Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nicske91 zei:HHhhm nog eens zitten nadenken over de masterkeuze. Begin ik wel niet te twijfelen over elektrotechniek versus nanotechnologie... :doh:

Greenie zei:Lijkt mij toch een wereld van verschil![]()
Dat wil zeggen dat ge nog niet genoeg werk hebtjosilirios zei:Hoe neig da'k mij ook verveel, studeren zal ek ni rap doen precies...

Manu zei:Dat wil zeggen dat ge nog niet genoeg werk hebt![]()
Als ik dat fit past een Voigt profiel het best, maar ik heb geen idee waarom. Dat is een convolutie van een Lorentzian en Gaussische.Iemand die dat snapt buiten Exo zelf?Exorikos zei:De convolutie van twee Gaussische profielen geeft normaal een Gaussisch profiel, maar dat blijkt hier niet het geval te zijn bij onze metingen.Als ik dat fit past een Voigt profiel het best, maar ik heb geen idee waarom. Dat is een convolutie van een Lorentzian en Gaussische.

Insanitarium zei:Is het mogelijk om een vak opnieuw op te nemen via een creditcontract, indien je er in het verleden voor geslaagd was?
McGregor zei:Waarom zou je dat doen? Je kan gewoon een vrijstelling aanvragen.

coldplayke zei:Ik vind wijsbegeerte plezant.
Moet ik mij zorgen maken?
Nicske91 zei:Bwa, ik vind aan de ene kant van niet aangezien je clusters kunt volgen met dezelfde vakken van elektrotechniek. Eerlijk gezegd zou ik graag een richting doen waarin er nog wat advanced fysica gegeven wordt met typische ingenieursvakken, jammer genoeg hebben ze in Leuven geen toegepaste natuurkunde daarom twijfel ik om de master nano te doen.
Exorikos zei:Die zien ook niet zo geweldig veel natuurkunde als ik die hun programma nog goed herinner. Al zeker niet advanced als je voor de engineering major gaat.
Exorikos zei:Slecht nieuws, de snelheid van het licht is omhoog gegaan met 25000000m/s.
EDIT: Wel goed nieuws voor de neutrino's natuurlijk!
Snowyflake zei:Waarom is licht plots nog sneller geworden?
