Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McGregor zei:Mijn punt is niet dat ik tegen Fb ben. Enkel dat ze zo'n laptop kopen en er enkel mee surfen.
josilirios zei:Wat zou dan de reden moeten zijn om een 'overpriced' apple te kopen?
McGregor zei:Mijn punt is niet dat ik tegen Fb ben. Enkel dat ze zo'n laptop kopen en er enkel mee surfen.
lantaarnpaal zei:Je koopt het merk, omdat het blijkbaar trendy is.. iemand die een krachtige pc wilt kopen, koopt geen apple alleszins.
josilirios zei:Als hij toch amper iets aankan, waarom zou je er dan niet facebook op mogen draaien? :/
lantaarnpaal zei:Mcgregoire vindt het dom dat mensen een facebookmachien aan 2000€ kopen
Ik zeg gewoon maar dat zo'n mensen het merk kopen
Om de een of andere reden ben ik in de war
Uitdaging: zoek een 13" laptop met een resolutie van 1440x900 of beter die geen Apple is en niet belachelijk duur! (Een half jaar geleden was er welgeteld 1 alternatief!)Matt. zei:Dat was hier voorgaande jaren nooit, dit jaar al veel de revue gepasseerd die Apple-discussie.![]()
Had dat al twee weken geleden willen/moeten doen... En er staan nog zoveel andere dingen te wachten dat ik een attack ga krijgen als mijn promotor nu nog veel wil laten schrappen en toevoegen
ad:josilirios zei:Je zei wel dat ze amper iets aankunnen, toch ook vrij grote zever.

lantaarnpaal zei:Gij verdraait mijn woorden nogal![]()
Matt. zei:Uitdaging: zoek een 13" laptop met een resolutie van 1440x900 of beter die geen Apple is en niet belachelijk duur! (Een half jaar geleden was er welgeteld 1 alternatief!)

josilirios zei:Het basismodel dat 1100 euro kost (bijna de helft van je over de top prijs om een statement te maken) draait vlot pro engineer, autocad, windows 7,...
e.House zei:Zo slecht is kotnet niet, torrent binnentrekken tegen 1mb/s en dit via een publieke tracker!
