE^-* zei:Heb een probleempje in word hier, het lijkt alsof een teskt die ik heb getypt gecopy-paste is doordat het gelijk in't lichtblauw (bijna onzichtbaar) gefluoriceerd is.. komt niet echt professioneel over, zeker wetende dat ik die tekst zelf heb getypt. iemand die dit nog heeft gehad en weet hoe dit te verhelpen?
Tis nu te zien welke versie je hebt om te zien waar het staat.
not2secure4u zei:Ik master in psychologie.
Manu zei:Eens plakken in kladblok en opnieuw kopiëren?

*FiReStOnE^-* zei:probleem is dat we met voetnoten en een hele opmaak enzo zitten en we dat dan verliezen :/
orchidee: bedoel je gewoon die functie die naast het knopje staat om je tekst in kleur te zetten? zo ver was ik ook al![]()
Orchidee_x zei:Nee nie daar. Kdenk dat het vroeger bij opmaak van tabellen te vinden was. En nu nog altijd. Arcering van tabellen dus.
*FiReStOnE^-* zei:kan je iets duidelijker zijn? vind het niet direct!
Orchidee_x zei:Dit bedoel ik. Dat blauw moet af staan.
Welke versie heb je op je pc staan? Kan misschien zeggen hoe je er aan geraakt.
(sorry tis randen ipv tabellen)
*FiReStOnE^-* zei:heb het gevonden, maar bij randen en arcering staat er bij opvulling "geen kleur" en bij "stijl" ook doorzichtig..

truifel zei:meeh. 13k woorden voor een thesis? Mijn thesis heeft het dubbele :/