Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Gratis friet en kroketten op de kiesweek ekonomika. zowat het enige goede aan die studentenvereniging :unsure:

KROKETTEN???? waar?

Blijkbaar rijdt mijn 'snelle bus' maar een keer om het uur meer in de daluren, geen idee waarom. dan maar die door het centrum genomen, brusselsesteenweg opgebroken blablabla
long story short: les gedaan 12u55, thuis 14u15

nyways, ne keer in Frans vliegen. Wie komt er vanavond naar de Vengaboys en DJ Tony Star in Alma 2? :music:

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
KROKETTEN???? waar?

nyways, ne keer in Frans vliegen. Wie komt er vanavond naar de Vengaboys en DJ Tony Star in Alma 2? :music:

garnaalkroketten naast die pannenkoekenstand (ook hamburgers en minisatekes)



frans suckt om te leren -_- en die grammatica+voc staat maar op 3 puntjes zie ik net :/ kmoet nog den helft doen ook, maar geen zin :doh:

Th1x4nG

Legacy Member
Ah garnaalkroketten, da vindk ni lekker :cry:
Die luisteroefening die ge kunt maken is dan ook nog offline. Ik ga ne keer de zinnekes vertalen, die komen sowieso wel ewa terug zeker.

Tibokio

Legacy Member
Vandaag nekeer wat staatsrecht samenvatten. En vanavond naar de cinema om Iron man 2 en The Avengers te zien :love:

Cadiuro

Legacy Member
Vandaag hopelijk genoeg geleerd krijgen om van mijn ouders te mogen gaan cantussen :/ Ben wel niet slecht bezig. Korte-termijnbeloningen werken wel :p

Cadiuro

Legacy Member
Hoe vaak ik op da knopke Wii of NDS klik ipv gebruikersinstellingen, da is ni te schatten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Kerel die ligt te fappen op het enige mannenwc in de bib :wtf:

toen ik daar wa geluid maakte met mijn voeten was het daar ineens nogal stil...
Dan maar met een volle blaas terug gaan zitten :sop:

e.House

Legacy Member
Ik heb ook mexicano, garnaalkrokketten, ijs, frieten, smoothies, desperados, palm etc.. gegeten en gedronken en dat zonder bandje!! :cool: En in de voormiddag nog gaan brunchen op sportkot.

Th1x4nG

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Kerel die ligt te fappen op het enige mannenwc in de bib :wtf:

toen ik daar wa geluid maakte met mijn voeten was het daar ineens nogal stil...
Dan maar met een volle blaas terug gaan zitten :sop:

:wtf:

fuck, hier is weer net hetzelfde gebeurd als vorig semester. 2 uur geleden in slaap gevallen en nu net wakker. nog efkes een uur knallen! komaan tijdsdruk :D

Utred

Legacy Member
De les recht is veel interessanter als ge eerst sloten koffie drinkt. Jammer dat ik dat maar ontdek bij de laatste les.

Exorikos

Legacy Member
Op de technische kant van mijn thesis al veel vorderingen gemaakt gisteren en vandaag. Vanaf morgen niet meer programmeren en terug fysica! :love:

Tibokio

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Kerel die ligt te fappen op het enige mannenwc in de bib :wtf:

toen ik daar wa geluid maakte met mijn voeten was het daar ineens nogal stil...
Dan maar met een volle blaas terug gaan zitten :sop:

Was dat in de letterenbib? Ik ken iemand die daar ganse dagen zit te studeren, en dan fapt diene zeker 4-5 keer op nen dag in de bib.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan