Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Normaal ging ik vandaag thuis blijven (ziek), maar ik zal toch maar gaan... voor 1 uur wijsbegeerte.
Al is de echte reden dat ik gemanedude even wil zien :p

Cadiuro

Legacy Member
coldplayke zei:
Normaal ging ik vandaag thuis blijven (ziek), maar ik zal toch maar gaan... voor 1 uur wijsbegeerte.
Al is de echte reden dat ik gemanedude even wil zien :p

Ooooooeeeeeeehhh :p

Utred

Legacy Member
Nice:lol:

Gisteren kreegt ge een gratis pintje als ge stemde op zo'n ipad maar ik had al op de pc gestemd dus ik kreeg niets:s:s

McGregor

Legacy Member
Telkens (al 3 keer) als S. Stijns van verbintenissenrecht een projector wil gebruiken moet ze naar de technische dienst bellen :p Dan is dit meestal na 1 min opgelost. Sommige professors kunnen echt niet werken met zo'n zaken. Gelukkig zijn haar lessen nog interessant.

Tibokio

Legacy Member
McGregor zei:
Telkens (al 3 keer) als S. Stijns van verbintenissenrecht een projector wil gebruiken moet ze naar de technische dienst bellen :p Dan is dit meestal na 1 min opgelost. Sommige professors kunnen echt niet werken met zo'n zaken. Gelukkig zijn haar lessen nog interessant.

Of ze roept achter haar Elisabeth :p

Racing_Genk

Legacy Member
Wie zat tijdens pauze beleidsinformatica op 9lives? ne zwarte laptop

Was iemand die vorig jaar HIR deed: lantaarnpaal of mcgregor?:p

Utred

Legacy Member
Godmiljaar, kben zuipnat. Mijn band is ontploft daarnet, dat maakt verrassend veel lawaai.

Nas

Legacy Member
Drew zei:
Ben jij eigenlijk ooit naar Recht geweest in 1e bachelor? Ik ben drie of vier keer geweest en dan gestopt met te gaan :unsure:

McGregor zei:
Telkens (al 3 keer) als S. Stijns van verbintenissenrecht een projector wil gebruiken moet ze naar de technische dienst bellen :p Dan is dit meestal na 1 min opgelost. Sommige professors kunnen echt niet werken met zo'n zaken. Gelukkig zijn haar lessen nog interessant.
http://files.sharenator.com/ep_projector_Engineering_Professor_Meme-s550x499-164497-580.jpg


Serieus aant donderen hier :s:s

Snowyflake

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Wie zat tijdens pauze beleidsinformatica op 9lives? ne zwarte laptop

Was iemand die vorig jaar HIR deed: lantaarnpaal of mcgregor?:p

zwarte laptop .. :p Bijna iedereen die geen apple laptop heeft, heeft een zwarte laptop :p

coldplayke

Legacy Member
De prof van Duitse literatuur is precies een beetje gekjes aan het worden :3
Die verwacht van ons dat wij naar een seminarie gaan van "Julia Franck" (nooit van gehoord, nooit iets van gelezen, nooit besproken in de les) en dat duurt (hou u vast) van 13.00 tot 22.00
En dan moeten we nog workshops meedoen en blijkbaar (?!) presentaties geven.
En volgens mij kan ik niet eens blijven slapen in Leuven, want de volgende dag is het de dag van de arbeid (dus waarschijnlijk geen treinen?).
Op die dag heb ik dan van 9-22 aansluitend les.
Blijven lachen coldplayke :3

Racing_Genk

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Hoe weet gij dat het iemand was die vorig jaar HIR deed?

Ik kende hem van gezicht, heb er in het begin van het jaar eens langsgezeten en klapke gedaan :p. En toen zei em dat em HIR deed vorig jaar en veel buizen had

Waarde gij da?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan