Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saphira zei:AAARGHHHH...
We zijn met 3 om 'n thesis te schrijven. Ander meisje en ik hebben elk zo'n 10 pagina's geschreven. Na de kerstvakantie moest een voorlopige versie binnen zijn. Blijkt dat die 3e persoon niets heeft ingediend bij ons.
Gesprek met promotor gehad, blijkt dat die voorstelde dat die 3e persoon dan dit jaar wat minder moest doen vanwege moeilijke familiale situatie en dergelijke. Wij gaan ermee akkoord, indien hij toch iets bijbrengt.
Maandag komtie (nadat ik zo'n 6-tal artikels heb doorgestuurd naar hem), met zijn stukje. Amper 1/3e van een pagina.
Zelfs zijn referenties kan hij niet eens deftig doorsturen.
SERIEUS???? Go fuck yourself!

lantaarnpaal zei:Groepswerken herinneren mij altijd hoe hard ik samenwerken met mensen haat![]()

Racing_Genk zei:Waarom? Hangt er gewoon vanaf met wie ge samenwerkt. Maar om nu te veralgemenen vind ik overdreven![]()

²lantaarnpaal zei:nee ik haat groepswerken gewoon. Ik doe alles liever zelf![]()
Drew zei:
Saphira zei:AAARGHHHH...
We zijn met 3 om 'n thesis te schrijven. Ander meisje en ik hebben elk zo'n 10 pagina's geschreven. Na de kerstvakantie moest een voorlopige versie binnen zijn. Blijkt dat die 3e persoon niets heeft ingediend bij ons.
Gesprek met promotor gehad, blijkt dat die voorstelde dat die 3e persoon dan dit jaar wat minder moest doen vanwege moeilijke familiale situatie en dergelijke. Wij gaan ermee akkoord, indien hij toch iets bijbrengt.
Maandag komtie (nadat ik zo'n 6-tal artikels heb doorgestuurd naar hem), met zijn stukje. Amper 1/3e van een pagina.
Zelfs zijn referenties kan hij niet eens deftig doorsturen.
SERIEUS???? Go fuck yourself!

edraket zei:Thesis met drie is dan ook serieus om problemen vragen :/
coldplayke zei:Anders zou ik een half essay naar de prof hebben gestuurd, en ge moogt maar 1 keer iets insturen.
Wat zou daar toch erg aan zijn![]()

Racing_Genk zei:Waarom? Hangt er gewoon vanaf met wie ge samenwerkt. Maar om nu te veralgemenen vind ik overdreven![]()

e.House zei:wtf met drie man een thesis schrijven en elk maar 10 pagina's..
coldplayke zei:Das nu ook wel geen goede indruk achter laten![]()