Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Saphira zei:
AAARGHHHH...

We zijn met 3 om 'n thesis te schrijven. Ander meisje en ik hebben elk zo'n 10 pagina's geschreven. Na de kerstvakantie moest een voorlopige versie binnen zijn. Blijkt dat die 3e persoon niets heeft ingediend bij ons.
Gesprek met promotor gehad, blijkt dat die voorstelde dat die 3e persoon dan dit jaar wat minder moest doen vanwege moeilijke familiale situatie en dergelijke. Wij gaan ermee akkoord, indien hij toch iets bijbrengt.
Maandag komtie (nadat ik zo'n 6-tal artikels heb doorgestuurd naar hem), met zijn stukje. Amper 1/3e van een pagina.
Zelfs zijn referenties kan hij niet eens deftig doorsturen.

SERIEUS???? Go fuck yourself!

Groepswerken herinneren mij altijd hoe hard ik samenwerken met mensen haat :)

Racing_Genk

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Groepswerken herinneren mij altijd hoe hard ik samenwerken met mensen haat :)

Waarom? Hangt er gewoon vanaf met wie ge samenwerkt. Maar om nu te veralgemenen vind ik overdreven :p

lantaarnpaal

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Waarom? Hangt er gewoon vanaf met wie ge samenwerkt. Maar om nu te veralgemenen vind ik overdreven :p

nee ik haat groepswerken gewoon. Ik doe alles liever zelf :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
AAARGHHHH...

We zijn met 3 om 'n thesis te schrijven. Ander meisje en ik hebben elk zo'n 10 pagina's geschreven. Na de kerstvakantie moest een voorlopige versie binnen zijn. Blijkt dat die 3e persoon niets heeft ingediend bij ons.
Gesprek met promotor gehad, blijkt dat die voorstelde dat die 3e persoon dan dit jaar wat minder moest doen vanwege moeilijke familiale situatie en dergelijke. Wij gaan ermee akkoord, indien hij toch iets bijbrengt.
Maandag komtie (nadat ik zo'n 6-tal artikels heb doorgestuurd naar hem), met zijn stukje. Amper 1/3e van een pagina.
Zelfs zijn referenties kan hij niet eens deftig doorsturen.

SERIEUS???? Go fuck yourself!

:hug:

J.F.

Legacy Member
coldplayke zei:
Anders zou ik een half essay naar de prof hebben gestuurd, en ge moogt maar 1 keer iets insturen.
Wat zou daar toch erg aan zijn :wtf:

Niks, want daar bestaat e-mail voor? :(

Baats

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Waarom? Hangt er gewoon vanaf met wie ge samenwerkt. Maar om nu te veralgemenen vind ik overdreven :p

This. Dit jaar al een aantal groepswerken met gemotiveerde, goeie studenten gemaakt, en da's echt een wereld van verschil ze. Delegeren en u geen zorgen moeten maken over de kwaliteit van de andere hun werk :love:

Exorikos

Legacy Member
Haha, ik wil de consistentie van mijn fit bekijken door gewoon de resultaten terug in te voeren en de fit te laten herberekenen. Nu crasht het programma... :p

Cadiuro

Legacy Member
Big Splash was echt awesome. Sta wel echt vol blauwe plekken en mijn rechterarm heeft het wat moeilijk momenteel, vermoedelijk van de kou, maar WORTH IT

AmandaH

Legacy Member
Godverdomme, wat een klote weer. Ik heb geen zin meer om uit mijn kot te komen ookal heb ik straks afgesproken met iemand.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan