Efflorescence
Legacy Member
e.House zei:Ge waart toevallig niet een van die meiskes die op het podium is geklommen laat in de avond?
Nee, zo marginaal ben ik net niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:Ge waart toevallig niet een van die meiskes die op het podium is geklommen laat in de avond?

e.House zei:Stilhouden op het werk hé, zodat ze niet meer opnieuw de torrents gaan blokkeren als vroeger!![]()
Orchidee_x zei:Zalig om zo vroeg thuis te zijn op een vrijdag, dankzij mijn zus die met de wagen was.
Jammer genoeg was het maar eenmalig.ad:

Knowit2 zei:En wie is volgens jou 'ze'?
Ik denk dat Knowit2 verantwoordelijk is voor Kotnet aan de KUL.e.House zei:De KUL?
Kandul zei:Ik denk dat Knowit2 verantwoordelijk is voor Kotnet aan de KUL.

Orchidee_x zei:Trouwens vandaag ook mogen vaststellen dat de R & S zinnen van zwavel wel degelijk kloppen.
Drew zei:Zijn er dan mensen in Leuven in het weekend?![]()


Burrid zei:Haa, in de volgende 10 dagen slechts 1 dag les.
Een vraag: voor thesis, welke documentsoftware wordt aangeraden te gebruiken?
Momenteel heb ik weet van: ms office, openoffice en latex.
Hoewel het eerder lijkt alsof latex enkel nuttig is voor wiskunde gerelateerde teksten.
Reden voor vraag: ik heb veel miserie gehad met ms office voor bachelorthesis en ben op zoek naar iets beter.
josilirios zei:Awtch?

Ironpole zei:Open Office is eigenlijk even erg als Office ze. LaTeX is nuttig als ge wiskundige teksten schrijft (door het gebruik van wiskundige omgevingen) maar ook als ge grote documenten schrijft. Want LaTeX houdt proper uw documentstructuur, referenties, figuren, inhoudsopgave, paginanummering enz bij, ongeacht van de lengte/grootte van uw document. Voor korte documentjes is het vaak de moeite niet om tijd te steken in die codering en is het sneller om met Word iets te maken. Voor thesissen en dergelijke word je dubbel en dik beloond als je met LaTeX alles structureert.
AmandaH zei:is er dinsdag eigenlijk iets open in Leuven? kebabzaken ofzo? of is alles dicht.

KaterTsubasa zei:Dinsdag ligt in de week![]()

Orchidee_x zei:Nja wij waren met twee groepen 1e bach'ers bezig met titraties En daar moesten we o.a. NaOH in oplossing brengen. En toevallig langs de kant waar wij stonden begon iedereen keihard te hoesten als we dat in oplossing brachten. Tot er een docent van 't labo ernaast afkwam en ons begonnen te verwijten wat we wel aan het doen waren en dat we onze longen aan het verbranden waren. Maja da kon echt nie van de NaOH van ons zijn. Nu bleek het over een proef te gaan van zijn groep die bij ons onder de trekkast stond en die proef geeft zwaveldampen vrij, en blijkbaar werkt die trekkast nie meer. Tpakte echt wel fel op onze luchtwegen en wij maar hoesten. Twee keer heel 't labo mogen ontruimen, ma al bij al waren we er nog op tijd bij.
Maar dus: 'infecteert de luchtwegen' --> zijt ma zeker ja!![]()