Orchidee
Legacy Member
Burrid zei:Ik heb ook van die dingen voorgehad. Als ik de richting chemie zou gedaan hebben, was mijn leven met de helft verkort.
Ook al onverdund zoutzuur in mijn oog gekregen, dat piekte toch.
Dat belooft voor mij.
Ik zie ook niet rap gevaar en ben ook meestal niet geleerd na 1 keer. Enkele weken terug had ik me 3 keer aan hetzelfde voorwerp verbrand op nog geen uur tijd. Ik ben echt te onhandig volgens de opleiding dat ik doe.
.
Een van de belangrijkste journals in mijn vakgebied: geen subscription!

ad:
Beetje tags wrappen rond tekst is tot programmeren zoals een cake bakken met cakemix tot een croquembouche maken is!