Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Snowyflake zei:
zwarte laptop .. :p Bijna iedereen die geen apple laptop heeft, heeft een zwarte laptop :p
Tja, bij ons in de aula is 90% van de laptops van apple, dus is zwart wel degelijk een goeie beschrijving

McGregor

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ik kende hem van gezicht, heb er in het begin van het jaar eens langsgezeten en klapke gedaan :p. En toen zei em dat em HIR deed vorig jaar en veel buizen had

Waarde gij da?

Dan zal het zeker ik niet geweest zijn, trouwens ik volg dat vak niet.

Over die Apples heb je zeker gelijk.Ze kopen een overpriced laptop van meer dan 1000 euro om enkel in de les op fb te zitten. In rechten is het zelfs nog erger.

Racing_Genk

Legacy Member
Amai nog erger :lol:, wist nie dat dat nog mogelijk was :p

Ik ben echt het tegenbeeld van de gemiddelde TEW snob

Th1x4nG

Legacy Member
Na het eerste jaar zijn die overdreven showmannen er ook wel uit ze. Natuurlijk, daarna worden ze niet beter qua karakter, ze steken het gewoon meer weg. :p

Matt.

Legacy Member
Bij de informatica-keuzevakken heeft het merendeel bij ons ook een Apple, maar wij zijn gewoon nerds, geen snobs!

Vandaag gigantisch interessante les gehad van een gastprof. Prof benadrukte ook (doet mijn promotor ook altijd) dat er veel opportuniteiten zijn in het vakgebied (waar ik thesis over doe) maar dat het wel een internationale carrière is. Aan de ene kant wil ik er heel graag in verder, aan de andere kant ben ik hier in België perfect gelukkig en is 't moeilijk om zo'n dingen achter te laten (om nog maar te zwijgen dat het sowieso moeilijk te combineren wordt met de vriendin die ook carrière wil maken)! Dilemma's!

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Bij de informatica-keuzevakken heeft het merendeel bij ons ook een Apple, maar wij zijn gewoon nerds, geen snobs!

Vandaag gigantisch interessante les gehad van een gastprof. Prof benadrukte ook (doet mijn promotor ook altijd) dat er veel opportuniteiten zijn in het vakgebied (waar ik thesis over doe) maar dat het wel een internationale carrière is. Aan de ene kant wil ik er heel graag in verder, aan de andere kant ben ik hier in België perfect gelukkig en is 't moeilijk om zo'n dingen achter te laten (om nog maar te zwijgen dat het sowieso moeilijk te combineren wordt met de vriendin die ook carrière wil maken)! Dilemma's!

Een internationale carrière :love:

Neje of je al dan niet in BE wil blijven moet je wel goed over nadenken maar persoonlijk vind ik dat je absoluut je vriendin geen rol mag laten spelen in uw keuze. Alé zeker nu toch nog niet, ge zijt amper paar maand samen en begin de 20 .. De kans is groot dat ge over paar niet meer met haar samen zijt terwijl dat ge uw job hoogstwaarschijnlijk een 40-tal jaar gaat moeten doen ...

Als je kinders hebt of je bent al getrouwd dan moet je er wel rekening mee hoduen maar nu :s :s:s :s

e.House

Legacy Member
Zo slecht is kotnet niet, torrent binnentrekken tegen 1mb/s en dit via een publieke tracker!

Orchidee

Legacy Member
Verdomme eh. Al kwenie hoe veel tijd gestoken in een laboverslag dat ik morgen moet indienen. Alles was af, ik doorlees het nog eens goe en blader nog wat in mijn cursus ondertussen... Om tot de vaststelling te komen dat ik de verkeerde statistiek toegepast heb op mijn meetwaardes en dus vanaf bladzijde twee alles opnieuw mag maken van mijn verslag. :(

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Amai nog erger :lol:, wist nie dat dat nog mogelijk was :p

Ik ben echt het tegenbeeld van de gemiddelde TEW snob

ik heb een kakgsm and proud of it, ik ben wss het tegenbeeld van de gemiddelde student :unsure:


Ik was trouwens degene die ge gespot hebt. Tijdens de pauze per ongeluk ook op een gorelink geklikt (kerel met paal door kop), meiske achter mij deed raar geluidje daarna :unsure:

Matt.

Legacy Member
Snowyflake zei:
Een internationale carrière :love:

Neje of je al dan niet in BE wil blijven moet je wel goed over nadenken maar persoonlijk vind ik dat je absoluut je vriendin geen rol mag laten spelen in uw keuze. Alé zeker nu toch nog niet, ge zijt amper paar maand samen en begin de 20 .. De kans is groot dat ge over paar niet meer met haar samen zijt terwijl dat ge uw job hoogstwaarschijnlijk een 40-tal jaar gaat moeten doen ...

Als je kinders hebt of je bent al getrouwd dan moet je er wel rekening mee hoduen maar nu :s :s:s :s

Het zou niet mogen maar toch, ja. Het is niet enkel mijn vriendin hé, ook vrienden die ge al jaaaaren kent en ganse dagen ziet, mijn ma waarmee ik supergoed overeen kom, ... Ik beleef echt de tijd van mijn leven met die mensen, en van het merendeel weet ik dat ze hier bijven en meer van het leven willen genieten ipv een succesvolle carrière hebben... Moest ik ze kunnen meenemen, ik ben direct weg, maar ja... Aan de andere kant weet je nooit wat er te gebeuren staat en moest door het een of ander ik een hoop vrienden en mijn vriendin kwijtspelen zou ik me het wel ferm beklagen dat ik nooit de kans gegrepen heb... Aan de andere kant kan het ook ferm tegenvallen op vlak van carrière en "nieuw" leven, wat ook niet bevorderlijk is voor het gemoed... Ik kan ook perfect gelukkig zijn zonder deftige carrière, genoeg andere interesses en as said een aangenaam sociaal leven...

Ironpole

Legacy Member
De mensen die rechten studeren krijgen van mij een extra respect-balkje.


Heb aan de juridische adviseur van UGent gevraagd of die eventjes mijn stageovereenkomst van de stagegever wil controleren of er geen rariteiten instaan en met wat voor ne mail dat die hier terugkomt, WTF... Ik snap er amper de ballen van. Alléja, ik begrijp de context maar ik weet op dit moment niet meer hoe ik dat aan mijn stagegever ga uitleggen dat het eigenlijk niet goed is. :(

Racing_Genk

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
ik heb een kakgsm and proud of it, ik ben wss het tegenbeeld van de gemiddelde student :unsure:


Ik was trouwens degene die ge gespot hebt. Tijdens de pauze per ongeluk ook op een gorelink geklikt (kerel met paal door kop), meiske achter mij deed raar geluidje daarna :unsure:

Ah da em ik nie gezien :p, kzag wel da ge iets met total war aant zien waart:p

Plutus

Legacy Member
McGregor zei:
Dan zal het zeker ik niet geweest zijn, trouwens ik volg dat vak niet.

Over die Apples heb je zeker gelijk.Ze kopen een overpriced laptop van meer dan 1000 euro om enkel in de les op fb te zitten. In rechten is het zelfs nog erger.
Wat moet ge anders met uw laptop doen in de les, behalve wat surfen? :unsure:

McGregor

Legacy Member
Manu zei:
Wat moet ge anders met uw laptop doen in de les, behalve wat surfen? :unsure:

Mijn punt is niet dat ik tegen Fb ben. Enkel dat ze zo'n laptop kopen en er enkel mee surfen.

tom1

Legacy Member
Toch wel maar een raar leven als ge daar al tegen moet zijn :lol:. Get over it, serieus :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan