Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
McGregor zei:
Mijn punt is niet dat ik tegen Fb ben. Enkel dat ze zo'n laptop kopen en er enkel mee surfen.

Dus omdat gij mensen tijdens de les op facebook ziet is dat ook al wat ze doen? Als ik mijne laptop mee naar school neem is da ook maar om op fb en 9gag en weet ik veel te zitten wanneer er eens niks te doen is.

josilirios

Legacy Member
Wat zou dan de reden moeten zijn om een 'overpriced' apple te kopen? Moet je specifieke programma's draaien voordat je tot de al lang niet meer selectieve groep mag behoren ofzo? Ik voel me heel onzeker.

@ Joe, KZALT IS ZEGGEN TEGEN DE SPONZEN RIDDER!

lantaarnpaal

Legacy Member
josilirios zei:
Wat zou dan de reden moeten zijn om een 'overpriced' apple te kopen?

Je koopt het merk, omdat het blijkbaar trendy is.. iemand die een krachtige pc wilt kopen, koopt geen apple alleszins.

josilirios

Legacy Member
McGregor zei:
Mijn punt is niet dat ik tegen Fb ben. Enkel dat ze zo'n laptop kopen en er enkel mee surfen.

lantaarnpaal zei:
Je koopt het merk, omdat het blijkbaar trendy is.. iemand die een krachtige pc wilt kopen, koopt geen apple alleszins.

Als hij toch amper iets aankan, waarom zou je er dan niet facebook op mogen draaien? :/

lantaarnpaal

Legacy Member
josilirios zei:
Als hij toch amper iets aankan, waarom zou je er dan niet facebook op mogen draaien? :/



Mcgregoire vindt het dom dat mensen een facebookmachien aan 2000€ kopen
Ik zeg gewoon maar dat zo'n mensen het merk kopen


Om de een of andere reden ben ik in de war

josilirios

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Mcgregoire vindt het dom dat mensen een facebookmachien aan 2000€ kopen
Ik zeg gewoon maar dat zo'n mensen het merk kopen


Om de een of andere reden ben ik in de war

Je zei wel dat ze amper iets aankunnen, toch ook vrij grote zever. Het basismodel dat 1100 euro kost (bijna de helft van je over de top prijs om een statement te maken) draait vlot pro engineer, autocad, windows 7,...
Ik zie dan niet in wat het een waardeloos beestje maakt dat enkel mooi kan zijn.
Ik besef ook wel dat er mensen zijn die het kopen voor het merk zelf, maar dan nog is dat hun keuze...
Anyways, discussie wordt constant gevoerd, zowel voor- als tegenstanders.

Matt.

Legacy Member
Dat was hier voorgaande jaren nooit, dit jaar al veel de revue gepasseerd die Apple-discussie. :s Uitdaging: zoek een 13" laptop met een resolutie van 1440x900 of beter die geen Apple is en niet belachelijk duur! (Een half jaar geleden was er welgeteld 1 alternatief!)

De magische grens van 1000 regels code bereikt! Genoeg gewerkt voor vandaag, we zijn tenslotte alweer quasi non-stop aan 't werk sinds 9h!

josilirios

Legacy Member
Matt. zei:
Dat was hier voorgaande jaren nooit, dit jaar al veel de revue gepasseerd die Apple-discussie. :s

Misschien omdat het steeds meer gebruikt wordt, blijkbaar tot ergernis van sommigen.

Bananarama

Legacy Member
Zonet met een bang hartje een eerste versie van mijn bachelorpaper ingestuurd. :unsure:Had dat al twee weken geleden willen/moeten doen... En er staan nog zoveel andere dingen te wachten dat ik een attack ga krijgen als mijn promotor nu nog veel wil laten schrappen en toevoegen :sad:

josilirios

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Gij verdraait mijn woorden nogal :wtf:

Tgoh ja, maar een pc die autocad en pro engineer draait durf ik toch wel eerder een krachtig model noemen...

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Uitdaging: zoek een 13" laptop met een resolutie van 1440x900 of beter die geen Apple is en niet belachelijk duur! (Een half jaar geleden was er welgeteld 1 alternatief!)

De markt van ultrabooks is thans volop in bloei :D

Utred

Legacy Member
josilirios zei:
Het basismodel dat 1100 euro kost (bijna de helft van je over de top prijs om een statement te maken) draait vlot pro engineer, autocad, windows 7,...

JAWADDE BEIRECOMPUTER
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan