Th1x4nG
Legacy Member
lantaarnpaal zei:Gratis friet en kroketten op de kiesweek ekonomika. zowat het enige goede aan die studentenvereniging![]()
KROKETTEN???? waar?
Blijkbaar rijdt mijn 'snelle bus' maar een keer om het uur meer in de daluren, geen idee waarom. dan maar die door het centrum genomen, brusselsesteenweg opgebroken blablabla
long story short: les gedaan 12u55, thuis 14u15
nyways, ne keer in Frans vliegen. Wie komt er vanavond naar de Vengaboys en DJ Tony Star in Alma 2?








