Racing_Genk
Legacy Member
Tja, bij ons in de aula is 90% van de laptops van apple, dus is zwart wel degelijk een goeie beschrijvingSnowyflake zei:zwarte laptop ..Bijna iedereen die geen apple laptop heeft, heeft een zwarte laptop
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, bij ons in de aula is 90% van de laptops van apple, dus is zwart wel degelijk een goeie beschrijvingSnowyflake zei:zwarte laptop ..Bijna iedereen die geen apple laptop heeft, heeft een zwarte laptop
![]()
Racing_Genk zei:Ik kende hem van gezicht, heb er in het begin van het jaar eens langsgezeten en klapke gedaan. En toen zei em dat em HIR deed vorig jaar en veel buizen had
Waarde gij da?
Matt. zei:Bij de informatica-keuzevakken heeft het merendeel bij ons ook een Apple, maar wij zijn gewoon nerds, geen snobs!
Vandaag gigantisch interessante les gehad van een gastprof. Prof benadrukte ook (doet mijn promotor ook altijd) dat er veel opportuniteiten zijn in het vakgebied (waar ik thesis over doe) maar dat het wel een internationale carrière is. Aan de ene kant wil ik er heel graag in verder, aan de andere kant ben ik hier in België perfect gelukkig en is 't moeilijk om zo'n dingen achter te laten (om nog maar te zwijgen dat het sowieso moeilijk te combineren wordt met de vriendin die ook carrière wil maken)! Dilemma's!




Racing_Genk zei:Amai nog erger, wist nie dat dat nog mogelijk was
Ik ben echt het tegenbeeld van de gemiddelde TEW snob


Snowyflake zei:Een internationale carrière
Neje of je al dan niet in BE wil blijven moet je wel goed over nadenken maar persoonlijk vind ik dat je absoluut je vriendin geen rol mag laten spelen in uw keuze. Alé zeker nu toch nog niet, ge zijt amper paar maand samen en begin de 20 .. De kans is groot dat ge over paar niet meer met haar samen zijt terwijl dat ge uw job hoogstwaarschijnlijk een 40-tal jaar gaat moeten doen ...
Als je kinders hebt of je bent al getrouwd dan moet je er wel rekening mee hoduen maar nu![]()
![]()
![]()

lantaarnpaal zei:ik heb een kakgsm and proud of it, ik ben wss het tegenbeeld van de gemiddelde student
Ik was trouwens degene die ge gespot hebt. Tijdens de pauze per ongeluk ook op een gorelink geklikt (kerel met paal door kop), meiske achter mij deed raar geluidje daarna![]()
, kzag wel da ge iets met total war aant zien waart
Wat moet ge anders met uw laptop doen in de les, behalve wat surfen?McGregor zei:Dan zal het zeker ik niet geweest zijn, trouwens ik volg dat vak niet.
Over die Apples heb je zeker gelijk.Ze kopen een overpriced laptop van meer dan 1000 euro om enkel in de les op fb te zitten. In rechten is het zelfs nog erger.

Manu zei:Wat moet ge anders met uw laptop doen in de les, behalve wat surfen?![]()
tom1 zei:Toch wel maar een raar leven als ge daar al tegen moet zijn. Get over it, serieus
.